Citat:
Ursprungligen postat av
mofasti
Jag är glad att detta händer för detta är fallet för HATET (SD). Det brann aldrig bilar när S styrde i majoritet. men medan hatet har blivit större har bränderna blivit fler. Hat föder hat.
Folket i dessa områden känner sig hatade av svenskar och genom kärlek och gemenskap kommer dessa bilbränder försvinna. Rösta för kärlek och solidaritet på S.
Detta är ett desperat rop på hjälp och att få bli sedd som människor.
Jag är också glad, för det ger SD fler röster. Det brann visst bilar då, iaf enligt S själva. Men jag tror att S ljuger. Det är så att det var lugnare före ni mongolida bergsgorillor dök upp. Men med tiden har Sverige tappat greppet. Innan den här skiten kom fanns inget behov för SD:s politik, den var irrelevant. Idag 100% relevant.
Det folket i dessa områden måste förstå är att man förtjänar kärlek och inbjudan till gemenskap. Det finns inget att älska i dessa horungar, jag har inget gemensamt med en turk som uttrycker frustration genom att elda upp andras bilar... därför kan jag aldrig ge kärlek till turken eller heller se något värde i att ha gemenskap med denne. Vi hanterar frustration monumentalt olika.
Dettar är inget rop om hjälp, det är ett försök till maktdemonstration för att man inte får som man vill. Kameror sätts upp vid behov, aldrig annars. Varför ska man sätta upp en kamera på torget i ett överklassområde? Det är inga svenska ungdomar som roar sig med att bränna upp hela parkeringar, däremot tycker dessa djur att det är kul... så då är det rimligt att det dokumenteras också.