2018-08-15, 15:13
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Då hoppas jag att du pekar ut MP som misstänkta för att startat några av sommarens skogsbränder. MP gynnas ju definitivt av dessa.
Det är väl känt att en del högt uppsatta MP-politiker kör bilar som ger max-avgaser. Först trodde jag bara de var hycklare. Men nu förstår jag sammanhanget bättre.
Citera
2018-08-15, 15:15
Medlem
Jan66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xteam
Turkish Airlines TK1799 från Istanbul är lite försenad och förväntas landa på Landvetter 17:35 idag (Ursprunligt 17:10).

Är väl inte otänkbart att det är den kärran han kommer med.

//X

Om inte Elin Ersson är i Istanbul och lyckas stoppa flighten...
Citera
2018-08-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Skapa uppmärksamhet.
En Molotov exploderar inte men inte använde bilbrännare Molotovs, djävla besvärlig när det fungerar tyst och fint med en nödhammare och tändbar vätska.

EN molotov i en upphetsat o lite stessat läge kan vara riskfullt, man kan tappa den brinnande flaskan,
det har ju brunnit några blattas live senaste åren när dom har brännt ner pizzerier o dylikt
Citera
2018-08-15, 15:18
Medlem
Fotbollspucks avatar
Lite efter här men jag hörde tidigare idag om en brand i en lägenhet, i forskat något mer i det hela men nu fick jag syn på en youtubevideo med någon halvgangster som filmar från sitt fönster där man ser att det brinner i en lägenhet.

Bränna bilar är helt åt helvete men det är iaf tomma bilar, när man fjuttar på en lägenhet i ett flerfamiljshus då är man riktigt sjuk, otäckt!

Förmodligen en teori som redan tagits upp ....
Iaf nu när jag fick det här med lägenhetsbranden bekräftad så slår det mig att det är en en styrkedemonstration gäng i mellan, eller att dom vill skrämma ihjäl sin fiende!
"Du är inte trygg någonstans vi bränner upp ditt hem vi bränner upp hela din ort om vi så vill!"

Ska kolla i tråden efter en sammanfattning nu och se om det framgår att ett visst gäng är i luven med ett annat eller att det är en specifik person dom var ute efter, det är vad jag fick för mig iaf.
Citera
2018-08-15, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Totalt noll verklighets koll.

Ingen utom godkänd kommer in till deras områden och vill något.
SD och extremhögern är deras absoluta fiende så att det går aldrig.
Dom skiter i ett svenne hen som erbjuder dem tusenlappar då dom drar in stora pengar.
Alla drömmare pröva själva att gå in och söka efter något, vifta till med att ni kan abetala.
Ni kommer ut lipandes utan kort, körkort och mobil.
Ni går till polisen som bara står och flinar.

Skärp dig nu !
Det här var ngt av det mest verklighetsfrånvända jag läst ”Ingen utom godkänd kommer in till deras områden och vill något”
Går du ens utanför dörren på dag eller kväll ?

Att köpa droger går tydligen bra, så varför skulle det inte gå att få nån bil uppbränd ?
Citera
2018-08-15, 15:19
Medlem
Där jag bor nu är andelen utrikes födda nära noll. Men här åker ungdomarna runt på trimmade mopeder och sparkar sönder brevlådor och skär sönder däck bara för att det är kul. Det är inga invandrarungar som gör sådant här. Svarta kläder kostar pengar. Bensin kostar pengar. Att det är någon som betalar, är helt klart.

De som tjänar på den här typen av aktiviteter är ultrahögern och SD. Inga andra. Att det INTE sker i riktigt invandrartäta områden, pekar på att de här individerna inte har några ingångar där. Skolstart och knarkgäng går bort för att det var synkroniserat. Det är helt klart betalt och organiserat av någon som inte vet så mycket om hur förortsungar har det. Personligen har jag bott i ett av de här husen, som också är de som finns med på Broder Daniels LP. Det är hur fint som helst men överklassen fattar inte det. Alltså skall det brännas här för att visa hur "samhället faller sönder".

För att få slut på droghandeln måste man gå loss på köparna. För att få slut på SD måste man höja intelligenskvoten, och det går nog inte. Så, det är nog kört i alla fall då. Varsågod. Nu kan högertrollen få sätta igång igen.
Citera
2018-08-15, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Vad är det du vill diskutera?
Du frågade efter namnen på brottslingarna,
både på dom som eldade upp bilar
och på dom som handlar med knark.
Jag talade om var du finner dom namnen.
"The End"
Citera
2018-08-15, 15:24
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu börjar dom verkligen tappa all verklighetskontakt. Özz Nujen på Twitter:

https://twitter.com/ozznujen/status/1029294890935640064

Dom är så jävla desperata nu så att man baxnar. Inga argument, ingenting kvar, förutom rena lögner.

TerrorÖzz är lika kvicktänkt som vanligt. Riktigt komiskt att en av mordbrännarna greps vid turkiska gränsen. Jag antar att det var Åkesson och Erdogan som planerat ihop när filosofen Özz får analysera läget. Skulle inte förvåna mig om svinen i själva verket är kurder...
Citera
2018-08-15, 15:27
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollspuck
Lite efter här men jag hörde tidigare idag om en brand i en lägenhet, i forskat något mer i det hela men nu fick jag syn på en youtubevideo med någon halvgangster som filmar från sitt fönster där man ser att det brinner i en lägenhet.

Bränna bilar är helt åt helvete men det är iaf tomma bilar, när man fjuttar på en lägenhet i ett flerfamiljshus då är man riktigt sjuk, otäckt!

Förmodligen en teori som redan tagits upp ....
Iaf nu när jag fick det här med lägenhetsbranden bekräftad så slår det mig att det är en en styrkedemonstration gäng i mellan, eller att dom vill skrämma ihjäl sin fiende!
"Du är inte trygg någonstans vi bränner upp ditt hem vi bränner upp hela din ort om vi så vill!"

Ska kolla i tråden efter en sammanfattning nu och se om det framgår att ett visst gäng är i luven med ett annat eller att det är en specifik person dom var ute efter, det är vad jag fick för mig iaf.
Jag tog upp det här med lägenhetsbranden här i tråden redan igår.
Bad om bekräftelse av någon som vet mer eller kanske bor där,men ingen bekräftelse har inkommit.

Jag tycker det är oklart vad det är som brinner på Papiniks video.
Någon mästerfotograf är han ju definitivt inte..
Citera
2018-08-15, 15:28
Medlem
Att killen flyger till Turkiet betyder inte att han är turk. Turkiet har visumfrihet för alla Muslimer. Därför flyger alla araber dit för att ta sig vidare till Europa eller gömma sig.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2018-08-15 kl. 15:39.
Citera
2018-08-15, 15:30
Medlem
Jag bor i närheten, jag gick ut dagen efter för att kolla på bilarna. (Såg allt från min balkong dagen innan). Det kom fram ett vittne och ville prata av sig, denne hade sett några killar i en tunnel en bit därifrån, helt svartklädda UTAN huvor. Dom pratade på utländska och pratade med en kille i 35-40 årsåldern som skrev något sms. Sedan tog dom på sig huvorna och sprang därifrån. (Antagligen brydde de sig inte om vittnet för de var en mycket äldre person). Är dock inte säker på att detta stämmer eller om vittnet är chockad. Men det låter trovärdigt, varför ljuga om sånt...?
Citera
2018-08-15, 15:31
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Helvetes, hur svårt ska det vara att sluta trolla om SD eller annat. Vilka var blattarna som fjuttade på nu?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in