2018-08-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinge
Redan förra året avslöjades det att SD planerat bränna valstuga......
Sedan har du SD politikern som skar hakkors på sig själv och påstod han blivit misshandlad....
Nä SD andvänder inga sådana metoder😀

Kan du ge källa på detta låter ju lite för bra för att vara sant
Citera
2018-08-15, 14:38
Medlem
420istheonlyhopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Då drogfrågor är OT så avstår jag från att bemöta det i detalj. Relaterat till bilbränderna vill jag dock hävda att rättsväsendet måste ha de resurser och befogenheter som krävs för att stävja denna typ av våld oavsett annan lagstiftning. Drogliberalisering skulle kanske minska gängens konkurrenskraft men det finns alltid annat olagligt att göra. Därför behövs Kallbergs 9 punkter, och mer därtill.

Det är ju inte alls OT ditt jävla retard. Skrev ju till och med varför jag svarade som jag gjorde. P.g.a. partiet droger som tagits i beslag nån dag innan.

Men visst okey. Punkterna kommer lösa allt. Det jag skrev var taget ut luften.

Ser fram emot defekter som dig bli drabbade av din egna politik. Äckliga jävla politikerhora.

Ni vill inte lösa detta. Ni vill bara ha våld. Fine. Jag klarar mig. Det gör inte såna som du.
Senast redigerad av 420istheonlyhope 2018-08-15 kl. 14:40.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Vet man när "turken" (eller vad han nu är....han som arresterades i Turkiet) kommer tillbaka till Götet?

Turkish Airlines TK1799 från Istanbul är lite försenad och förväntas landa på Landvetter 17:35 idag (Ursprunligt 17:10).

Är väl inte otänkbart att det är den kärran han kommer med.

//X
Senast redigerad av xteam 2018-08-15 kl. 14:39. Anledning: Fel flightnummer
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Försäkringsbolagen har uppskattat att hälften av bilbränderna är försäkringsbedrägerier. Vilket förklarar varför vissa områden är mer utsatta och varför bränderna aldrig når Södermalm. Där behöver man inte hålla på med bedrägerier.
Tror nog mer att det beror på att det inte bor blattar här.

Det finns svenska män som ser bilen som en stor del av sig själva, men inte i den utsträckning som blattar gör det och svenska män med bil som snopp-substitut bor inte här.
Här ska man gärna ha ingen bil, eller en bil som man inte skulle få ut nåt på försäkringen för ändå.

Sen bor vi så trångt också, just för att slippa mångkulturen.
Min känsla är att det skulle vara svårt att få till bilbränder på det sättet här, det finns inte så stora öppna parkeringar, risken, som blattarna inte bryr sig om, att elden skulle spridas till byggnader med döda som följd är för stor.
Citera
2018-08-15, 14:39
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det har inte avslöjats att SD planerade att bränna sin egen valstuga. Presentera gärna någon form av bevis för dina konspirationsteorier.

Dock har den nu brunnit ner i vänsterstade Linköping.

https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/sds-valstuga-har-brunnit-ner-misstanks-vara-anlagd-/
Citera
2018-08-15, 14:39
Medlem
Militär precision, Haha. Några babbar som ringer till varandra och säger att kl 9 eldar vi upp bilar. Vi köper bensin och något som går att slå sönder bilrutor med.

Det klarar en 12 åring att genomföra
Citera
2018-08-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Du missade nog halva poängen. Min teori är att det är organiserat av yrkesfolk. Men att det är utfört av vanliga småkriminella som får betalt för det, de senare är tidsexakta inom en kvart! Ett bra sätt att inte låta det hela komma för nära sanningen är att använda en proxy, eller flera!

Hahaha "organiserat av yrkesfolk"! Men vilket yrke då? Kan man jobba som idiot?
Att "organisera" detta skulle en 12-åring klara av............
Citera
2018-08-15, 14:41
Medlem
Fick idag höra av en stark källa att dessa bilbränder som har utförts har organisterat av flera höguppsatta politiker inom SD. De har tydligen betalat en stor summa till dem som har utfört brottet genom deep web. Finns även transaktioner på 750k överfört via bitcoinvaluta.
Citera
2018-08-15, 14:42
Medlem
StormaktRods avatar
Verkar ha varit lungt inatt, pinsamt med alla konspirationsteorier från vänsterblivna.
Citera
2018-08-15, 14:43
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Polisen har markerat hårdare och förstört knarkaffärerna i området. Polisen har stulit 100 kg kokain för någon dag sedan. Detta är nog anledningen. Eller så ville de bara busa lite och det finns inget motiv.
Gissar att det är så det ligger till. Polisen har tagit deras bästa godis och det gör dem rasande, totalt galna. Inte bara att någon har förlorat en massa pengar, det älskade pulvret är borta! Grrrrrrr!
I andra länder kallas det narcoterrorism alternativt terrorism om motivet är mera politiskt.

Sedan, hur i h@lvete kan ni tro att SD eller NMR skulle kunna gå in i områdena och "busa"? Det skulle inte alls tillåtas. Någon skulle kasta en granat på rasist gänget omedelbart och spränga det i småbitar.

Dessutom skulle inte en svensk nationalist krigare fly till Turkiet.
Bara en muslim skulle göra det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vento
Fick idag höra av en stark källa att dessa bilbränder som har utförts har organisterat av flera höguppsatta politiker inom SD. De har tydligen betalat en stor summa till dem som har utfört brottet genom deep web. Finns även transaktioner på 750k överfört via bitcoinvaluta.

Lol. Vilken är denna "starka källa", och var på deepweb exakt kan man köpa tjänster som dessa? Uppenbart troll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSanJuro
Hahaha "organiserat av yrkesfolk"! Men vilket yrke då? Kan man jobba som idiot?
Att "organisera" detta skulle en 12-åring klara av............

Haha tänkte samma sak samtidigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in