2018-08-14, 11:58
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Fast du vill väl ändå att vi själva ska ha bättre möjlighet till guldet än någon av aik och Peking?

Många toppmatcher kvar där lagen kan kryssa bort varandra, alternativt hänga av varandra. Inget avgjordes igår.
Såklart, men vi har inte den potentialen nu. Om vi slutar på övre halvan är det ett grymt resultat.
2018-08-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Vad fan är det du sitter och säger pojkspoling?

Blåvitt ska så klart spela i Allsvenskan, ut med skitlag som Sirius och Dalkurd och alla jävla föreningar som spelar på plast som Sundsvall, Hammarby och DIF.

Du är inte riktigt frisk i huvudet va som önskar devalvera AS till någon jävla syjunta?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Ja om du kan historian så fick inte norrländska lagen delta i allsvenskans från början. Så vill vända tillbaks tiden att det var bättre förr din bakåtsträvare där.
2018-08-14, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gilgamesheposet
Ja om du kan historian så fick inte norrländska lagen delta i allsvenskans från början. Så vill vända tillbaks tiden att det var bättre förr din bakåtsträvare där.
Ändå räknas guld från Allsvenskan när det var 2-4 lag som deltog.
2018-08-14, 12:33
Medlem
Jaxxxs avatar
Uppdagades det någonsin varför Mellberg hoppade av BP?
Tidsmässigt gör ju att det kändes suspekt, framförallt eftersom han heller inte hoppat på något annat jobb.
2018-08-14, 12:34
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Jag utgick från nuläget och där håller inte Paka för 90. Jag gillar inte riktigt att starta med spelare vi vet att vi måste byta ut och därmed garanterat avverka ett byte. Bättre då att ha honom som joker på bänken och slänga in.
Sedan tror jag ju inte att hans kropp kommer hålla för 90minuter under längre tid utan att det tyvärr är en ny brasse-hasse.

En 100% Paka som kan spela vecka in och vecka ut är givetvis en enorm tillgång men där är vi inte än.

Tackar, det var gött att ni vann den. Grattis till segern. Ni kan väl ge oss tre pinnar när vi möts igen med.

Den speakern borde fått sparken för länge sen. Skrik som valfri brasse-kommentator...
Jag gillar inte när speakern skriker sådär, gillar inte när det ska skrikas ut efternamn på våra målskyttar tre gånger heller. Det räcker med en gång om det nu ska vara så...

Gött att det iaf inte blev närmare till direkt nedflyttning nu.
Det är otroligt jobbigt mentalt att vänta på kommande matcher...

Paka måste väl ändå få tid att anpassa sej till det allsvenska tempot. Det gör man inte på tjugominutersinhopp, däremot genom att spela från start och succesivt orka mer och mer.
2018-08-14, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Tidsmässigt gör ju att det kändes suspekt, framförallt eftersom han heller inte hoppat på något annat jobb.
Skickade godmorgon bilder till en på förbundet.
2018-08-14, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Såklart, men vi har inte den potentialen nu. Om vi slutar på övre halvan är det ett grymt resultat.
Äh, vi ligger där vi förtjänar i tabellen. Vi har en målvakt av allsvensk toppklass, mittfält och anfall likaså och det tidigare svajiga försvaret har växt till sig (förvisso lite på offensiven bekostnad). Vore galet att förvänta sig något annat än åtminstone Europaplats nu.
2018-08-14, 13:09
Medlem
Ett kryss borta mot Norrköping som vid vinst skulle va två poäng bakom oss ist för 5 som nu är fallet tar jag vilken dag som. 4 poäng mot Norrköping tar jag vilken säsong som. Att vi kunde gå in och stänga matchen känns också som ett styrkebesked.

AIK kommer tappa poäng framöver så viktigt att haka på bakom dom.
2018-08-14, 13:33
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho

Är det officiellt att det var han?
Så han for väl hålla låg profil några år sen är det glömt!
2018-08-14, 13:47
Medlem
Citat:
Tror det var i denna tråden eller på kändisskvaller jag läste det och då lät de som det var mer eller mindre bekräftat. Han gjorde de bra med BP tog upp dom till Allsvenskan sen vips radiotystnad samtidigt som en tjej gnällde ut om godmorgon bilder i pressen.
2018-08-14, 14:42
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Ryktet är att han ska ordna tränarlicens under 2018 och ta över aik under 2019, om jag förstår det rätt.
2018-08-14, 14:44
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Tror det var i denna tråden eller på kändisskvaller jag läste det och då lät de som det var mer eller mindre bekräftat. Han gjorde de bra med BP tog upp dom till Allsvenskan sen vips radiotystnad samtidigt som en tjej gnällde ut om godmorgon bilder i pressen.

Har hört att det dementerats att det var han. Spelaren var vid tidpunkten då bilden skickades (under 00-talet) en fd spelare i landslaget. Mellberg var fortfarande aktiv vid den tidpunkten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in