2018-08-14, 07:41
Medlem
Milovinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Väntad utveckling nu när vi går närmre ett inbördeskrig för var dag. Något som slår mig när jag läste tråden,

1. Alltså finns det verkligen folk som är så efterblivna att de tror att dessa attacker utförs av högern? Att SD skulle bussa in terrorister i ghettot. Eller är det bara agenter som försöker sprida desinformation. Vi pratar alltså om områden där bevisligen inte ens beväpnad polis vågar ingripa.

2. Svensk polis och deras våldsprioriteringar.
När en förvirrad mongoloid smiter ut för att busa i trappen med sin Star Wars pistol blir han pepprad till ett såll av polisen. När 100tals blattesvin angriper Sverige och åsamkar skador för miljoner väljer man att "observera".

Ser att denna nyhet börjat kablats ut över världen inatt. Bra att alla får se vilket misslyckat negerälskarland Sverige är och vilken korrupt pisspolis vi även får dras med.

Japanska, amerikanska och europeiska nyhetsbyråer är på hugget nu på twitter. Hey, Stefan Löfven, här har du ditt samhälle. Det säljs korv på willys som du och polischeferna kan grilla över öppen eld, trots eldningsförbud.

You look at what's happening last night in Sweden... Sweden! Who would believe this... Sweden!"

#utvisningnu
Citera
2018-08-14, 07:42
Medlem
Vad gör polisen?

Inga skjutningar mot diffusa bilbrännare och objektskastare?

Handgranater är väl vardagsmat i dessa kaozområden. Borde vara högrisk.

Snutarna får väl hänga runt gruppboenden och sikta in sig på ofarliga individer med downs syndrom.

Det är dom bäst på.

Vad kostar den här attacken samhället?
Citera
Medlem
Killer-queens avatar
Film från annan vinkel där man ser gärningsmännen.

Samtliga är enhetligt klädda i svart och rör sig målmedvetet. Det ser ut som en eller annan ansluter till gruppen, de vet flyktvägen.
Citera
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Det vore ganska enkelt att avgöra om det är högerextrema som är bakom dåden: gå igenom de filmer som finns och räkna ut medellängen på förövarna.
Skulle kunna vara en vänsteraktion också så då funkar nog inte medellängd, är nog svårare än du tror att uppskatta med bra precision från videomaterialet.
Citera
2018-08-14, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Väntad utveckling nu när vi går närmre ett inbördeskrig för var dag. Något som slår mig när jag läste tråden,

1. Alltså finns det verkligen folk som är så efterblivna att de tror att dessa attacker utförs av högern? Att SD skulle bussa in terrorister i ghettot. Eller är det bara agenter som försöker sprida desinformation. Vi pratar alltså om områden där bevisligen inte ens beväpnad polis vågar ingripa.

2. Svensk polis och deras våldsprioriteringar.
När en förvirrad mongoloid smiter ut för att busa i trappen med sin Star Wars pistol blir han pepprad till ett såll av polisen. När 100tals blattesvin angriper Sverige och åsamkar skador för miljoner väljer man att "observera".

Ser att denna nyhet börjat kablats ut över världen inatt. Bra att alla får se vilket misslyckat negerälskarland Sverige är och vilken korrupt pisspolis vi även får dras med.

Att de bara inhämtade bevis skall ha berott på att de inte hann fram innan gärningsmännen hade försvunnit. Detta är i sig en sak som skiljer denna från många andra attacker där invandrarna har tänt på för att locka dit polisen och sedan attackerat dem med stenar. I natt tror jag bara det var på ett ställe där man hade kastat sten på polisen. På de flesta platserna tände man på och drog ganska kvickt.

Jag skulle kunna tänka mig att inspirationen till attackerna kommer från IS. De har en ganska stor grupp sympatisörer i Sverige och IS har uppmanat till brandattacker. Detta kan då utan tvekan klassas som terrorism.
Citera
2018-08-14, 07:44
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Som sagt. Det är alldeles för organiserat och nära inpå valet. Det är inte otänkbart att mörka krafter ligger bakom detta. Man får avvakta tills ny info kommer fram.

Det är 100% mörka krafter som ligger bakom, mörk hud iaf.
Citera
2018-08-14, 07:47
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Undrar om ens den här typen av bränder i det egna bostadsområdet skulle få PK svea att rösta på SD?
"Oj du brände upp min bil. Vad tokigt det kan bli lilla vän i ett patriarkalt och fascistiskt rasistsamhälle".
Citera
Bannlyst
Jag blir förbannad - på riktigt!
Citera
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
Skulle kunna vara en vänsteraktion också så då funkar nog inte medellängd, är nog svårare än du tror att uppskatta med bra precision från videomaterialet.

Vänstern har inget att vinna på det här.
Citera
2018-08-14, 07:48
Avslutad
helt uppenbart NMR eller liknande hatorganisationer bakom detta.
Citera
2018-08-14, 07:50
Medlem
Tanuss avatar
Löfven uttalade sig i P1:s telefonintervju.
"Va fan håller ni på med? Ni sabbar för er själva och era landsmän"
Han verkar inte vara inne på Caseys tes om att det är mörka krafter....
Jag hade väntat mig att Stefan skulle dra till med " De e totat oattetabet"

När det upploppades som värst i anslutning till Berkeleyuniversitetet för ca 50 år sedan så uttalade sig Kaliforniens guvernör så här innan order om att sätta in 4.000 man nationalguard. "Om det krävs ett blodbad, låt oss få det överstökat. Inga fler eftergifter"
Guvernören hette förresten Ronald Reagan. Resten är historia.

Om Steffe säger något liknande och sedan beordrar in hemvärnet med skarp ammo och gör rent hus i förorterna, område efter område så har SAP egen majoritet i valet.
Folk är rätt less, milt sagt.
Citera
2018-08-14, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
helt uppenbart NMR eller liknande hatorganisationer bakom detta.
Ta av dig foliehatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in