2018-08-14, 07:01
Medlem
Ska bli intressant att se hur Göteborgs sossar och polis orma sig över kommunister och blattar i en symbios att förstöra enskildas egendom. Sossepolisen lär inte ta någon. Om man av misstag tar in en misstänkt kommer den varken bli lagförda eller misstänkt någon längre stund. Man har ju viktigare saker att jaga så som NMR som vill nyttja sin grundlagsskyddade rätt att demonstrera eller pensionärer som klagar på blattar som nyttjar yttrandefrihetslagen. Om man som namngiven göteborgare kommenterar de som nu bränt bilar på av polisen på fel sätt kommer man åka dit för HMF. Det är mycket viktigare än själva brottet anser man.Göteborgs polis är sämst i landet.
Citera
2018-08-14, 07:02
Medlem
Fiskmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
Jo jag såg det sen, var lite för snabb att kommentera bara. Som en annan säger märkligt att de inte kastar sten på polisen heller det brukar ju blattar vara bra på annars.

Fast enligt expressen och flera andra medier har man visst kastat sten. Så vad får du det ifrån?
Citera
2018-08-14, 07:05
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmas
Fast enligt expressen och flera andra medier har man visst kastat sten. Så vad får du det ifrån?
Jag såg det nu. Finns det någon bättre källa dock? jag vill inte gå in på Expressen, DN eller Aftonbladet och riskera att de får annonsintäkter och jag har ingen VPN tyvärr. Får be om ursäkt det står på SVT, Skäms lite nu
Citera
2018-08-14, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Rödeborg brinner! De får väl bygga fler fritidsgårdar och grilla mer korv med blattarna. Vem vet, det kanske fungerar den här gången

Fel områden så fall om man verkligen vill få Rödeborg att vakna till lite. I så fall behövs lite mer unga arga MENA-män i Majorna, Haga, Masthugget och Linné.

I Frölunda och Tynnered är det mest knegare och invandrare som slentrianröstar på S och SD.
Citera
2018-08-14, 07:10
Medlem
divinebaals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Och nu är Sverigebilden i Daily Mail.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-6057119/Masked-attackers-set-cars-fire-hospital-car-park-rampage-Sweden.html

Mörkhåriga... alla inser det är uttråkade negrer, araber och annat MENA intelligenta kulturberikare som vill känna sig som hemma. Samtidigt inför valet passar ung vänster och andra anti-demokrater på att i sociala forum (som här) försöka styra över det på att det är säkert SD som leker babbe.

Tänk om vi kunde få ett parti som ger polisen makten, möjligheten och kravet på att rensa upp i träsken. Militärisera dem och släpp lös krigshundarna i dessa no go zoner.
Citera
2018-08-14, 07:13
Medlem
Arons avatar
en bil eldades upp pa skolsparet
Citera
Medlem
Återsänd patrasket till forna hemlandet .
Citera
Medlem
Newfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
God morgon! Vaknar upp och kan konstatera att den globala uppvärmning fått 80+ bilar att självantända under gårkvällen. Det är dags nu att ta till kraftåtgärder med höjd flyg- och dieselskatt samt satsa minst 50 miljarder på grön teknik.

Allvarligt talat och det jag vill säga om vilka förövarna må vara är att om vi inte får den information innan kl. 8:00 så kan vi vara ganska säkra på att vi har att göra med the Usual Suspects. Både SvD och DN har dessutom dragit ner nyheten på förstasidan. Också ett tecken på vartåt det lutar skulle jag tro.

Fniss, satte kaffet i halsen
Citera
2018-08-14, 07:17
Medlem
Detta är en terrorattack. Muslimer igång igen. Palestinier som är sura för att Sverige och svenskar bajsar snett på palestina och står på judarnas sida.
Citera
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Hur vet du att det är somalier?
Ok, jag gardera mig och säger kulturberikare istället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divinebaal
Mörkhåriga... alla inser det är uttråkade negrer, araber och annat MENA intelligenta kulturberikare som vill känna sig som hemma. Samtidigt inför valet passar ung vänster och andra anti-demokrater på att i sociala forum (som här) försöka styra över det på att det är säkert SD som leker babbe.

Tänk om vi kunde få ett parti som ger polisen makten, möjligheten och kravet på att rensa upp i träsken. Militärisera dem och släpp lös krigshundarna i dessa no go zoner.

Eller så kanske man ifrågasätter att det är ett unikt tillvägagångssätt den här gången som inte alls är lika tidigare bilbränder i utsatta områden.

Hela grejen skriker ju organiserat, är det verkligen så otänkbart att andra krafter kan ligga bakom det här?
Citera
2018-08-14, 07:18
Medlem
Arons avatar
kan vara en protest mot pride som startar nu i veckan i gbg, en tankestallare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in