Citat:
Ursprungligen postat av
Schnyggve
Jag hoppas det...samtidigt gör det mig ledsen...ser ut som en krigszon! Mycket tråkigt!
I sådana här situationer MÅSTE polisen göra rent hus! kalla in massor med folk, förutom Piketen, hjälmar och skydd på, sedan börja röj. In med piketen buntband och sittande tåg med varenda jävel som jiddrar! detta måste göras om och om igen, tills blattarna inte tycker det är så kul länge...och högre straff givetvis!
Tyvärr kommer det inte ske för då skulle det bli tal om rasism/nazism, de enda "åtgärder" som kommer ske är att stefan löfven kommer säga att detta är oacceptabelt, kanske en debatt på svt där de säger att förorten måste få mer pengar, det är de vita männens fel bla bla bla, kanske det blir en kärleksmanifestation mot rasism/nazism.
Jag håller med om att det ser ut som en krigszon men så blir det när man tar hit mellanöstern/Afrika och det är ju naturligtvis väldigt synd om dom som får sina bilar uppbrända, visst försäkringsbolagen betalar men sedan ska ju försäkringsbolagen kunna överleva och då får alla bilägare högre försäkringsavgifter.
Det värsta är ändå att dessa as vet om att skulle de åka dit kommer de få minsta möjliga straff, men skulle en av bilägarna som får sin bil uppeldad springa ner på gården och sänka en av kulturberikarna så skulle den personen få fängelse och ett högt skadestånd till gärningsmannen som eldade upp hans bil, Sverige är verkligen upp och nervända världen.
Dessa kulturberikare är verkligen sverigedemokraternas bästa valarbetare, men räcker det för att svensken någongång ska vakna, tja vi får se i valet.