2018-08-14, 00:03
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cq
Enligt bekant på Facebook som bor i närheten ska de ha pratat arabiska / haft väldigt grov brytning.

Så som det ser ut idag, kan det både vara höger och vänster anhängare likväl som kör sin agenda.

Landet blir bara än mer splittrat, genom all denna idioti.

Vissa jag sett skriva på olika ställen menar att det är SD-folk, dessa behöver ju knappast utföra sådana aktioner idag redan så som det är.
Citera
2018-08-14, 00:03
Medlem
Qwertyzs avatar
https://polisen.se/aktuellt/polisens-nyheter/

Verkar vara lite ungdomgsstök i Lysekil också.
Citera
2018-08-14, 00:04
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Det som retar mig mest är hur dessa killar vet att dom har gott om tid på sig.
Det hade dom inte haft om det funnits en polisstation i området.
Inte bara där, utan i vartenda jävla ytterområde med problematik
Tre observatörer i området skulle räcka ganska bra för att upptäckande inkommande polis
Citera
2018-08-14, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Jag hoppas det...samtidigt gör det mig ledsen...ser ut som en krigszon! Mycket tråkigt!
I sådana här situationer MÅSTE polisen göra rent hus! kalla in massor med folk, förutom Piketen, hjälmar och skydd på, sedan börja röj. In med piketen buntband och sittande tåg med varenda jävel som jiddrar! detta måste göras om och om igen, tills blattarna inte tycker det är så kul länge...och högre straff givetvis!

Tyvärr kommer det inte ske för då skulle det bli tal om rasism/nazism, de enda "åtgärder" som kommer ske är att stefan löfven kommer säga att detta är oacceptabelt, kanske en debatt på svt där de säger att förorten måste få mer pengar, det är de vita männens fel bla bla bla, kanske det blir en kärleksmanifestation mot rasism/nazism.

Jag håller med om att det ser ut som en krigszon men så blir det när man tar hit mellanöstern/Afrika och det är ju naturligtvis väldigt synd om dom som får sina bilar uppbrända, visst försäkringsbolagen betalar men sedan ska ju försäkringsbolagen kunna överleva och då får alla bilägare högre försäkringsavgifter.

Det värsta är ändå att dessa as vet om att skulle de åka dit kommer de få minsta möjliga straff, men skulle en av bilägarna som får sin bil uppeldad springa ner på gården och sänka en av kulturberikarna så skulle den personen få fängelse och ett högt skadestånd till gärningsmannen som eldade upp hans bil, Sverige är verkligen upp och nervända världen.

Dessa kulturberikare är verkligen sverigedemokraternas bästa valarbetare, men räcker det för att svensken någongång ska vakna, tja vi får se i valet.
Citera
2018-08-14, 00:05
Medlem
NorthernAngels avatar
Varför finns det så mycket filmer på dessa bränder? Bilbränder, upplopp, attacker mot polis och brandkår sker ju ofta men man får sällan se så mycket från det. Brukar det vara på mer avskilda platser?
Citera
Medlem
På filmen ser man sex vältränade män springa i samlad trupp. Tyder på underrättelsetjänst, militäroperation av välorganiserad sort. Främmande tjänst eller inhemsk hemlig grupp soldater som utför detta i syfte att skapa kaos i Sverige.
Citera
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Högst otroligt? Trams. I Uppsala, när det var en vända oroligheter för något år sedan, brann det bilar till förbannelse på flera platser i stan. Då handlade det om att markera mot polisen och det var organiserat. Ni kanske har hört talas om en uppfinning som kallas för mobil? Med denna fantastiska uppfinning kan inte bara ringa, utan man dessutom sedan installera något heter appar som gör det superenkelt att kommunicera med större grupper.

Sen de som babblar om "false flag" och att det skulle vara relaterat till valet... Tillåt mig skratta. Det rör sig om kriminellt slödder som vill visa vilka som bestämmer. Är förmodligen någon högre upp som gett de här misslyckade aborterna i uppgift att starta bränderna. Ni som tror att det rör sig om någon stor konspiration ger idioterna på tok för mycket cred.

Och i vanlig ordning lär väl inte polisen göra ett jävla dugg. Synd att det inte är skottpengar på kräken.
Mycket bra sammanfattat.
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
MP kommer med nytt vallöfte.
Vi lovar att klimatkompensera alla bilbränder!

Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
På filmen ser man sex vältränade män springa i samlad trupp. Tyder på underrättelsetjänst, militäroperation av välorganiserad sort. Främmande tjänst eller inhemsk hemlig grupp soldater som utför detta i syfte att skapa kaos i Sverige.5
Nej men hej, Löfvén.
Citera
Medlem
Filmen borttagen nu på Facebook. Han blev säkert rädd. Någon som spårade?
Citera
2018-08-14, 00:06
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Det som retar mig mest är hur dessa killar vet att dom har gott om tid på sig.
Det hade dom inte haft om det funnits en polisstation i området.
Inte bara där, utan i vartenda jävla ytterområde med problematik

Ja, man ser i videos hur de tar god tid på sig. Sen joggar de därifrån lite lätt på öppen gata i dagsljus. Helt sinnessjukt dåligt att inte polisen var där redan medans de höll på. Folk måste ha ringt 112 som galningar.
Citera
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Jag ska inte försöka mig på att analysera löpstilen. Någon annan kanske är bättre på sånt?
Jo, här kallas för;
'Löpande Hor unge - 100 meter'.
Målet springer sidledes, rekommenderar studsade med flack kulbana o en halv skol linjal framförhållning framför nästippen, istället för twitter app.
Citera
Medlem
Styxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Tre observatörer i området skulle räcka ganska bra för att upptäckande inkommande polis

Det som är lite intressant är att när jag gick in för att handla så stod det en polisbuss på torget utanför donken. Sen när jag kommer ut, en kvart senare så brinner det och sex maskerade snubbar står och gräver upp gatsten, max 100 m från samma ställe.
Undrar vart den bussen tog vägen egentligen.
Citera
2018-08-14, 00:07
Medlem
Någon som sparat filmen från "Robert" som nu är borttagen? Den som var den bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in