2018-08-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styxie
Jag mötte de här gossarna på vägen hem från hemköp. Då gick/halvsprang de upp mot badet med gatstenar i händerna.
När jag gick förbi så skrek de: "Gå hem! Det är inte mot er det är mot staten!" eller nåt liknande. Och de bröt på svenska även om de pratade "bra".

Vad för brytning hade dom? Kändes dom hotfulla mot dig eller var allt lugnt mot dig som var en "normal" person?
Citera
2018-08-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Har det rapporterats om attacker mot blåljus?
Ja i Trollhättan.
Citera
2018-08-13, 23:14
Medlem
Citat:
Jag mötte de här gossarna på vägen hem från hemköp. Då gick/halvsprang de upp mot badet med gatstenar i händerna.
När jag gick förbi så skrek de: "Gå hem! Det är inte mot er det är mot staten!" eller nåt liknande. Och de bröt på svenska även om de pratade "bra".

Nu får de förklara sig, vad har de emot staten (är det att Polisen tar deras knark, eller vad stör dem?)? Vore bättre om de förde en konversation om det här, iställlet för att kasta sten och bränna bilar.
Senast redigerad av Florman 2018-08-13 kl. 23:16.
Citera
Medlem
Hur kan man kalla detta organiserat och att dom skulle välja specifika bilar osv?
Dom drar rutorna på typ alla bilarna som står på 1 ställe så dom kan sätta eld på alla såklart.

Inte direkt som Allah och hans 9 kusiner alla står på samma ställe och dom blev utvalda.
Citera
Medlem
Lao Tzus avatar
Det är inte AFA

På nätet postas den här bilden

https://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/6057/bf4db3a2b11243fc904837f7e9bdf200.jpg
Citera
Medlem
Citat:

På riktigt?! Vad tror du? Afs som springer runt?

Var de inne i torget innan de tände på?
Citera
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Listig
Ja i Trollhättan.
Källa?
Citera
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Säkert SD:are som är desperata nu när klimatfrågorna är i fokus och invandringen halkat ner som toppfråga inför valet. Antagligen blir det mer av sådan här skit från SD.folket. De är desperata och nervösa nu. De trodde att segern var deras men så fick vi sommaren vi fick och tjing blir det som det blir. Intressant fram till valet nu.
Har Du rökt på -eller?
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Antingen är det blattepack, AFApack eller NMRpack. De kommer antagligen aldrig bli arresterade. Inför maskeringsförbud nu!
Citera
2018-08-13, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimx
Hur kan man kalla detta organiserat och att dom skulle välja specifika bilar osv?
Dom drar rutorna på typ alla bilarna som står på 1 ställe så dom kan sätta eld på alla såklart.

Inte direkt som Allah och hans 9 kusiner alla står på samma ställe och dom blev utvalda.
det händer ungefär samtidigt på 5+ ställen runtom i sverige = organiserat.
Citera
2018-08-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Det är inte AFA

På nätet postas den här bilden

https://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/6057/bf4db3a2b11243fc904837f7e9bdf200.jpg

Var postas den bilden?
Citera
2018-08-13, 23:16
Medlem
Citat:

Alltså muslimer under imamer från Syrien som stödde islamisterna(IS) i kriget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in