2018-08-13, 21:59
Medlem
Lilabanans avatar
Så detta tycker flashback ska ligga högst upp på aktuella ämnen? Fyfan vad löjligt, ännu ett bevis på att t o m flashback är rädda för AfS.

Judefrågan måste växa fram. Punkt och jävla slut. Som i min signatur, för att veta vem som verkligen bestämmer över dig, ta reda på vem du aldrig får kritisera.

Bra gjort av Hagwall. Jag ska nog beställa ett gäng klisterlappar och sätta upp på varenda valaffisch med landsförrädare som jag går förbi.

Judefrågan måste nå allmänheten.
Citera
2018-08-13, 21:59
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon påstår i texten att det var på rutan (i tåget) han satt upp den.

Okej, jag läste inte texten så noga. Men det finns inga konkreta bevis på att han har gjort det.
Citera
2018-08-13, 22:00
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Om Kasselstrand ens tar i detta spektakel, och allra mest om Hagwall plockas bort från Riksdagslistan, kan han glömma min och många andra nationalisters röst i september. Vik dig aldrig för juden.

Du som afs:are tycker alltså att ditt parti gör bra att en företrädare för afs saboterar andras valaffischer med att sätta upp judenäsor. Hur pantade är ni inte att ni inte förstår att det får motsatt effekt, dvs V och MP vinner på det.

Detta är anledningen till att afs kommer sluta som NMR och SvP, ett litet parti fullt med extremister som inte förstår hur man lockar "vanliga" väljare, och tack och lov för det.
Senast redigerad av Diskuterarn 2018-08-13 kl. 22:02.
Citera
2018-08-13, 22:01
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Kasselstrand kan välja mellan att nå 1% utan Hagwall, eller tillmötesgå dig och knappt få en promille.

Och det har ingenting med "juden" att göra (så som ni tänker). Ni NS är sådana strategiska idioter och därför kommer ni aldrig att nå politisk framgång.

Inte ens optics-debatten inom den amerikanska identitära rörelsen fick er att fatta.

Då Hagwall inte gjort något fel finns det inget för Kasselstrand att bemöta. Att oavbrutet överlåta mark till fienden har kontinuerligt visat sig vara ett strategiskt misstag.
Citera
2018-08-13, 22:02
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Jag tittade på videon på telefonen, men klippet avbröts innan hon hann säga något konstigt, kanske var det slutet på klippet. Tyckte oavsett inte att hon gjorde något dåligt, förutom då att hon filmade honom förstås.
Förutom att ingripa rakt av tycker jag att det ansvarsfullaste man kan göra när man ser någon begå brott som skadegörelse (och möjligen hets mot folkgrupp) är att filma förloppet. Nu fick hon ju inte riktigt med själva näsklistringen, men jag ser hellre ett misslyckat försök till ingripande än den vanliga svennepassiviteten. Så länge man håller det på en sansad nivå och inte börjar skrika eller bete sig allmänt illa naturligtvis, vilket hon som du mycket riktigt påpekar inte heller gjorde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag har tittat på videon. Det framgår ingenstans att han har satt upp något klistermärke överhuvudtaget. Om han eller någon annan verkligen har satt upp klistermärken på valaffischer så är det fortfarande sabotage. Det är lika fel som när SD:s affischer blir vandaliserade.
Om det nu skulle vara helt felaktigt så skulle det kanske vara läge för denne Martin att bemöta det här på nåt sätt men jag tror inte det kommer hända av någon anledning.
Citera
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Om Kasselstrand ens tar i detta spektakel, och allra mest om Hagwall plockas bort från Riksdagslistan, kan han glömma min och många andra nationalisters röst i september. Vik dig aldrig för juden.
Nämen titta - en av få rakryggade här på annars så gnälliga fb...nuförtiden.

Aldrig pudla, aldrig backa!

#backaHagwall

Svårare än så är det inte.
Punkt.
Citera
2018-08-13, 22:04
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Nonsens, gubben.
Att vara jude är inte direkt kopplat till etnicitet, det finns arabiska judar, afrikanska judar, europeiska judar och så vidare. En religion är ingen ras eller etnicitet, trodde vi lärde oss det under grundskolan.

Detta är ju rent trams och ingen tar dig på allvar. Europeiska judar kan med DNA visa att de är släkt med sefardiska judar. Och där med semiter. Att den judiska religionen är kopplad til etnicitet känner vi till. Och vi vet både du och jag att du inte har någon rätt att utvandra eller öppna bankonto till Israel. Även om du hittar på att du nu är en jude. Den rasiststaten tillåter inte ens äktenskap mellan personer som inte delar religion.
Senast redigerad av Eroticon6 2018-08-13 kl. 22:08.
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Så du är också ignorant och infantil då. Har förstått att det är så bland AfS:are som inte ens förstår att de också måste presentera genomförbara politiska lösningar på deras löften.

Kunde inte bry mig mindre, än om hur AfS:are beter sig eler inte. Dock är AFS det bästa som hänt SD sedan partiet kom in i riksdagen.
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Man ska inte bry sig om vad marxisterna tycker. Men vad vanliga väljare, alltså normies, tycker. Så är det. Och det är även anledningen till varför NMR aldrig ens kommer att få 1%.

Vi har redan några stycken AfS-sympatisörer i denna tråd som överväger soffan nu.

Ytterligare en skriver i NI:s artikel:

För att verkligen åstadkomma förändring måste man nå makten. Därför är det relevant att driva sitt parti på ett vettigt sätt. Det innebär att hålla fokus på rätt och relevanta saker i människors vardag.

En individ som klistrar judenäsor i tunnelbanan ska så klart inte stå på valbarplats i en Riksdagslista.

Som jag sa tidigare, så tror jag inte ens att NMR-kandidater skulle komma på denna idioti, trots att de driver en tydlig anti-judisk linje.

Vill dom ha förändring eller inte? Det är upp till dom, inte Kasselstrand och AfS. Precis som Hitler gjorde så kommer AfS med ett alternativ till folket.

Vill dom fortsätta att se Sverige försvinna ner i avgrunden eller vill dom rösta på ett alternativ som ska försöka få Sverige på fötter igen?
Citera
2018-08-13, 22:05
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Du som afs:are tycker alltså att ditt parti gör bra att en företrädare för afs saboterar andras valaffischer med att sätta upp judenäsor. Hur pantade är ni inte att ni inte förstår att det får motsatt effekt, dvs V och MP vinner på det.

Detta är anledningen till att afs kommer sluta som NMR och SvP, ett litet parti fullt med extremister som inte förstår hur man lockar "vanliga" väljare, och tack och lov för det.

Var framgår det att han "saboterat andras valaffischer" och "satt upp judenäsor"? Åter igen finns det noll anledningar för Kasselstrand att överhuvudtaget vidröra detta. Videoklippet med blattehoran ligger inte honom till last för fem öre.
Citera
2018-08-13, 22:05
Medlem
En riktigt patetisk feminazi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här