2018-08-13, 18:32
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
Nu har jag sett allt! En vuxen (psykiskt sjuk?) man, går alltså runt och klistrar upp "näsor" lite här och var?

Det här är så jävla udda så det finns inte.

Till råga på allt verkar han ju ha en ordentligt utbildning och ett bra jobb. Hur kommer hans chefer och arbetskollegor att se på honom efter att den här filmen fått viral spridning?

Ja jag funderar faktiskt på om han inte har åkt på nån psykos eller liknande? att han även vänder sig helt plötsligt till snubben bredvid och frågar om han är från Uzbekistan... får honom inte att verka friskare heller... Känns verkligen som att allt inte står rätt till...
Citera
2018-08-13, 18:37
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
Nu har jag sett allt! En vuxen (psykiskt sjuk?) man, går alltså runt och klistrar upp "näsor" lite här och var?

Det här är så jävla udda så det finns inte.

Till råga på allt verkar han ju ha en ordentligt utbildning och ett bra jobb. Hur kommer hans chefer och arbetskollegor att se på honom efter att den här filmen fått viral spridning?

1. Ljugnäsor sätts upp för att skämtsamt påvisa våra förljugna politiker som kört vårt land i botten. Det tycker du är så himla udda så det finns inte?

2. Martin är VD.
Citera
2018-08-13, 18:38
Medlem
Lichtblicks avatar
Vart ägde han henne?

Var ju bara att hon ifrågasatte, han svarade lite kort för att säga "jag vill inte prata med dig".
Citera
2018-08-13, 18:39
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Ja jag funderar faktiskt på om han inte har åkt på nån psykos eller liknande? att han även vänder sig helt plötsligt till snubben bredvid och frågar om han är från Uzbekistan... får honom inte att verka friskare heller... Känns verkligen som att allt inte står rätt till...

Han kanske ser det som ett partytrick? Typ som George Costanza som kunde säga exakt hur en person stavade sitt namn bara genom att höra namnet. Sjukt bra isbrytare.
Citera
2018-08-13, 18:42
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Vart ägde han henne?

Var ju bara att hon ifrågasatte, han svarade lite kort för att säga "jag vill inte prata med dig".

Han ägde sig själv, TS verkar inte riktigt veta vad som menas med en "ägning".

Denna mannen är ett levande bevis på att afs bara existerar på Flashback.
Citera
2018-08-13, 18:48
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
1. Ljugnäsor sätts upp för att skämtsamt påvisa våra förljugna politiker som kört vårt land i botten. Det tycker du är så himla udda så det finns inte?

2. Martin är VD.

Det är en judenäsa din mupp. Försöker du med damage control eller?
Citera
2018-08-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Det är en judenäsa din mupp. Försöker du med damage control eller?
Vad är skillnaden?
Citera
2018-08-13, 18:51
Bannlyst
Tänker inte försvara detta då jag tycker han gjorde bort sig. AFS får dock min röst såklart. Bättre att skriva PK i pannan på alla valaffischer.
Citera
2018-08-13, 18:52
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Vad är skillnaden?

Pinochio har en ljugnäsa.

Idioten i Afs använde en JUDENÄSA. Det är enorm skillnad då det är antisemitiskt.

Afs och dess representanter är antisemiter.
Citera
2018-08-13, 18:54
Bannlyst
Personen som filmades skötte sig bra. Han ville bli lämnad ifred av bruden och lyckades bra med det. Toppen!

En annan sak jag lägger märke till är den allt mer frekventa användningen av ordet "nazister". Fast det är ju inga nazister.

Sant är att mångkulturens Sverige blir alltmer konfliktfyllt, precis som befarat. Ingen harmoni i mångkulturen inte.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-08-13 kl. 19:00.
Citera
2018-08-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Pinochio har en ljugnäsa.

Idioten i Afs använde en JUDENÄSA. Det är enorm skillnad då det är antisemitiskt.

Afs och dess representanter är antisemiter.
Hade du känt dig bekväm med att kalla någon som kritiserar muslimer för ”islamofob”?

Om nej, vad är skillnaden mellan begreppet islamofob och antisemit? Förutom att det behandlar 2 olika grupper.
Citera
2018-08-13, 18:58
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
Hade du känt dig bekväm med att kalla någon som kritiserar muslimer för ”islamofob”?

Om nej, vad är skillnaden mellan begreppet islamofob och antisemit? Förutom att det behandlar 2 olika grupper.

En judenäsa är inte direkt kritik mot judendomen som religion va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in