Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-13, 11:23
Medlem
Gregor-Samsas avatar
The botten is fanimej nådd... Nummer 10 på ett parti som gör anspråk på att komma in i riksdagen rantar runt på stan och sätter upp antisemitiska klisterlappar? Dessutom är han uppenbart dum i huvudet och försöker dölja sina mentala tillkortakommanden med styltigt och konstruerat språkbruk.

Jag har inte ett vitten till övers för gapiga vänsterdårar i övrigt men här måste jag ge henne rätt i sak. Karln är uppenbarligen en nazist av gammal god svensk lantras och om jag stöttade AfS hade jag skämts pupillerna ur mig å dumskallens vägnar.
Citera
2018-08-13, 11:26
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinaw
Den största idioten som ska klippas är han som spelar Gud i hennes kommentarsfält och ska försöka få mannen sparkad.
Även om han är en idiot så är hani inte nån våldtäktsman lr mördare.
Nä häng ut och klipp dom som sitter och kontaktar folks arbetsgivare för deras politiska åsikter, dom är det riktiga hotet mot demokratin.
https://www.facebook.com/crazyness.loconess

Vem menar du?

länken du lade upp kan iaf inte jag öppna, men tittade i kommentarerna och det finns fler som passar beskrivningen.
De flesta namnen verkar importerade och någon specialpedagogkärring men ingen som sticker ut som spelar gud.
Citera
2018-08-13, 11:26
Medlem
Gregor-Samsas avatar
De kan kalla det för ljugnäsa hur mycket de vill men den som tror på detta har varken sett filmen om Pinocchio eller den judehånande teckning varifrån näsan är hämtad.

OM man nu prompt måste vara nazist kan man väl ändå ha den goda smaken och ryggraden att stå för sina åsikter?
Citera
2018-08-13, 11:32
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
De kan kalla det för ljugnäsa hur mycket de vill men den som tror på detta har varken sett filmen om Pinocchio eller den judehånande teckning varifrån näsan är hämtad.

OM man nu prompt måste vara nazist kan man väl ändå ha den goda smaken och ryggraden att stå för sina åsikter?

Du kan inte veta vad hans åsikter är. Det framgår inte. Att klistra på åsikter och ideologier på någon människa är fult.

Var det en Pinocchio näsa?
Citera
2018-08-13, 11:35
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Kul att det finns en tråd om valsabotage mot SD där alla är upprörda och så är denna tråden exakt samma sak fast killen i fråga har gett sig på en "vänster"-valaffisch och applåderas. Dubbelmoralen på Flashback ibland är slående...

Eftersom du nu är så kränkt, kan du alltid starta en tråd om andra partiers utsatthet för sabotage.
Citera
2018-08-13, 11:41
Medlem
Patetiskt att se båda dessa människor. Den ena försöker uppfattas som någon slags robot och den andra är ordentligt provocerad, med all rätt förmodar jag. Det är sånt här trams som förstör migrationsdebatten, den vi aldrig haft i Sverige. Och hur jävla fattiga är ni här som pushar på och ska ge cred till sånt här intelligensbefriat... trams?

Ni förstör för er själv och alla andra. Sänker FB under sandlådenivå.
Citera
2018-08-13, 11:45
Medlem
NorthernAngels avatar
Båda verkar ganska blåsta.
Citera
2018-08-13, 11:48
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metaus
Patetiskt att se båda dessa människor. Den ena försöker uppfattas som någon slags robot och den andra är ordentligt provocerad, med all rätt förmodar jag. Det är sånt här trams som förstör migrationsdebatten, den vi aldrig haft i Sverige. Och hur jävla fattiga är ni här som pushar på och ska ge cred till sånt här intelligensbefriat... trams?

Ni förstör för er själv och alla andra. Sänker FB under sandlådenivå.

Du bidrar nu till det tramset, grattis!
Citera
2018-08-13, 11:50
Medlem
Är det klarlagt att han klistrat judenäsa på bilder? Det framgår nämligen inte av videoklippet.
Citera
2018-08-13, 11:51
Bannlyst
Vilka jävlar dårar det finns som känner sig kränkta för att mannen ifråga gjorde ett busstreck! Ett litet klistermärke föreställande en ljugade judenäsa, ja då maxar östrogennivåerna i och med alla lättkränkta humorlösa fanskap. Klarar man inte av att hantera situationen då skall man lägga ner och frikoppla sig från nätet och all kontakt med mänskligheten framöver. Det är inte mannen det är fel på det är din lättkränkthet. Och då skall vi inte snacka om den feta arabiska kossan som lever på mina hårt förvärvade skattepengar, produkten av kusingifte efter kusingifte i många generationer.

Jag gissar de som känner sig kränkta och illa till mods som använder Hollywoodepitet gällande mannen är samma sjuka fanskap som är för folkutbytet av svenskar, allmän degenerering av samhället, att det brottsliga svartmusket skall pixlas i judisk ägda MSM-tidningar som expressen osv.
Citera
2018-08-13, 12:00
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Dialogen med tjejen var ju ingen höjdare, men synd att hon inte frågade rakt på "är det judar du menar? Är du nazist"?

Kan ju vara att hon inte vet att just den "näsan" är från en jude-meme på nätet. Hon kanske trodde det var riktat mot araber som ju också brukar kunna ha väl tilltagna näsor.
Citera
2018-08-13, 12:04
Medlem
Det är sånna här idiotiska och barnsliga ideér som gör att Afs aldrig kommer komma om i riksdagen.

Att springa omkring att klistra en nidbild av en
judisk näsa är både korkat och osmakligt. Har de liksom inga argument ocj sakliga påståenden istället? Det här kommer följa efter dem så länge de finns kvar.

Jag gillade Afs fram till nu, och planerade att rösta på dem 2022. Tyckte de var en frisk fläkt sol hade bra argument. Nu har de kastat bort allt helt i onödan. Hur kan de förvänta sig att folk ska ta dem seriöst nu? Det kommer aldrig hämda att jag röstar på dem. Jävka idioter.
Senast redigerad av barfotalasse 2018-08-13 kl. 12:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in