2018-08-13, 14:58
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy

Efter att ha sett det här klippet, så tog jag ett stooooort kliv åt sidan från högerpartierna skulle aldrig kunna rösta på någon som beter sig ens snarlikt vad han gör

Det är nog svårt när du inte var det från början. Alltid lika pinsamt när folk skriver så där. Skämskudde.
Citera
2018-08-13, 15:04
Medlem
volvo 240s avatar
Killen från AFSugningspartiet var ju faktiskt lika trög och korkad som hon. Två spån bägge två.
Citera
2018-08-13, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Nej, han har ju inte rätt eftersom att folk över hela världen har böjda näsor fastän de inte är judar. Att generalisera som han gör är alltså direkt skadligt ur en politisk synvinkel och ger inte en korrekt bild av verkligheten. Han visar ju tydligt här att han har nazistiska drag.

Nu gör ju du en förvanskning av verkligheten när det finns empiriska bevis därute, samt så generaliserar du att det är endast dessa mytiska väsen vid namn "nazister" som tycks finnas bakom varje buske som skulle uppmärksamma andra folkslags krokiga näsor. Det heter ju inte babbekrok för ingenting och jag kan lugnt påstå det är fler än bara näjsists som ligger bakom uttrycket.
Citera
2018-08-13, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Enligt uppgift i tråden ska han ha klistrat en så kallad "ljugnäsa" på ett plakat av Ulf Kristersson, typ detta:

https://minfil.com/id1eNeffba/8867EE7C-09D1-431F-A21F-81DA036413EF.jpeg

Detta märke säljs av Nordisk Alternativhöger under namnet "ljugnäsa" men sannolikt bara för att det skulle vara olagligt att kalla det "judenäsa":

https://www.altnorden.se/produkt/ljugnasa-vit-bakgrund/

Den är doch tagen från Internetmemen "Le Happy Merchant" och är absolut tänkt att vara just en judes näsa:

https://www.google.com/search?q=le+happy+merchant&source=lnms&tbm=isch&sa =X&ved=0ahUKEwiE_OOq-encAhWMDZoKHbJACkUQ_AUICigB&biw=1280&bih=918

Inte arabnäsa utan en judenäsa alltså.

OK då vet jag mer. För min del vill jag hellre bekämpa Vänstern på bästa sätt ungefär som SD gör nu och inte vara för näsvis... .....
Citera
2018-08-13, 15:07
Bannlyst
Citat:
geeez vilken pinsam snubbe... han måste vara autistisk, förståndshandikappad eller nåt extremt obehaglig

"jag la märke till att du påbörjade en interaktion med mig, var det nåt du ville med den?"

"du påbörjade en ny dialog, vill du vara vänlig att avbryta din dialog med mig"?

Är han någon slags robot eller articificell intelligens eller vem i helvete snackar sådär?

Efter att ha sett det här klippet, så tog jag ett stooooort kliv åt sidan från högerpartierna skulle aldrig kunna rösta på någon som beter sig ens snarlikt vad han gör
Han var weird, kanske var passivt aggressiv med flit för att håna kvinnan, kan också ha varit psykotiska drag men det vet man inte. Felhanterat hur som helst, speciellt när det finns kameror som rullar 24/7.
Citera
Medlem
Hagwall är Ungrare för er som inte känner till det.
Citera
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Är det där Hagmans son? Han har en vettig morsa. Hela FI-gänget verkar ha intagit kommentarsfältet och är väldigt taggade över att kontakta hans jobb.

Bara att hoppas att hans chef inte viker sig nu.

Det är ganska så tydligt att hon försöker få honom att tappa masken och säga någonting "rasistiskt".

Haha ni SDare i tråden är fan i mig sjuka i huvudet. Bara för att det var en judenäsa så blir ni helt tokiga. Det är helt okej att diskutera muslimer enligt er (vilket jag inte har något emot) men så fort det är den evige juden så är det som att ni blir hypnotiserade.

Det är som att ni förvandlas till marxister/globalister så fort juden är diskussionsämnet. Ni börjar direkt med "Lika goda kålsupare båda två. Nazister och vänsterfascister är samma skit, SD 2018".

Därför att det finns ingenting som heter "muslimnäsa". En muslim kan vara en pakistanier, Ryss, Indonesier, Arab, Kines, eller Turk. Det finns heller inga karikatyrer på någon "muslimnäsa" som har orsakat miljontals människors död.
Dessa anspelningar syftar mer på ras än religion och ideologi vilket är anledningen till att vi blir förbannade, någonting du finner väldigt svårt att förstå tydligen.

Att arabiska män ofta har stora näsor kan jag hålla med om, det är ungefär som att säga att japaner har sneda ögon, det är genetiska drag som bara finns. Men nu snackar vi om avhumaniserande nidbilder och nu ska AfS försvara detta? Dra åt helvete.

Citat:
geeez vilken pinsam snubbe... han måste vara autistisk, förståndshandikappad eller nåt extremt obehaglig

"jag la märke till att du påbörjade en interaktion med mig, var det nåt du ville med den?"

"du påbörjade en ny dialog, vill du vara vänlig att avbryta din dialog med mig"?

Är han någon slags robot eller articificell intelligens eller vem i helvete snackar sådär?

Nej, det är typiska drag bland nazister, tittar du på NMR och SvP'are när de diskuterar med andra så märker du ungefär samma attityd. Jag gissar på att de försöker framställa sig själva som intellektuella och mer svenska i sitt språk och för att utmanövrera sina motståndare när judesnacket och annat känsligt ska fram på ett snyggt sätt. Vad de inte inser är att de endast framstår som inget annat än autistiska rövhål, den enda som kommer nära detta är ironiskt nog vänsterns skrikande rinkebysvenska.
Senast redigerad av ReiseReise 2018-08-13 kl. 15:18.
Citera
2018-08-13, 15:08
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surri
Verkligen plågsam film att se. Båda vill förverkliga sig genom konfrontationen; afs-killen vill vara lite Jordan Peterson vass och strikt men framstår som osäker och aspig. Aida vill vara tuff och bekämpa nazismen men framstår som velig och svarslös. Enligt egen utsago ska Aida minsann börjat gasta på honom så hela vagnen fick reda på att han var nazist, när inspelningen stängts av.

Nej usch vilka nötter. Den vuxne mannen från Afs som går och sätter upp klisterlappar på näsor och feminazin som blir dödskränk av detta fjanteri. Givetvis måste hon filma den ointressanta händelsen eftersom hon träffat på en livs levande "nazist" (facebook-guld i hennes kretsar). Vet inte vem som är mest patetisk.

Ja det är som att de är av samma skrot och korn men har enbart funnit diamantralt skilda utlopp för det hela och så möts de och det hela blir enbart otroligt skamligt för de bägge. Två vilsna själar med mindervärdeskomplex som letar efter en sysselsättning och grupptillhörighet.
Citera
2018-08-13, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Ja det är som att de är av samma skrot och korn men har enbart funnit diamantralt skilda utlopp för det hela och så möts de och det hela blir enbart otroligt skamligt för de bägge. Två vilsna själar med mindervärdeskomplex som letar efter en sysselsättning och grupptillhörighet.
Jag tänkte det när jag kollade på klippet, detta är verkligen på pricken två människor i blå respektive rött lag, men de är exakt lika korkade.
Citera
2018-08-13, 15:15
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Videon i korta drag.
Någon frågar en annan om en näsa. En lite märklig dialog uppstår. Ingen blir ägd. The End.
Citera
2018-08-13, 15:18
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Hoppas att ni inte beter er som den här megaautisten alltså..
Citera
2018-08-13, 15:24
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Dessa anspelningar syftar mer på ras än religion och ideologi vilket är anledningen till att vi blir förbannade, någonting du finner väldigt svårt att förstå tydligen.

Du har fel fel fel fel. Vi använder oss av dessa näsor för att visa globalistjudarna att vi vet vad dom sysslar med. För att provocera dom och för att göra dom rädda.

Precis som när vi skriver ((())) eller OY VEY.

Vi vill att dom ska veta att vi vet.

Många av dessa globalistjudar råkar ha ganska så stora näsor trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in