Citat:
Ursprungligen postat av
ThuleSociety
Är det där Hagmans son? Han har en vettig morsa. Hela FI-gänget verkar ha intagit kommentarsfältet och är väldigt taggade över att kontakta hans jobb.
Bara att hoppas att hans chef inte viker sig nu.
Det är ganska så tydligt att hon försöker få honom att tappa masken och säga någonting "rasistiskt".
Haha ni SDare i tråden är fan i mig sjuka i huvudet. Bara för att det var en judenäsa så blir ni helt tokiga. Det är helt okej att diskutera muslimer enligt er (vilket jag inte har något emot) men så fort det är den evige juden så är det som att ni blir hypnotiserade.
Det är som att ni förvandlas till marxister/globalister så fort juden är diskussionsämnet. Ni börjar direkt med "Lika goda kålsupare båda två. Nazister och vänsterfascister är samma skit, SD 2018".
Därför att det finns ingenting som heter "muslimnäsa". En muslim kan vara en pakistanier, Ryss, Indonesier, Arab, Kines, eller Turk. Det finns heller inga karikatyrer på någon "muslimnäsa" som har orsakat miljontals människors död.
Dessa anspelningar syftar mer på ras än religion och ideologi vilket är anledningen till att vi blir förbannade, någonting du finner väldigt svårt att förstå tydligen.
Att arabiska män ofta har stora näsor kan jag hålla med om, det är ungefär som att säga att japaner har sneda ögon, det är genetiska drag som bara finns. Men nu snackar vi om avhumaniserande nidbilder och nu ska AfS försvara detta? Dra åt helvete.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr_wiseguy
geeez vilken pinsam snubbe... han måste vara autistisk, förståndshandikappad eller nåt

extremt obehaglig
"jag la märke till att du påbörjade en interaktion med mig, var det nåt du ville med den?"
"du påbörjade en ny dialog, vill du vara vänlig att avbryta din dialog med mig"?
Är han någon slags robot eller articificell intelligens eller vem i helvete snackar sådär?
Efter att ha sett det här klippet, så tog jag ett stooooort kliv åt sidan från högerpartierna

skulle aldrig kunna rösta på någon som beter sig ens snarlikt vad han gör
Nej, det är typiska drag bland nazister, tittar du på NMR och SvP'are när de diskuterar med andra så märker du ungefär samma attityd. Jag gissar på att de försöker framställa sig själva som intellektuella och mer svenska i sitt språk och för att utmanövrera sina motståndare när judesnacket och annat känsligt ska fram på ett snyggt sätt. Vad de inte inser är att de endast framstår som inget annat än autistiska rövhål, den enda som kommer nära detta är ironiskt nog vänsterns skrikande rinkebysvenska.