Citat:
Ursprungligen postat av
hannes.muller
Ja det var något riktigt jobbigt i stämningen. Vad vet jag inte men han framstår som ganska annorlunda sitt vanliga jag.
Jag har skrivit ihop detta och lagt ut det på Gotlandswebben. Försökte ta i lite och komma bort från mina vanliga invecklade resonemang och vara lite mer pang på. Det är nog inte så hemskt många som läser på den sidan och det behövs fler gotlänningar som skriver där.
http://www.gotlandswebben.se/nyheter/gotland-fifflarnas-paradis-och-myglarnas-mecka/
Tack för länk och intressant läsning på Gotlandswebben!
Ja, det var pang på och det kanske behövs? Än så länge har jag inte hört om att gutarna med högafflar gått man ur huse i riktning mot Tingstäde för att "prata" med Nujens.
Jag känner inte i detalj till hur Putins planer för Gotland ser ut (eller om han ens har några planer för ön), men av det kamaraderi och den korrruption som alltmer framkommer om hur det går till på Gotland, så skulle jag vilja hävda att ön verkar mer akut hotad av "fienden mitt ibland er", än av en yttre fiende.
Ang Rickard Damm:
Jaså, du tycker inte du känner igen honom riktigt i klippet? Men han kanske kan agera som vore han nervös och obekväm? Som vore han stirrigt aspig? Vi kanske grovt underskattar Rickard Damms skådespelartalang?
Hoppas nån på EBM så småningom lägger upp filmklipp från de förhör rörande 'grovt skattebrott' som väntar honom och familjen. Då kan vi bättre bedöma denne svågers framtidsmöjligheter inom vita duken, när han till slut fått sparken från Telia.