2018-08-13, 10:23
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Tonläget på kommentarerna ändrades snabbt så fort det framgick att det handlade om en "judenäsa" .
Då blev drevet försvarbart och killen beskrevs som "vidrig".

Skulle någon SD-cuck här inne kunna förklara varför den judiska folkstammen är så viktig för er?
Vad har dessa judar gjort för er och för Sverige?
Citera
2018-08-13, 10:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Han är ju övervidrig. Sitter och pratar om näsor som symboliserar en viss typ av människor och tror att han är smart och saklig för att han inte höjer rösten, det där var bland det mest idiotiska jag sett på länge.
Dialogen med tjejen var ju ingen höjdare, men synd att hon inte frågade rakt på "är det judar du menar? Är du nazist"?
Givetvis alltid fel att vandalisera andras plakat.

Då jag vägrar Facebook så kan jag inte se filmen. Men kan det vara så att hon inte begriper att det är en judenäsa & istället tror det är en arabsnok? Är det därför hon blir upprörd?

Hade hon fattat att det var en judenäsa så kanske hon istället hade hjälpt till med klistrandet. Araber brukar inte gilla judar.
Citera
2018-08-13, 10:33
Medlem
Sätta upp klistermärken är den värsta marknadsföring som finns. Fråga vilket företag eller marknadsförare som helst. Det är kontraproduktivt. Klistermärken uppfattas som skräp av allmänheten. Klistermärken irriterar människor.
Citera
2018-08-13, 10:35
Medlem
JustZlatans avatar
Ska bli intressant att se om AfS böjer sig för pk och utesluter honom.
Citera
2018-08-13, 10:37
Medlem
Tjyvass avatar
Så... en självrättfärdig rasfrämling försöker skambelägga en svensk man för att han bedriver politisk aktivism mot det pågående folkmordet av hans eget folk. Och sen när han inte låter sig provoceras av hennes vidriga babbe-attityd, och det är hela anledningen varför hon har telefonen uppe så hon ska "fånga hans rasism" på bild, startar hon en hetskampanj på Facebook och försöker få honom uppsagd från jobbet. Mmm väldigt smakfullt. Visar hur tacksamma hudingarna är för att de har fått en fristad i vårt land.
Citera
2018-08-13, 10:37
Medlem
vemsfels avatar
En riksdagskandidat och partiföreträdare går runt mitt i Stockholm och klistrar judenäsor på valaffischer. Och det finns alltså människor som tror att dessa ens har en chans att nå riksdagen? Sinnessjukt.
Citera
2018-08-13, 10:38
Medlem
mr.Floppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Tonläget på kommentarerna ändrades snabbt så fort det framgick att det handlade om en "judenäsa" .

Skulle någon SD-cuck här inne kunna förklara varför den judiska folkstammen är så viktig för er?

Nä, det är du som är trög. Det är inte "judenäsor" i "klistra judenäsor" folk hänger upp sig på utan "klistra". Det handlar om en riksdagskandidat för ett nationalistiskt parti som sysslar med skadegörelse. I ett vettigt land styrt av ett AFS-liknande parti hade vandaler som denna mannen fått smaka batong. Eller förresten i vilket fungerande land som helst. Vi vill inte ha såna som våra representanter i riksdagen. Eller tycker du på något vis att detta beteendet är försvarbart? Har den nationella rörelsen degenererat så inåt i helvete alltså?
Citera
2018-08-13, 10:39
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
En riksdagskandidat och partiföreträdare går runt mitt i Stockholm och klistrar judenäsor på valaffischer. Och det finns alltså människor som tror att dessa ens har en chans att nå riksdagen? Sinnessjukt.

För mig enkelt att hellre ta en Sverigevänlig sida i försvar. NMR, NU, SD, AFS - jag gillar dem alla. önskar dock de kunde samarbeta bättre allihopa!
Citera
2018-08-13, 10:41
Medlem
Observerads avatar
Anar jag en viss sexuell laddning i klippet?
Citera
2018-08-13, 10:42
Medlem
vemsfels avatar
Citat:

Vad fan är en ”SD-cuck” för någonting? Jag tvivlar på att du kommer få svar på din fråga då det knappast existerar någon person med epitetet du använder. Snälla ta reda på vad ”hanrej” betyder innan du slänger dig med uttryck du inte begriper.
Citera
2018-08-13, 10:42
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:

Han är AfD'are, SD är fullt med judar, sluta posta, dina inlägg svärtar bara ner forumet.
Citera
2018-08-13, 10:43
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Detta är uppenbart ett privat företagande av mannen och inget som resten av företrädarna håller på med.

Hade han inte stått på valsedeln för afs hade man kunnat förklara det så. Men om han nu står på valsedeln för afs kommer alla handlingar han gör kopplas till partiet av allmänheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in