2018-08-12, 20:04
Medlem
Hon har potential att bli en ny Anna Book..

150k i lön i månaden på vadå? någon som kollat taxerad inkomst?
Citera
2018-08-12, 20:21
Medlem
Såg henne i ett köpcentrum. En riktig goding.
Citera
2018-08-12, 20:32
Medlem
Isnatts avatar
Är det fjärde efternamnet hon har nu?
Indiska, svenska, Schulman, Klemens

Undrar om pysslingarna kommer få dubbel-efternamn nu också.
Citera
2018-08-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Är det fjärde efternamnet hon har nu?
Indiska, svenska, Schulman, Klemens

Undrar om pysslingarna kommer få dubbel-efternamn nu också.

Ja, enligt vad jag läste ska hon lägga till efternamnet på barnen också. (Antar att deras far måste godkänna det om de har delad vårdnad?). Och om hon gifter sig med sin kille, som har dubbelnamn, så ska hon lägga till hans efter sitt nya.
Citera
2018-08-15, 11:43
Medlem
Sveppss avatar
Någon som lyssnat på dagens podd (Let it be) som kan upplysa oss och vet vad det var hon la upp på Instastory? Det är uppenbart att det är klanen Schulman hon snackar om som sina mobbare och att någon har ett screenshot.

Jag skulle lätt följa en reality serie om dessa figurer, undrar om Sandhra har det lika svårt som ny medlem i la familia.
Citera
2018-11-08, 20:46
Medlem
snyggt ansikte. någon som vet hur lång hon är?
Citera
2019-04-18, 21:10
Medlem
Hon längtade efter att få berätta om bebislyckan.
Nu berättar Anitha Clemence (fd Schulman) att hon har fått missfall.
”Jag och Joel skulle berätta att vi väntar barn och hur jävla härligt det var. Men det blev inte så”, skriver hon på Instagram.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ttar-om-sorgen
Citera
2020-07-15, 17:58
Medlem
Isnatts avatar
Såg att hon sålt lantstället utanför Nora. 1,2 mille.

Det var det hele jag hade..
Citera
2023-04-19, 16:11
Medlem
Oj här var det lite action! Och jag som just skulle fråga om hur stort intresse/marknadsvärde hon har men jag kanske redan fått svaret… Fascinerad över vilka evighetslånga DM-konversation hon deltar i för att sedan använda som content. Flest avancerade ord utan egentlig innebörd verkar vara mottot.
Citera
2023-04-19, 16:26
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Hon längtade efter att få berätta om bebislyckan.
Nu berättar Anitha Clemence (fd Schulman) att hon har fått missfall.
”Jag och Joel skulle berätta att vi väntar barn och hur jävla härligt det var. Men det blev inte så”, skriver hon på Instagram.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ttar-om-sorgen

Denne Joel måste vara århundradets cuck, visst finns ett underskott på kvinnor i landet, men att det var så illa att den unge mannen måste ta en frånskild 11 år äldre tvåbarnsmamma med sociala medier som främsta inkomst, jisses vart är det här landet på väg.
Citera
2023-05-26, 08:10
Medlem
Enligt Anitha själv på Insta blir hon inte längre inbjuden på så mycket event och anledningen vet/tror hon är hennes köpstopp. Att hon inte har nyinköpta kläder på sina bilder och skriver om klimatet ska alltså ha fått alla PR-byråer tagit bort henne från listan.

Trodde först att det var ironi och ett skämt men det verkar inte så. Är hon narcissistist?
Citera
2023-05-28, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Enligt Anitha själv på Insta blir hon inte längre inbjuden på så mycket event och anledningen vet/tror hon är hennes köpstopp. Att hon inte har nyinköpta kläder på sina bilder och skriver om klimatet ska alltså ha fått alla PR-byråer tagit bort henne från listan.

Trodde först att det var ironi och ett skämt men det verkar inte så. Är hon narcissistist?

Haha trodde samma sak! Men nej Anitha lider av någon form av psykisk personlighetsstörning. Nu ryktas det om på instakontot exonphspoilerse ´s story att Antiha har gjort slut med sin kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in