Citat:
Ursprungligen postat av
Rotvagen
Prinzessan har ju varit m längst här eller långa år iallafall ? En fråga till dig Prinzessan ..Hur uppfattade du bråket mellan Atervandsgränd och Reckn( namnet 🤔

kände du eller uppfattade du det som endast en slags smutskastning mellan dem och rent struntprat ? Ursäkta om du blivit bombad m dessa frågor under alla år men som sagt har mååånga sidor att läsa i kapp.
Hej Rotvagen!
Först vill jag säga att det är så otroligt tråkigt och onödigt med alla dessa påhopp, ifrågasättanden och "befallningar", som man förväntas ska lyda av vissa. Du har nu också utsatts. Alla har rätt att skriva, spekulera och diskutera i tråden, och ingen ska säga åt andra vad de ska göra. Dina inlägg är lika mycket värda som andras. Stå på dig!
Jag tror de flesta i tråden - som varit med några år - tydligt minns "diskussionerna" mellan dessa två män. PU medgav att han kommit upp till PK:s lägenhet den aktuella natten/morgonen. Han har inte heller dementerat att han var skitig, hade rivsår osv, men menade i sina inlägg att anledningen till att han såg så ut, var för att han forcerat något buskage på vägen dit. Om inte PU hade medgivit dessa omständigheter, så kanske jag hade tvivlat - "ord mot ord". Men eftersom både PU:s och PK:s uppgifter sammanfaller på - åtminstone - dessa punkter, så utgår jag ifrån att de är sanna. Däremot behöver ju inte PU:s uppdykande och skitiga uppsyn behövt ha haft med Helenas försvinnande att göra. Men om PU:s upprivna tillstånd var sådant som PK beskrev det, så är jag nyfiken på vad som PU varit med om den natten.
Atervandsgrand4 får gärna förklara igen.
Slutligen vill jag beklaga att din son är sjuk. och jag hoppas att han får ett så härligt liv som det bara går. Du ska dock inte behöva vända ut och in på ditt liv och "bevisa" vissa saker för att "behaga" vissa. Ofta spelar det ingen roll att man berättar sanningen; vissa kan inte ta in det ändå.
Kram.