2018-08-12, 02:02
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Du har ingen aning om vad hänt på denna bakgård! Inte ett jävla skit!
Din nolla.

Tack detsamma...
Citera
2018-08-12, 02:03
Medlem
Citat:
Skjut bara skjut!

En sak gosse ska du veta. Du behöver inte försöka förklara vad vapen är!
Men du kan förklara för mig hur leksaker fungarar

Eric hade en leksak i sina händer och blev pepprad.

Alltså du kan inte förklara den enkla frågan för mig. Det visar bara hur låst du är i dina tankar och är inget att ta på allvar i denna tråd.
Citera
2018-08-12, 02:08
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Det är hundratals inlägg av den här typen men efter såpass lång tid har det inte kommit fram något som tyder på att någon ringde polisen.
Det kan ha varit knarkspan på gården eller en av polis
Det var en uppgift om att han skulle ha ringt på dörrar men den uppgiften verkar ha försvunnit som alla andra.
Det finns inte heller något som säger han höll i vapnet när han blev knäppt.

Det kanske är svårt för er att få in i era huvuden att polisen kan knäppa folk som är obeväpnade. De sköt statsministern i ryggen åklagaren förfalskade bevis med hjälp av knarksnuten Ture Nässén som satte dit en dråpare från Rotebro.

Det spelar ingen roll varför polisen är där. Om polisen var där för att fika eller gripa någon spelar ingen roll. Vägrar man att släppa ett vapen på den lokala innergården eller pizzerian så finns det en överhängande risk att man blir skjuten. Svagbegåvning är inte något som polisen kan ta hänsyn till i det akuta skedet.

Finns det inte en egen tråd för konspirationer kring Palmemordet?
Citera
2018-08-12, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zapohd
Alltså du kan inte förklara den enkla frågan för mig. Det visar bara hur låst du är i dina tankar och är inget att ta på allvar i denna tråd.
Vad ska jag förklara?
Att Eric varit på en bakgård med en leksakspistol. På bakgården skjuter polisen 7 skott mot och i Eric. Eric har DS och var inte kriminell.
Vad är det mer du behöver förklarat?
Citera
2018-08-12, 02:10
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Då har du missat dessa uppgifter som fanns med i första artikeln från aftonbladet

Enligt uppgifter till Aftonbladet har en man visat en pistol för boende på den aktuella adressen, varefter polis har tillkallats.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4dALAo/polis-avlossade-skott-efter-hotfull-situation--man-dod

Edit:
Missade en del av citatet när jag klippte ur det.

Var står det att det var boende som ringde polisen ?
Citera
2018-08-12, 02:10
Medlem
Citat:
Vad ska jag förklara?
Att Eric varit på en bakgård med en leksakspistol. På bakgården skjuter polisen 7 skott mot och i Eric. Eric har DS och var inte kriminell.

Hur kan polisen på håll se att det är en leksakspistol det vill jag ha förklarat av dig.
Citera
2018-08-12, 02:12
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Vad ska jag förklara?

Jag skulle jättegärna veta hur du tänker dig att poliser i tjänst en torsdagsmorgon klockan 04.00 ska sitta med information från 18.00 nyheterna från senare samma dag?
Citera
2018-08-12, 02:14
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Det spelar ingen roll varför polisen är där. Om polisen var där för att fika eller gripa någon spelar ingen roll. Vägrar man att släppa ett vapen på den lokala innergården eller pizzerian så finns det en överhängande risk att man blir skjuten. Svagbegåvning är inte något som polisen kan ta hänsyn till i det akuta skedet.

Finns det inte en egen tråd för konspirationer kring Palmemordet?

Det är ingen konspiration. Oavsett om polisen knäppte statsministern eller någon annan så förfalskade åklagaren bevis och satte dit Krister i tingsrätten.
Lite samma sak, Krister tyckte om Palme.
Citera
2018-08-12, 02:15
Medlem
Citat:
Då har du missat dessa uppgifter som fanns med i första artikeln från aftonbladet

Enligt uppgifter till Aftonbladet har en man visat en pistol för boende på den aktuella adressen, varefter polis har tillkallats.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4dALAo/polis-avlossade-skott-efter-hotfull-situation--man-dod

Edit:
Missade en del av citatet när jag klippte ur det.

Citat:
Var står det att det var boende som ringde polisen ?

I själv artikeln så står det i ingressen och en bit ned på sidan
Senast redigerad av zapohd 2018-08-12 kl. 02:18.
Citera
2018-08-12, 02:17
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Det är ingen konspiration. Oavsett om polisen knäppte statsministern eller någon annan så förfalskade åklagaren bevis och satte dit Krister i tingsrätten.
Lite samma sak, Krister tyckte om Palme.

Det finns nog en bättre tråd för detta...

Eller menar du att Palme inte släppte en leksakspistol på polisens uppmaning?
Citera
2018-08-12, 02:17
Medlem
Citat:
Hur kan polisen på håll se att det är en leksakspistol det vill jag ha förklarat av dig.
Ska polisen bara skjuta hej vilt?
Du vet absolut inte ett skit om hur situationen var på plats. Jag har mina tankar och dom kommer jag inte ändra på.
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Jag skulle jättegärna veta hur du tänker dig att poliser i tjänst en torsdagsmorgon klockan 04.00 ska sitta med information från 18.00 nyheterna från senare samma dag?
Ja du. Nästa gång så får man verkligen önska att det är du som kommer i vägen för polisens vilt skjutande.
Jag svär på att dessa 3 grisar var triggade och gick lös. Kolla bara vittnet.
Citera
2018-08-12, 02:20
Medlem
Citat:
Ska polisen bara skjuta hej vilt?
Du vet absolut inte ett skit om hur situationen var på plats. Jag har mina tankar och dom kommer jag inte ändra på.

Fortfarande ingen förklaring utan bara ett avfärdande av frågan som verkar vara jobbig för dig.

Men en nyhet till dig är att du inte heller vet vad som hände på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in