Citat:
Vad var det? Mindre än 10 hylsor på tre skyttar? Det tycker jag låter ytterst återhållsamt.
Citat:
Nej. Poängen är att du tror att du vet något om vapen och skytte. Det gör du inte. Själv avfyrade jag drygt 200 skott idag.Alla som gjort lumpen eller spelar Cs, eller sett en dokumentär på tv har oxå fattat att även klenare vapen är farliga, så kliv ner från dina höga hästar.
Om du inte är polis eller FN-soldat så har du ingen aning om hur situationen känns.
Det är inget man tränar sig till på en skytteklubb.
Däremot så har du ett rätt, poliserna hade brunt I byxorna, eftersom de tryckte av utan att ha koll i situationen.
Det är ju DET som är själva poängen.
Om du inte är polis eller FN-soldat så har du ingen aning om hur situationen känns.
Det är inget man tränar sig till på en skytteklubb.
Däremot så har du ett rätt, poliserna hade brunt I byxorna, eftersom de tryckte av utan att ha koll i situationen.
Det är ju DET som är själva poängen.
Citat:
Om det inte hade varit Eric, utan någon på mördaräventyr - skulle polisen ha avvaktat?Eric kunde haft ett tyngre automatvapen, han kunde även haft en kumpan. Att försätta sig i den situation som trion gjorde är taktiskt och säkerhetsmässigt --> B.
Polisen försatte sig i en situation som resulterade i att de blev trängda, hade inget annat val än att skjuta verkanseld. Inge tid för bedömning efter att ha anträffat den misstänkte, det var inte optimalt.
Polisen försatte sig i en situation som resulterade i att de blev trängda, hade inget annat val än att skjuta verkanseld. Inge tid för bedömning efter att ha anträffat den misstänkte, det var inte optimalt.
Citat:
Lille Fega Viktor: Dina sinnesslöa inlägg med pinsamt dålig stavning och grammatik leder mig att tro att du har suttit längre tid i fängelse, än du har suttit i skola. Och det som en gång i tiden var din hjärna har du förmodligen bränt bort med ett intensivt missbruk av narkotika. Gå och lek i ett djupt vattendrag utan flytväst. Samhället har inget behov av en tjackhora som du.
Du och dina byfånar kan ta era jävla teorier och dra åt helvete, stå där och leka poliser.
Det är bara att hoppas att et våpaskott brinner av nästa gång på er jävla klubb!
Du och dina byfpnar till vänner har då ingen jävla aning och vad polisen möte på innergården, Och jag kan garantera att det aldrig heller kommer att komma ut så vida inte en av grisarna måste lätta på hjärta.
Det är bara att hoppas att et våpaskott brinner av nästa gång på er jävla klubb!
Du och dina byfpnar till vänner har då ingen jävla aning och vad polisen möte på innergården, Och jag kan garantera att det aldrig heller kommer att komma ut så vida inte en av grisarna måste lätta på hjärta.