2018-08-11, 23:25
Medlem
RickRozays avatar
vilken jävla fjant.

och nej, till den där som ville slå ihop den här tråden till harakirigubbens, det här är en annan person vi pratar om så snälla håll käften

här trodde man vissa blev klokare med åldern men med den här södermalmsgangstern är det tvärtom.
till slut slänger han "Johans" (eg. ngt annat) korv och går därifrån som en tonåring hos sos-tanten. bästa som kunde.ha hänt att petter gör bort sig själv gigantiskt.
är på allvar orolig för att petter har blivit batikvänster och därför plötsigt är skitnödig när han blir streamad pga "privacy".
cringe
Citera
2018-08-11, 23:27
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Det är en mänsklig rättighet att få vara full och dum ibland.

Inget handgemäng blev det ju heller så....

Lite pinsamt att han ringer efter ”boysen” i hans ålder men som sagt han var ju full. Då får man vara lite ubercool.
det var inte att han var full det var att han var så skitnödig som gör bort sig, tror att han bestämmer över folks stream utrustning när han inte har något och säga till om. seriöst pinsamt
Citera
2018-08-11, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
det var inte att han var full det var att han var så skitnödig som gör bort sig, tror att han bestämmer över folks stream utrustning när han inte har något och säga till om. seriöst pinsamt

Ja men han gör ju bort sig pga att han är packad. Jag tycker det är en förmildrande omständighet.

Jag hörde inget ”riktigt” hot heller så jag tycker att han höll sig inom lagens råmärken.
Citera
2018-08-11, 23:39
Medlem
Slipsluders avatar
Sponkad, blir filmad, gillar inte detta och lackar. Kan ändå förstå honom på något vis. Petter är ju en skön jävel vanligtvis.

Nu ska jag spela 'Mitt Sjätte Sinne', och hade jag haft nära till Käk hade jag knäppt en burgare samtidigt under tiden som den spinner också.
Citera
2018-08-11, 23:50
Medlem
LordLancasters avatar
Lät ju som att allt började med att Harakirigubben ville vara schysst och hindra Petter från att avslöja något ofördelaktigt om sig själv i direktsändning.

Vad var det Petter höll på att säga när han blev avbruten?
Citera
2018-08-11, 23:57
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Ja men han gör ju bort sig pga att han är packad. Jag tycker det är en förmildrande omständighet.

Jag hörde inget ”riktigt” hot heller så jag tycker att han höll sig inom lagens råmärken.
han försöker att bestämma över korvgubbens kamera, vad fan är det du inte fattar.
Citera
2018-08-12, 00:08
Medlem
Drozds avatar
Inget scoop direkt, bara lite oförargligt fylletjafs. Hela TS känns mest som förtäckt korvreklam.
Citera
2018-08-12, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
vilken jävla fjant.

och nej, till den där som ville slå ihop den här tråden till harakirigubbens, det här är en annan person vi pratar om så snälla håll käften

här trodde man vissa blev klokare med åldern men med den här södermalmsgangstern är det tvärtom.
till slut slänger han "Johans" (eg. ngt annat) korv och går därifrån som en tonåring hos sos-tanten. bästa som kunde.ha hänt att petter gör bort sig själv gigantiskt.
är på allvar orolig för att petter har blivit batikvänster och därför plötsigt är skitnödig när han blir streamad pga "privacy".
cringe

Tänka sig att södermalmsgangstern faktiskt är 50 snart? Men grabbarna finns fortfarande där bakom, de som är redo att rycka in närsomhelst och enbart samtalet bort. Det ni. Det är grejer det.
Senast redigerad av Glandin 2018-08-12 kl. 00:16.
Citera
2018-08-12, 00:16
Medlem
PK-befriads avatar
Harakirigubben flippar burgare live just nu:
https://www.facebook.com/pg/harakirikorv/videos/?ref=page_internal

Petters hot stoppade honom alltså inte från att livesända.
Citera
2018-08-12, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Harakirigubben flippar burgare live just nu:
https://www.facebook.com/pg/harakirikorv/videos/?ref=page_internal

Petters hot stoppade honom alltså inte från att livesända.

Någon sa dock att Harakirigubben genast plockade bort det klippet där Petter medverkade (från den egna facebookkanalen, detta samma kväll som händelsen inträffade). Om nu Petter hade ett finger med i det eller inte. Eller om Harakirigubben kände sig orolig över något. Det vette sjutton.
Citera
2018-08-12, 00:34
Medlem
Flytt-lasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Fake news. Låter jättesannolikt att Petter som har en död karriär bakom sig orkar dyka upp hos harrakirigubben som har en, om möjligt ännu dödare karriär bakom sig. Kan inte båda bara slappa av och ta ett vanligt jobb som busschaufförer eller så?

Vem fan skulle vilja sitta i bussen med dom där mupparna bakom ratten? Inte jag i varje fall, möjligtvis spärrvakt, om dom ens klarar det.
Citera
2018-08-12, 00:44
Medlem
Konstigt att advokaten tar emot samtal 03?? Snacka om service.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in