2018-08-09, 21:21
Bannlyst
Finns det dom för det Elin gjorde? Antingen straffar systemet henne eller så ska vi övriga minnas henne för alltid och vänta ivrigt tills hon får barn. Då ska dom barnen få uppleva en ny definition av helvetet
2018-08-09, 21:40
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Idiotvänstern skördar nya framgångar. Nu visar det sig att problemmakerskan Elin Ersson, som stoppade utvisningen till Afghanistan genom att vägra sätta sig ner på planet, i själva verket stoppade utvisning av hustrumisshandlare som VILLE skickas hem:

https://nyheteridag.se/nyheter-idag-avslojar-elin-ersson-stoppade-utvisning-av-kvinnomisshandlare-som-bett-om-att-bli-skick ad-tillbaka/

Aj, aj, aj. Hur kommer vänstern agera nu? Väljer man att kasta den misshandlade frun + deras två barn under bussen för att behålla sin nya aktivistikon - eller väljer man att offra Elin då hela hennes person nu genomsyras av folks fördomar om extremvänstern: känslodrivna, omdömeslösa och verklighetsfrånvända?

Ja såklart helt sinnesjukt och helt i linje med allt som händer. Jag kan inte hålla reda på alla sjuka grejer som händer i den här migrationspsykosen i stort sett hela västvärlden befinner sig i.

Tyvärr kommer det här såklart inte förändra något, Elin kommer bli inbjuden till Skavlan, hon kommer förmodligen få ett antal priser för sitt mod och osjälviska beteende samt anställning på någon stor organisation som t ex Svenska Kyrkan. Kommer också fortsättningsvis lyftas fram som ett fantastiskt föredöme för unga tjejer.

Snubblade över ett mycket bra inlägg på Facebook idag som sammanfattar denna lilla historia väl. Det kommer vara dem som har full insikt hur sjuk denna historia/soppa är och dem som anser att Elin är ett helgon. Total polarisering och motsättning. Kör det rakt av nedan, av en person som heter Milan Bundevic, sök upp och följ han på FB, verkar vara en vettig jugge.

DET LILLA POLARISERADE LANDET SOM IMPLODERADE.
Tror du att vi har nått kulmen på motsättningarna?
You haven´t seen nothing yet...
Sverige slits sönder. Sverige är enat.
Sverige är tryggt. En tredjedel av svenska kvinnor vågar inte gå ut när det är mörkt.
Det går bra för svensk ekonomi. Sverige måste höja skatterna.
BNP ökar. Svensk ekonomi är katastrofal räknat i BNP per capita.
Gränsen är stängd. Gränsen är vidöppen.
Arbetslösheten sjunker. Sverige sjunker från plats 10 till plats 17 av 28 länder i arbetslöshetsstatistiken.
Sverige är världens minst rasistiska land. Sverige är rasistiskt.
Sverige är tolerant. Sverige är intolerant.
Sverige är världens mest jämställda land. Sverige lider av patriarkalt förtryck.
Sverige är normen. Sverige är världens mest extrema land.
Sverige måste göra mer för att rädda klimatet. Sverige är redan det mest miljvänliga landet i världen.
Vi är de 87 procenten. SD är Sveriges största parti.
Sweden is the rape capital of the world. ”The rapes are going down, down, down”….
Allt detta är sant. (möjligtvis inte det sista påståendet.)
Beroende på vem du frågar…
Denna lista kan göras längre. Mycket, mycket längre.
Faktum är att vi i stort sett kan ta vilket ämne som helst och hitta helt diametrala ståndpunkter mellan stora grupper av människor.
Och det kommer att bli värre. Mycket, mycket värre.
Valet 2018, kommer inte att ändra på det.
Tvärtom.
Oavsett vem som ”vinner”.
Jag försöker komma på en historisk liknelse, men jag kan inte komma på något liknande.
Jag har inte sett något liknande självskapat självskadebeteende, utan anledning, någonstans någonsin i historien. Runt om i världen.
Inte ens Venezuela kommer i närheten.
Samtidigt är det de politiker och partier som säger sig stå för ”tolerans” och ”allas lika värde” som är de som göder motsättningarna.
Krig är fred.
Brace yourselves.
2018-08-09, 23:21
Medlem
Hela historien är ju otroligt märklig. Det här är ju en liten ilsken kvinna det handlar om. Det är ju för fan bara för personalen att säga till en gång att nu sitter du ner annars väntar åtal för brott mot luftfartslagen. Sitter hon fortfarande inte så taxar man tillbaks till väntande säkerhetspersonal och ett långt förhör för kvinnan, medan resterande inklusive afghanen flyger iväg med en mindre försening.
2018-08-09, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uyggioj
Hela historien är ju otroligt märklig. Det här är ju en liten ilsken kvinna det handlar om. Det är ju för fan bara för personalen att säga till en gång att nu sitter du ner annars väntar åtal för brott mot luftfartslagen. Sitter hon fortfarande inte så taxar man tillbaks till väntande säkerhetspersonal och ett långt förhör för kvinnan, medan resterande inklusive afghanen flyger iväg med en mindre försening.
Det var ungefär så det gick till minus att afghanen faktiskt också fick kliva av planet. Att afghanen inte fick flyga med planet var pilotens beslut och det är hans beslut helt och hållet och inget som svenska myndigheter bestämmer över.
2018-08-09, 23:50
Medlem
Golonkas avatar
Om jag inte har helt fel för mig så börjar väl några andra passagerare ställa sig upp? Det var visst ett pojklag i handboll eller något från Afghanistan som hakade på Elins aktion?

Med flera passagerare i planet som uppträder oregerligt, ställer kaptenen verkställigheten. Enklast och snabbaste lösningen. Minst problem för övriga passagerare och flygbolaget. I början av filmen hör man några upprörda som på knackig engelska i princip ber Elin hålla käften och sätta sig ner! Kaptenen vill fan inte ha upplopp och slagsmål i gången! Ut med lillfittan och ut med våldsafghanen! Up, up and away!
2018-08-10, 00:05
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Idiotvänstern skördar nya framgångar. Nu visar det sig att problemmakerskan Elin Ersson, som stoppade utvisningen till Afghanistan genom att vägra sätta sig ner på planet, i själva verket stoppade utvisning av hustrumisshandlare som VILLE skickas hem:

https://nyheteridag.se/nyheter-idag-avslojar-elin-ersson-stoppade-utvisning-av-kvinnomisshandlare-som-bett-om-att-bli-skick ad-tillbaka/

Aj, aj, aj. Hur kommer vänstern agera nu? Väljer man att kasta den misshandlade frun + deras två barn under bussen för att behålla sin nya aktivistikon - eller väljer man att offra Elin då hela hennes person nu genomsyras av folks fördomar om extremvänstern: känslodrivna, omdömeslösa och verklighetsfrånvända?

Jag skratta så medresnärerna blängd undrande på mig när jag läste det.

Det är så ironiskt så att det skulle kunna vara taget från ett humorprogram.

Hindra en dömd barn och kvinnomisshandlare från att åka hem till Afghanistan.
2018-08-10, 00:09
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Det var ungefär så det gick till minus att afghanen faktiskt också fick kliva av planet. Att afghanen inte fick flyga med planet var pilotens beslut och det är hans beslut helt och hållet och inget som svenska myndigheter bestämmer över.

Antar att piloten tänkte att det fick vara bra för idag och inte ville riskera något.
2018-08-10, 00:38
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Jag skratta så medresnärerna blängd undrande på mig när jag läste det.

Det är så ironiskt så att det skulle kunna vara taget från ett humorprogram.

Hindra en dömd barn och kvinnomisshandlare från att åka hem till Afghanistan.

Det är ju såna människor de vill ha här i Sverige, dessa dårar inom sadist&masochist-vänstern.
Vänstern har ju alltid genomsyrats av folkmord, tortyr, lobotomeringar, könsstympning, koncentrationsläger och annat ballt. Man är ju inte blodröda för inte. Syndens färg för övrigt.

Elin Ersson har verkligen agerat korrekt enligt vänsterns läromallar.
Elin Ersson är tvättäkta vänster.
2018-08-10, 00:52
Medlem
TraXzmans avatar
Det kraxiga i den i övrigt fina kråksången är ju att Elin är totalt bortgjord som de flesta ungdoms tonåriga-batikhäxor inkl tant-batikhäxor för dom är totalt urblåsta och förtjänar det dom gillar mest att bli straff ..... inkl fetichen med bondage och bdsm är en favorit hobby när batikhäxan binds fast osv i underläge.. Klart man får många likes på fejjan för det genom att låta invandrar våldtäktsmän stanna gärna med dubbelt så gammal ålder inkl att hon gråter ju för att hon längtar så efter aktiviteterna som hon inte vill minska eller mista
2018-08-10, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
"PS" Hon ger sig inte senast i förrgår postade hon detta på sin Facebook:
Turkish Airlines helps with deportations to afghanistan, two deportees will land in Istanbul at 22:30 to later get flown to Kabul.

Men det var ju själve fan - Vad fan har flugit i aktivisterna nu ? -- AJAJABAJA --- Alltså kvinnan är ärligt talat inte riktigt klok, Detta inlägg kan väcka tex IATAs säkerhetsgrupp, och Turkish Airlines egen säkerhetstjänst att någon vilsen random person postar uppgifter om kommande flighter, och vilka passagerare som ska flyga med. Även om de bara betecknas som deportees. Efter 9/11 är detta inte tillåtet, Det är bara en BIG NO-NO, DVS INTE OKEJ PÅ REN SVENSKA - bla pga risk för terroristbrott typ kapningar, gisslantagningar, sprängdåd mm

Om riktiga hardcoreterrorister kan luska ut vilka personer som finns på ett visst flyg som avgår i närtid, så ökar risken för dåd markant. Dessutom är Turkiet/Istanbul ett land som ofta drabbas av attentat, och det ofta, förra året var väl antalet dåd över 50 stycken.
Läckan måste alltså stängas omgående - Behörigheten hos denne läcka ska stängas av omedelbart

Inlägget tyder på fortsatt brottslighet (bla uppmuntran till uppvigling), och därför bör damen ifråga häktas omgående med restriktioner och sättas i fängsligt förvar

DET ÄR HELT ENKELT INTE ACCEPTABELT - DET ÄR ETT DIREKT BROTT EMOT FLYGSÄKERHETSBESTÄMMELSERNA ATT LÄMNA UT SÅDANA UPPGIFTER,
ÄVEN OM ELIN är en sk TREDJE MAN SOM INTE RÄKNAS SOM DIREKT DRABBAD

- Kvinnan är helt enkelt inte riktigt, riktigt, riktigt klok
- Inlägget kan räknas som röjande av hemlig uppgift, och att ha underlättat luftfartssabotage

BTW: Fast det fattar inte aktivisterna, de tror att gör man bara något gott så får man skriva vad som helst. Nackdelen är dock att terrorister som letar efter lämpliga mål, och det gör de hela tiden, kan mycket väl utnyttja läckan till att lista ut vilka övriga passagerare som finns på flygplanet. Och om det tex finns något högvilt, VIP, på flygplanet, att det är värt att göra ett kapningsförsök
Jag gissar att Turkish Airlines nu kommer att höra av sig till Elin, antingen direkt eller via Farbror Blå medtagandes handfängsel...

DET HÄR ÄR FAKTISKT ALLVARLIGA SAKER DET HANDLAR OM - DET ÄR FAN INGEN #VISU-LEK !!!
Vad sjutton kommer aktivisterna att säga ifall det skulle hända ett attentat orsakat av deras "läcka" ?
De ska ta mig fan inte leka med elden, då bränner man sig - Det finns ord för sådana - Idioter heter det visst...
2018-08-10, 06:21
Medlem
RazorKevlars avatar
Vill ni se en stjärna så se på mig, tänkte Elin. Vilken dråplig historia, så jävla bortgjord och misslyckad att hon borde kvalificeras till Årets Svensk. Skämt åsido, jag tror inte ens public service vill ha med missfostret att göra, på den nivån ligger det!
2018-08-10, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Vill ni se en stjärna så se på mig, tänkte Elin. Vilken dråplig historia, så jävla bortgjord och misslyckad att hon borde kvalificeras till Årets Svensk. Skämt åsido, jag tror inte ens public service vill ha med missfostret att göra, på den nivån ligger det!

Självklart, hon likt många andra politiskt korrekta under etablissemangets hypnos såg sin chans för storhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in