2018-08-08, 10:47
Medlem
Jag får nöja mig med att vaktmästaren klipper gräset utanför fönstret på baksidan en gång varannan vecka. annars är det lika tyst som i en isoleringscell
Citera
2018-08-08, 10:52
Medlem
Sitter folk ute på balkonger på vardagar fram till 2 3 tiden och är spydiga går man förbi när man ska gå till jobbet och antingen plingar på dörren och springer eller stannar kvar och frågar om dom är dumma i huvudet och inte fattar att dom stör.

Sagt åt tidigare granne att sluta titta på tv på tok högt ljud mitt i natten han hade inge aning att han störde men det vart tyst iallafall.
Citera
2018-08-08, 10:57
Medlem
Heauxms avatar
Du får helt enkelt flytta ut ur stan och lite längre ut. Stockholm och speciellt innerstaden kommer alltid att låta.
Citera
2018-08-08, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Du får helt enkelt flytta ut ur stan och lite längre ut. Stockholm och speciellt innerstaden kommer alltid att låta.

Nej
Citera
2018-08-08, 11:07
Medlem
rikastistorstans avatar
Gnällkärringar som du skall helt enkelt inte bo i lägenhet. Flytta ut till ett hus på landet så slipper du störande element. Till dess, skaffa öronproppar.
Citera
2018-08-08, 11:09
Medlem
Har en jobbarkompis som tröttnade på hans granne våningen under han,festade och levde rövare på vardagskvällar.
Han gjorde så att han tog en sådan gammal telefonkatalog och slängde i golvet några gånger varje morgon klockan 04:30.
Sedan så upphörde grannen med oljud efter det😁
Citera
2018-08-08, 11:09
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Plus folk som smäller igen ytterdörren allt vad dom orkar så att det dånar i hela trapphuset. Avrättning direkt!

Amen. Har sådana fittor i mitt hyreshus också. Fördelen är att man inte behöver hära det mer än några gånger om dagen.
Citera
2018-08-08, 11:11
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMattan
Jag får nöja mig med att vaktmästaren klipper gräset utanför fönstret på baksidan en gång varannan vecka. annars är det lika tyst som i en isoleringscell

Kan vi byta lägenhet?
Citera
2018-08-08, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Amen. Har sådana fittor i mitt hyreshus också. Fördelen är att man inte behöver hära det mer än några gånger om dagen.
Gött o ha säkerhetsdörr,hör inte ett skit utanför min dörr.
Har skrämt ihjäl grannkärringen några gånger när jag slängt upp min dörr hehe😁
Citera
2018-08-08, 11:18
Medlem
Flytta så änkelt är det.
Annars om dom stör varje dag under natten då får du ringa Polisen om det inte hjälper att du säger till.
Citera
2018-08-08, 11:19
Avslutad
Jag hatar också mina grannar men förstår att jag inte kan ändra på dem så jag lägger mig på deras nivå, spelar hög musik när jag vill som om jag inte hade några grannar överhuvudtaget. Efter ett tag är det jävligt nice att kunna göra som man önskar.
Citera
2018-08-08, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Nej inte en chans eftersom centrala Sthlm bara är dyra bostadsrätter så hamnar allt slödder istället i förorter.
De som stör mig är svennebananer. Kan också vara jävligt störande.

Lille vän, de har inte sällan mer pengar än du. Kan du gissa varför?
Hela Östermalm är fyllt med fd öststats folk inte sällan juggar. De är näppeligen några högutbildade genier men har pengar. Och skit drar skit. Stockholm citykärna kommer var helt trasigt inom 15år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in