2018-08-07, 19:12
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
araberna har tagit över helt , arabiska skyltar överallt, lägg därtill negrer som pratar arabiska, tex. somalier,

nu finns även afghaner i massor men även zigenare som uppgår till 15.000 i Malmö, sedan finns kosovo-albaner med deras typiska ansikten som huggna ur sten och bosnier muslimer och turkar muslimer och kurder
Dom allra värsta invandrare ett land kan ha, dom tog över Sverige utan strid. Dom fick till och med betalt för det med bidrag.
Citera
2018-08-07, 19:25
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Jag placerar dig på Ystadsgatan, klicka på och övertyga oss sen att detta är inrättningar drivna av personer med "son" namn.

goo.gl/qmXcBX

Det jag borde övertyga dig om att är alla affärer inte är skyltade på arabiska, och du kan se en Tobaksgrossist utan arabiska skyltar omedelbart när du klickar på länken

Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Hur är det på Lilla Torg i centrum?

Finns inga arabiska skyltar där inte
Senast redigerad av KlasseArboga 2018-08-07 kl. 19:28.
Citera
2018-08-07, 19:37
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Det jag borde övertyga dig om att är alla affärer inte är skyltade på arabiska, och du kan se en Tobaksgrossist utan arabiska skyltar omedelbart när du klickar på länken

Som är flankerad av 2 butiker med just arabisk text.

Citera
2018-08-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Hur är det på Lilla Torg i centrum?

Där bor mest svenskar med pengar och karriärer, och dito invandrarfolk. På torget i sig hittar du massa muslimblattar som gillar att festa tillsammans med svenska snobbar. Mycket kokain och skumpa.

I övrigt kan man säga så här, att cikra 2/3 av Malmös yta befolkas av muslimer, negrer, zigenare, turkar, latinos och annat skit. Sen finns det en del områden i Malmö där enbart nästan vita bor, men där blattar gärna tar sig dit och skapar kaos även där.

Värsta ställena är Möllan, Sofielund/Seved, Sorgenfri, Folkets park, Lindängen, Kroksbäck/Holma, Dalaplan, Rosengård, Hermodsdal, Nydala, Kulladal, Lindeborg. Dit skall man aldrig flytta till eller sätta sin barn i skolor i.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-08-07 kl. 19:46.
Citera
2018-08-07, 19:46
Medlem
Och snart dags för festivalen hur blir det då?
Är det mest invandrare som besöker den eller även svenskar?
Citera
2018-08-07, 19:47
Medlem
Pyrokemis avatar
Kan någon sammanfatta Malmös ekonomiska situation? Gärna backa upp med länkar.

Skulle vara intressant och säkert bra inför valet (framförallt för SD) att sätta ihop lite grafik på detta temat, lite kurvor, grafer och tårtdiagram... Visa den ekonomiska trenden över tid, jämföra med andra städer osv. "Såhär är läget i vår invandrartätaste stad, tänk nu att det skulle gälla hela Sverige..."

Jag vet att Malmö går ofantligt mycket back, att det beror på att merparten utav invånarna går på bidrag och inte betalar, har betalat eller planerar att betala en enda skattekrona är ju en lågoddsare.
Citera
2018-08-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Och snart dags för festivalen hur blir det då?
Är det mest invandrare som besöker den eller även svenskar?

Där finns alltid svenskar, både malmöiter men även tillresta fårskallar. Men det är mest svartingar som negrer och araber, som gärna vill pulla lite vita brudars fittor.
Citera
2018-08-07, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Jag placerar dig på Ystadsgatan, klicka på och övertyga oss sen att detta är inrättningar drivna av personer med "son" namn.

goo.gl/qmXcBX

De flesta arabställen finns ju runt Möllan, Sofielund och upp till Sorgenfri. Tänk dig ställen som Abdos, Lucu Food, Özen och allt vad fan skiten heter. Det är stora muslimska kedjor som även svennar brukar storhandla i numera. När jag är inne i Malmö (nästan varje dag) så brukar jag se svenska medelklassfamiljer som åker och handlar på ställen som Lucu Food, som är arabisk affär.
Citera
2018-08-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simme1988
Jag har bott och jobbat många år i Malmö. Valde att flytta till Österlen med anledning av situationen med invandringen, våldet och alla jävla sandaler. Jag min uppfattning av Österlen är bra och här bakas pizzorna av svenskar. Så vitt som det kan bli. Med mjölkkor, blånda barn och svennefamiljer. Lätt att få bostad och jobb. Önskar så innerligt att resten av landet såg ut så.

Berätta var denna pizzeria ligger där pizzorna bakas av svenskar. Har nämligen bott i Ystad i 25 år och aldrig sett en svensk stå och baka pizzor. Varken i Ystad eller på Österlen. Eller du bor säkert i någon byhåla där det förekommer en massa inavel och din pappa/bror bakar pizzorna.
Citera
2018-08-07, 20:13
Medlem
simme1988s avatar
Vägkrogen/pizzerian i Vitaby. Det blir inte vitare än så. Sist jag var där jobbade det enbart svenskar där och vad jag förstod så drevs även stället av svenskar.

Inavel i Vitaby har jag ingen aning om.
Citera
2018-08-07, 20:23
Medlem
simme1988s avatar
Sen har vi pizzorna på kronovalls slott. Inga araber/negrer där inte
Citera
2018-08-07, 20:32
Medlem
En del här försöker få det till att Malmö inte är så illa. Sista landet i EU som jag bodde i var DK och jag var mycket i Malmö då pga kollegor. DET ÄR ETT RIKTIGT SKITHÅL SOM BORDE BOMBAS TILL STENÅLDERN, för att sedan byggas upp till något bra eftersom läget är perfekt.

Babbar borde inte få leva i en så fin stad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in