Citat:
Om det påverkar väljare så är det rörelser inom sjupartiet. Ingen SD-are går till MP. Det är ju helt uppenbart; de är ju ideologiska motsatser. SD vill ha fossilfri kärnkraft och MP vill förbjuda bilar. De tar helt enkelt inte röster från varandra. MSM kanske vill rädda kvar MP i riksdagen men det är ju folk från C som går dit kanske några från V och S men inte många.
Nej tyvärr jag ser aldrig linjär TV, har inte ens någon TV. Jag följer dock MSM på nätet och på radio.
Nej tyvärr jag ser aldrig linjär TV, har inte ens någon TV. Jag följer dock MSM på nätet och på radio.
Jag tror inte heller att någon SDare går till Mp. Men det kan finnas presumtiva väljare i valet och kvalet mellan att få ett drägligt liv i ett drägligt land och att kunna överleva i ett drägligt klimat.
Det kan gälla den sista procenten för ytterligare mandat. Det avgörande.
Citat:
De borde skämmas!
Citat:
JOhan Rockström är galen och en välkänd miljötaliban. Några dagars skyfall i augusti, och en återgång i till det vanliga gråa vädret - och hettan, men inte den sköna solen, är mer eller mindre glömd. Precis som att terrordådet knappast påverkade opinionen för SD, tror jag knappast denna enskilda händelse kommer att påverka MP siffror dramatiskt. Något problematisk är det förstås att media inte kommer att låta oss glömma denna ovanligt varma sommar. Så vi får väl se..
Läs mitt svar ovan till Nordliga Ängeln. Klimatfrågan kommer att vara aktuell ända fram tills valet och även efter. Vi kommer inte att kunna glömma denna sommar som blev en tropisk torrperiod.
Nu är detta fel tråd att ta upp detta, men att väljare utanför den trogna kretsen kan i valet o kvalet välja Mp framför SD.
29 % i stället för drygt 30 %
Citat:
Public Service går nu All In med klimathysteri för att skyla över avsaknaden av ett fungerande civilförsvar & för att försöka rädda kvar MP i riksdagen. På SVTs morgonnyheter hade man två "experter" i studion, bägge avlönade klimatalarmister, som bjöd över varandra i klimathysteri utan att någon ställde några kritiska motfrågor.
F! verkar man dock helt ha släppt åt sitt eget öde, nu är det operation "Rädda MP" som gäller för Public Service.
Om detta innebär att SD tappar väljare till MP, skulle inte tro det.
F! verkar man dock helt ha släppt åt sitt eget öde, nu är det operation "Rädda MP" som gäller för Public Service.
Om detta innebär att SD tappar väljare till MP, skulle inte tro det.
Det är inte svårt att bli påverkad. Även jag . Men jag tror inte att Mp och Sverige kan rädda klimatet. Ingen rår på detta. Det ingår i den naturliga kretsgången. Vi får bli Saharaner och leva därefter.
SD behåller sina väljare, men får reducerad mängd nya.