Citat:
Ursprungligen postat av
Collectcall
Inför passagerarna, som framgår av klippet? Hade chauffören rast med passagerarna kvar?
Betraktas bussen som en moskéfilial, då ligger det väl i korten att obeslöjade tjejer som Amanda schasas bort...
Är dåligt informerad: men jag har aldrig sett någon muslimsk chaufför förrätta sin bön på en buss i London, Paris eller Rom? I Malmö tycks det gå an.
Jag har inte varit med om att en busschaufför ber i bussen men jag har hört talas om det och att det var en muslimsk busschaufför som inte släppte på passagerare för att han skulle be. Det var i juni jag hörde det för första gången och kvinnan var upprörd. De fick vänta ute tills analfabeten bad klart.
Jag har oockså varit med om att en muslim satt i den tysta delen i ett Pågatåg och bad till pedofilen. Vid ett annat tillfälle var det en analfabet som bad i ett publikt mörkt rum, för att komma till toaletten var man tvungen att passera det mörka rummet...jag såg inte lusen för det var bleckmörkt och att han låg där på sin äckliga matta i riktning mot Mecka så jag klev på mattan och gick in i getpåsättaren. Gissa om jag blev förvånad att råttan låg där och bad mitt i mörkret. Muhammed var ju en pedofil men det anser muslimerna inte vara något konstigt.