2018-08-06, 13:36
Medlem
Jag följde den här tråden ganska mycket tidigare men har den sista tiden inte följt med i allt. Dock har jag fått uppgifter om att pk har misshandlat en tidigare flickvänn. Han själv har tidigare hävdat att han "bara" varit kriminell och gjort inbrott. Detta stämmer inte alls och då tänker jag. Vad mer kan han ljuga om? Hans alibi tex. Kanske är de så att de är han som har gjort det men lite hjälp efteråt av nån annan tex pu. Ingen skulle våga vittna för alla är livrädda för vad han skulle kunna göra mot dom isåfall.
Citera
2018-08-06, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemind
Jag följde den här tråden ganska mycket tidigare men har den sista tiden inte följt med i allt. Dock har jag fått uppgifter om att pk har misshandlat en tidigare flickvänn. Han själv har tidigare hävdat att han "bara" varit kriminell och gjort inbrott. Detta stämmer inte alls och då tänker jag. Vad mer kan han ljuga om? Hans alibi tex. Kanske är de så att de är han som har gjort det men lite hjälp efteråt av nån annan tex pu. Ingen skulle våga vittna för alla är livrädda för vad han skulle kunna göra mot dom isåfall.

Min personliga åsikt är att jag tror inte att PK skulle komma in i tråden och anklaga PU om han själv deltagit vid HAs försvinnande. Varför ens vilja dra upp ämnet om man själv är inblandad tillsammans med PU? kan så klart finnas en förklaring till hans agerande men jag har själv svårt att se i vilket syfte.
Citera
2018-08-06, 14:14
Medlem
Var det inte användaren Bickan som menade att Pk:s polisalibi inte var helt vattentätt då det tydligen saknades anteckning om hemkörandet i polisens liggare för aktuell natt? Samma Bickan hävdade också att brovittnet sett Helena och PU vända på bron och gå tillbaka i riktning mot stan. Kan ju finnas anledning att läsa inlägg av denne användare igen för den som orkar.
Citera
2018-08-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Ni kanske har rätt, har bara svårt att se kopplingen KM och PU. Allt är så förvirrat, man önskade att det gick att locka fram lite mer kommentarer från utredare både om det ena och det andra efter så här många år.

Lubbe75. När ska du inse att KM är oskyldig. Vad är det som håller dig fast vid honom? Ser du inte att alla andra TUNGA erfarna skribenter gider mer och mer ifrån KM som gm.

Är någon av dessa centerpartist?
Citera
2018-08-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PW70
Lubbe75. När ska du inse att KM är oskyldig. Vad är det som håller dig fast vid honom? Ser du inte att alla andra TUNGA erfarna skribenter gider mer och mer ifrån KM som gm.

Är någon av dessa centerpartist?

Vad är det för jävla inlägg, tunga skribenter glider ifrån?? Det spekuleras i andra spår a la GW, men vilken fakta har framkommit om att KM inte är pilot menar du? Ingen är gladare än jag om du lägger fram dem. Och: jag har aldrig påstått att han är skyldig, jag har påstått att han är pilot och det finns många goda skäl till det som du säkert vet om du läst tråden, bl.a. flera TUNGA källor som är direkt släkt med honom.
Citera
2018-08-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Min personliga åsikt är att jag tror inte att PK skulle komma in i tråden och anklaga PU om han själv deltagit vid HAs försvinnande. Varför ens vilja dra upp ämnet om man själv är inblandad tillsammans med PU? kan så klart finnas en förklaring till hans agerande men jag har själv svårt att se i vilket syfte.
Pk kom först in i tråden efter att hans egna namn kommit upp här men ja jag kan hålla med om att de är konstigt att han tar upp Pu:s namn om båda två varit inblandade men Pk kanske vill att vi ska tro att de bara är Pu som är gärningsman.
Citera
2018-08-06, 15:24
Medlem
Citat:
Vad är det för jävla inlägg, tunga skribenter glider ifrån?? Det spekuleras i andra spår a la GW, men vilken fakta har framkommit om att KM inte är pilot menar du? Ingen är gladare än jag om du lägger fram dem. Och: jag har aldrig påstått att han är skyldig, jag har påstått att han är pilot och det finns många goda skäl till det som du säkert vet om du läst tråden, bl.a. flera TUNGA källor som är direkt släkt med honom.
🖒Precis som du skriver så betyder det inte att han är GM. Det behöver inte ens vara han som gick på bron (om det ens stämmer att HA hade sällskap över bron). MEN KM är den som är mest trolig att vara misstänkt för att ha gått med HA på bron. Det där med TUNGA skribenter är ju bara trams!
Citera
2018-08-06, 15:33
Medlem
Citat:
Vad är det för jävla inlägg, tunga skribenter glider ifrån?? Det spekuleras i andra spår a la GW, menn vilken fakta har framkommit om att KM inte är pilot menar du? Ingen är gladare än jag om du lägger fram dem. Och: jag har aldrig påstått att han är skyldig, jag har påstått att han är pilot och det finns många goda skäl till det som du säkert vet om du läst tråden, bl.a. flera TUNGA källor som är direkt släkt med honom.

Pilot är väll mannen som ses på bron. Och det är inte KM. KM går till korvkiosk efter avslutat samtal, vilken korvkiosk sägs inte, kan lika gärna vara bantorgsgrillen. Han var stammis där efter utenätterna. Nu finns sedemera inte den kiosken längre. Jag trodde det var gm vi jaga.
Citera
2018-08-06, 16:36
Medlem
Citat:
Pilot är väll mannen som ses på bron. Och det är inte KM. KM går till korvkiosk efter avslutat samtal, vilken korvkiosk sägs inte, kan lika gärna vara bantorgsgrillen. Han var stammis där efter utenätterna. Nu finns sedemera inte den kiosken längre. Jag trodde det var gm vi jaga.
Hur vet du att KM går till korvkiosken efter avslutat samtal? Har du pratat med han?
Citera
2018-08-06, 16:58
Medlem
Citat:
Har KM berättat det för dig? Har han bersätta varför han var sjukskriven veckan efter HA försvinnande?
Citera
2018-08-06, 17:26
Medlem
Ponera att KM är planterad, då framstår ju först och främst frågan; varför just han?
Citera
2018-08-06, 17:36
Medlem
Jag pratade med en elektriker för några veckor sen.
Han hade frågat KM själv.
- Är det du som är den misstänkte?
Då hade han svarat....
- Polisen har inte ett skit på mej.

Så svarar man inte om man inte är misstänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in