Citat:
Ursprungligen postat av
Avaldamon
I o f s inte ställt utom rimligt tvivel men vad skulle ett antagande från dig resultera i?
Tack, Avaldamon för att du tog dig tid, men dom uppgifterna har jag redan läst och för mig räcker det inte riktigt till att avfärda bloggen som fejk vilket det lite väl snabbt gjorde för andra eftersom dens riktighet stör ett presumerat scenario.
Ser att även du snabbt instämmer i att det är en bluff.. ModestyBlaiser som enligt eget förmenande äger viss insikt i bloggandets värld postade sina tvivel ca, 3 tim efter källan TimFas första post om bloggen dvs, 2018-06-28, 01:06 och att du undertill efter 8 minuter 2018-06-28, 01:14 avfärdar bloggen som fejk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avaldamon
Bra researchjobb samt förklaring för oss som är mindre hemma i den världen, det doftar troll lång, lång väg. Uppfriskande med fler som ser nyktert på vår bistra verklighet.
Första posten undertill om bloggen är vad jag förstår(?) från få posts TimFa på kvällen ca, 3 tim innan ni kommenterar 2018-06-27, 20:00.
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
TimFa som med endast 7 posters deltagande ca, 1 mån senare även 2018-07-30, 20:17 postade M*ll*ns blogg
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
Eftersom det finns tvekan om dess riktighet som vi innan ni har mer initierade uppgifter om bloggen att komma vidare med så kanske vi så länge kan titta lite på vad enligt er motivet med fejkbloggen skulle vara, och vem som isf, författat den ?