Citat:
Ursprungligen postat av
annakuwaso
Hej, som det står i rubriken är jag färsking på hallucinogener har tagit svamp 1 gång men mild dos så känder inget märkvärdigt, bara svag oro... har även testat 25 i nbome vilket var värdelöst imo inget trippigt eller så bara skev blev man av det... inget för mig, men jag undrar om man skulle kunna ändra sin syn på droger och bli mer disiplinerad och inte missbruka droger endast bruka dem med måtta och kontroll, om man skulle genomgå någon tripp på lsd eller så? kanske microdosera lsd eller något? är otroligt färsk på lsd men har fått nån tanke att det kanske skulle kunna få mig att bli mindre socialt rädd och rädd för att ta konflikter osv. har också tänkt att det skulle hjälpa mig bli mer självsäker och mindre blyg om man säger så. kanske även hjälpa till med att gå av tramadol som jag gått på typ 6-10 mån....
ledsen för rörig text har skrivit på mobilen och är liite onykter atm.
tack på förhand!
Det finns (väldigt sällan) någon disciplin när det kommer till droger. Jag var "disciplinerad" i tio år tills jag vaknade upp och insåg att jag hade förbytts till en identitetslös lodis. Jag har sett samma problematik med flera vänner.
Vanliga kids från medel- och överklass finner sin grej och plötsligt blir de 30 utan utbildning och jobb men kör fortfarande runt på sina longboards och vet fortfarande inte vad de vill bli. Då pratar vi inga fysiskt tunga droger utan nästan uteslutande hallucinogener och cannabis där sistnämnda förstört mest över tid.
Men jag tycker iallafall att du ska prova...
Sluta fjolla runt på låga doser. Jag gjorde detsamma för att jag var rädd när jag egentligen skulle ha respekt. Jag har provat både svamp och LSD och jag har alltid mått väldigt bra på syra. Skrevt men bra och färgstarkt.
Svampen har varit värre men kanske mer givande. Jag har alltid haft 50/50 resor där halva tiden går ut på filosofi och gapskratt och resterande i inlåst i ett badrum där tiden står still. Svampen har varit djupare på något sätt.
Ta en lapp syra och se vad som händer.