Jag är heligt förbannad nu.
Jag är väl bekant med att vissa moderatorer älskar det här med att radera för raderandets skull och likaså att dom låter sina vänsterideal sätta käppar i hjulet för en objektiv bedömning.
Jag måste ändå ställa mig frågan till varningar och dylikt jag har fått som rör "Trams / OffTopic"
Tråden i fråga som fick bägaren att rinna över var denna :
(FB) Blattes Farmor Dött - Får Pension????
Jag hade en frågeställning. Jag skrev ganska förståeligt. Jag formulerade ett ganska intressant diskussionsämne men den så ofta kritiserade Moderatorn TheLucky ansåg att detta var Trams/OffTopic.
Det får mig att undra - Vad innebär detta?
OffTopic kan det ju inte vara för det är jag som öppnar tråden och skrev 1 eller 2 inlägg.
Då återstår egentligen en enda puck och det är - Trams.
Hur i hela friden definierar man då trams? Är trams om man håller på med dålig svenska / skriver kiss och bajs-språk eller svär? Jag skulle vilja få lite tydligare förklarat vad moderatorerna menar är "Trams" lite mer konkret och jag skulle uppskatta om man exempelvis kan konkretisera vad i min tråd ovan anses som trams.
Jag vill inte diskutera min varning eller dylikt då det är förbjudet så jag vill bara veta vad trams innebär hos Flashback och dess moderatorer.