Citat:
Ursprungligen postat av
syrsa666
Jäklar vilket tjat om det här. Han viftade med ett vapen framför snuten. Då går det så här.
Det är ju inte som att det är någon stor förlust heller. Vad tillför ett mongo? Han var enbart en kostnad och en belastning. I ett friskt samhälle så hade en sådan aldrig blivit född överhuvudtaget. Föräldrarna borde ha stryk för att ha satt honom till världen och sedan låtit honom lalla omkring med ett vapen mitt i natten som någon dreglande Joel bitar statist på tjack.
Där kom professorn in i tråden. Äntligen.
I ett friskt samhälle säger du? Chanserna att få ett barn med down syndrom tror man har med en högre åldern på modern att göra. Ska
DU då förbjuda människor i en viss ålder att skaffa barn? Eller om man råkar röka en cigarett innan man vet att man är gravid? Eller råkar ta ett glas vin? Då kanske vi ska förbjuda både tobak och cigg. Fan va kul vi skulle ha.
Om du har ett jobb (vilket jag inte tror) så måste ju just din chef ha ett kromsomfel som anställt dig om du är seriös med ditt inlägg. Människor med åsikter som dina hoppades jag blev en blöt fläck på dina föräldrars lakan istället för född.
Men tji fick jag.
Idiot.