Citat:
Ursprungligen postat av
Samuraj-bertil
Herregud, "utbildade" poliser ska väl i ett hotfullt snabbt kunna se om det är for real eller om det är en unge med jävla Down syndrom för i helvete.
Hur ska det gå till utan att man riskerar polisens liv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Samuraj-bertil
Kunna se om det är en riktig k-pist eller en leksakspistol med smattrande ljud med en röd liten knopp där framme.
Hur vet du att det fanns en markering?
Citat:
Ursprungligen postat av
Samuraj-bertil
man ser ju att killen inte har alla hemma på 3 mils avstånd. Sen trycker inte en, utan tre jävla snutar skott i magen på honom.
Hur ser du det mitt i natten med eventuell maskering?
Citat:
Ursprungligen postat av
Samuraj-bertil
Min fråga är, va i hela helvetes jävla folk anställs av polisen i dessa dagar? Fullständiga idioter med en färdig gymnasieutbildning. Simma en längd i en 25 meter bassäng så är det klart och du är snut.
Inte riktigt, va? Vad har du själv för utbildning för att ge dig rätt att få luft i denna fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Samuraj-bertil
Ingen med down syndrom skulle väl för fan kunna komma över ett hel automatiskt jävla vapen?!?!
Jo. Ponera nu att du skulle ha rätt i din fråga, tror du då att du står och reflekterar över det när någon med Downs pekar vad du tror är en pistol mot dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Samuraj-bertil
Eller är det jag bara som är naiv.
Självinsikt har du ju i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Samuraj-bertil
Sätter lunchpengarna på att ingen av snutjävlarna kommer få knappt ens en smäll på händarna som vanligt.
Varför skulle de få det? De har hanterat situationen korrekt. Tragisk händelse dock.