Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Nej du smiter undan fakta, varför in i helvete hade han ett gevärliknande vapen med sig under sin nattliga färd i detta vansinniga land som S nu har blivit. En tragisk olycka hände med ett gevär föremål på ena sidan och förvirrade poliser på andra sidan. Tid nu att se vart detta våld är på väg och ta ditt ansvar vid valet eller stanna hemma. Olycka är ordet och ingen häxjakt från hatarna behövs. Alla kan bli förvirrade och du med.
Rena turen att jag inte kört ihjäl någon vid bristande uppsikt bakåt och följderna av det.
Det är ju en besvärande omständighet att han har rymt hemifrån mitt i natten och tar med sig just ett leksaksvapen. Det är inte en leksaksbil, rockring eller några mjukisdjur.
Samtidigt är han känd för att rymma enligt föräldrarna?
Förstå mig rätt här och utan att lägga skulden på någon.. men vad vet vi om varför han tog med sig just leksaksvapnet?
Brukade han tycka att det är roligt att leka med det kanske? Den gamla leken tjuv och polis är väl inte så stor idag men som sagt, vi vet väldigt lite om omständigheterna. Tex om varför han rymde hemifrån just denna natten.