Citat:
Ursprungligen postat av
elakastyggavargen
Alla är livrädda för honom. Speciellt Alla troll. Jag vet hur det ligger till för JAG har vågat.
Du frågade och då fick du klarhet i allt😅 fan vad bra. Nära kollegor, vissa släktingar och många andra i mstad är övertygade om vem som är pilot. Så i den frågan behöver vi inte dina besked, däremot behöver vi ett antal förklaringar från Klas i både den ena och andra frågan. Frågelistan kan göras lång. Jag tar några i högen? Du kan väl kolla med honom.
Varför blev du så oerhört anonym både utanför och inom släkten efter vad som hände -92?
Varför tog alla släktingar och bekanta bort samtliga kort de hade på dig online efter radioserien förra året?
Varför är du så nervös och ofta sjukskriven till dags dato? Är det vanlig mental rörighet som hos många av oss eller är det samvetet som fungerar dåligt?
Vad ville Per warvlin, journalist på MT, när han hörde av sig för en intervju förra sommaren? (Per som är den som kanske skrivit mest om fallet HA)
Varför har ingen av dina syskon gillat eller kommenterat bröllopsfotot som din fru la ut på Fb (verkar inte likt familjen historiskt sett att inte gratta)
Varför vill varken du eller någon i din omgivning kommentera indicier och misstankar som framkommit runt din person och relation till HA?
Varför vill du försöka avslöja anonymiteten på vissa nick här inne på Fb? (Mig inkluderad anar jag)