2018-08-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Solklar pilot skulle jag säga, sen hänger saker i luften.

Vem är KM ?
Citera
2018-08-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elakastyggavargen
Alla är livrädda för honom. Speciellt Alla troll. Jag vet hur det ligger till för JAG har vågat.

Du frågade och då fick du klarhet i allt😅 fan vad bra. Nära kollegor, vissa släktingar och många andra i mstad är övertygade om vem som är pilot. Så i den frågan behöver vi inte dina besked, däremot behöver vi ett antal förklaringar från Klas i både den ena och andra frågan. Frågelistan kan göras lång. Jag tar några i högen? Du kan väl kolla med honom.

Varför blev du så oerhört anonym både utanför och inom släkten efter vad som hände -92?

Varför tog alla släktingar och bekanta bort samtliga kort de hade på dig online efter radioserien förra året?

Varför är du så nervös och ofta sjukskriven till dags dato? Är det vanlig mental rörighet som hos många av oss eller är det samvetet som fungerar dåligt?

Vad ville Per warvlin, journalist på MT, när han hörde av sig för en intervju förra sommaren? (Per som är den som kanske skrivit mest om fallet HA)

Varför har ingen av dina syskon gillat eller kommenterat bröllopsfotot som din fru la ut på Fb (verkar inte likt familjen historiskt sett att inte gratta)

Varför vill varken du eller någon i din omgivning kommentera indicier och misstankar som framkommit runt din person och relation till HA?

Varför vill du försöka avslöja anonymiteten på vissa nick här inne på Fb? (Mig inkluderad anar jag)
Citera
2018-08-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Vem är KM ?

Du får nog uppdatera dig i tråden sista året, Kl*s G*ran Malmgr*n.
Citera
2018-08-02, 00:24
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Du frågade och då fick du klarhet i allt😅 fan vad bra. Nära kollegor, vissa släktingar och många andra i mstad är övertygade om vem som är pilot. Så i den frågan behöver vi inte dina besked, däremot behöver vi ett antal förklaringar från Klas i både den ena och andra frågan. Frågelistan kan göras lång. Jag tar några i högen? Du kan väl kolla med honom.

Varför blev du så oerhört anonym både utanför och inom släkten efter vad som hände -92?

Varför tog alla släktingar och bekanta bort samtliga kort de hade på dig online efter radioserien förra året?

Varför är du så nervös och ofta sjukskriven till dags dato? Är det vanlig mental rörighet som hos många av oss eller är det samvetet som fungerar dåligt?

Vad ville Per warvlin, journalist på MT, när han hörde av sig för en intervju förra sommaren? (Per som är den som kanske skrivit mest om fallet HA)

Varför har ingen av dina syskon gillat eller kommenterat bröllopsfotot som din fru la ut på Fb (verkar inte likt familjen historiskt sett att inte gratta)

Varför vill varken du eller någon i din omgivning kommentera indicier och misstankar som framkommit runt din person och relation till HA?

Varför vill du försöka avslöja anonymiteten på vissa nick här inne på Fb? (Mig inkluderad anar jag)

Första fetningen: Detta är särskilt intressant om sjukskrivningarna kan kopplas till de polisförhör som har gjorts – och i tid till radioprogramserien. Annars kan vem som helst ha diverse (kroppsliga) problem.

Andra fetningen: Den är onekligen intressant! Antingen begick Per Warvlin ett misstag eller så var det så att säga "planerat att röja honom". Per Warvlin kunde ju inte gärna veta mer än någon annan vem polisen hade anhållit. Jag misstänker att PW och Mats hade informerat honom och att han antingen begick ett misstag eller en "kalkylerad läckning". Hur var det nu: Var det på Instagram? Jag skulle vilja säga att Per Warvlin är den parameter i sammanhanget som mest talar för att "mannen med pilotglasögon" kan vara KM. Varför annars vända sig direkt till KM i ett socialt medium som journalist – och dessutom fråga om KM är mogen för en intervju?

Sista fetningen: Mig försöker man lura till att bryta mot regel 1.06 i PM. Syftet är givetvis att få mig avstängd.
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-02 kl. 01:18.
Citera
2018-08-02, 01:47
Medlem
Många troll som vaknat till nu på sistone ! Undra vad det beror på, tror vi berör punkter som närmar sig sanningen...kan ju nästan börja rista in vilka som det berör mest...BW, KM, PU...Bröderna O! Är det några andra som framkallar trollen så! PR givetvis...svaret ligger i närheten till HA! Dags att börja hitta dom sista pusselbitarna nu...det är mer än en som vet sanningen vad som hände, annars skulle aldrig alla troll dyka in så på en gång!
Så fortsätt o gräv, ni gör ett jäkla gott arbete😊
Citera
2018-08-02, 02:05
Medlem
Har läst ikapp lite i tråden, och därefter gått igenom gamla skolkataloger idag. Flera av de omnämnda samt Helena Andersson hade lite gemensamt vad gällde skolgången har jag sett. Av skolkatalogerna för Tunaholmsskolan (högstadie) från 1984/85, samt Vadsboskolan (gymnasie) från 1987/88 har jag fått fram följande information.

Bj-rn W-llberg - gick i klass 9B på Tuna. Vet ej vad/var BW gick på gymnasiet dock.

M-ttias O-lsson - gick i klass 9B på Tuna. Gick i klass T3 MA på Vadsbo.

H-nrik J-ngert (hette då M-gnusson i efternamn) - gick i klass 9A på tuna. Gick i klass T3 El på Vadsbo.

U-rika A-dersson (Helenas storasyster) - gick i klass 9A på tuna. Vet ej vad/var UA gick i gymnasiet.

D-niel O-lsson - gick i klass 8D på tuna. Gick i klass HK2A på vadsbo.

Helena Andersson - gick i klass 8C på tuna. Gick i klass SO2 på vadsbo.

BW och MO var alltså klasskamrater, vad det verkar från 1:a klass till 9:e klass. Därefter (efter vad man kan se på facebook i alla fall) fortsätter de umgås, från EM i fotboll 1992 till senare bilder med herrklubben.
Citera
2018-08-02, 02:15
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britania
Många troll som vaknat till nu på sistone ! Undra vad det beror på, tror vi berör punkter som närmar sig sanningen...kan ju nästan börja rista in vilka som det berör mest...BW, KM, PU...Bröderna O! Är det några andra som framkallar trollen så! PR givetvis...svaret ligger i närheten till HA! Dags att börja hitta dom sista pusselbitarna nu...det är mer än en som vet sanningen vad som hände, annars skulle aldrig alla troll dyka in så på en gång!
Så fortsätt o gräv, ni gör ett jäkla gott arbete😊

Eller hur?

Bra skrivet och on spot on som alltid!
Citera
2018-08-02, 05:23
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marieholm
Har läst ikapp lite i tråden, och därefter gått igenom gamla skolkataloger idag. Flera av de omnämnda samt Helena Andersson hade lite gemensamt vad gällde skolgången har jag sett. Av skolkatalogerna för Tunaholmsskolan (högstadie) från 1984/85, samt Vadsboskolan (gymnasie) från 1987/88 har jag fått fram följande information.

Bj-rn W-llberg - gick i klass 9B på Tuna. Vet ej vad/var BW gick på gymnasiet dock.

M-ttias O-lsson - gick i klass 9B på Tuna. Gick i klass T3 MA på Vadsbo.

H-nrik J-ngert (hette då M-gnusson i efternamn) - gick i klass 9A på tuna. Gick i klass T3 El på Vadsbo.

U-rika A-dersson (Helenas storasyster) - gick i klass 9A på tuna. Vet ej vad/var UA gick i gymnasiet.

D-niel O-lsson - gick i klass 8D på tuna. Gick i klass HK2A på vadsbo.

Helena Andersson - gick i klass 8C på tuna. Gick i klass SO2 på vadsbo.

BW och MO var alltså klasskamrater, vad det verkar från 1:a klass till 9:e klass. Därefter (efter vad man kan se på facebook i alla fall) fortsätter de umgås, från EM i fotboll 1992 till senare bilder med herrklubben.

Tack för info!!!!!

Bra att "vi" reder ut Bw och Mo .
Bw är ju min kandidat,dock var han ju ej alena.
Tror /trodde mer på någon ev redan nämd i tråden som medhjälpare/gm2...håller med Pudeln ang att bättre reda ut och se om det finns något där.
Och detta gör ju att jag blir mer intresserad,dvs dom kände varandra bra.
Det var det jag ville veta för att kunna stryka duon el ej.

Ser man på.....
Senast redigerad av Donnabella6 2018-08-02 kl. 05:26.
Citera
2018-08-02, 06:41
Medlem
Citat:

Var kan man se det bröllopsfotot?
Citera
2018-08-02, 10:09
Medlem
Trollmoders avatar
Lubbe75.
Alla människor med sunt förnuft jagar era verkliga jag bakomb era konton. Du är en hal djävu,l får inte kläm på dig än. Men snart gör du med bort dig som en del andra.
KM kämpa på, vet vad du går för. Ta ingen skit.
Citera
2018-08-02, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmoder
Lubbe75.
Alla människor med sunt förnuft jagar era verkliga jag bakomb era konton. Du är en hal djävu,l får inte kläm på dig än. Men snart gör du med bort dig som en del andra.

Varför är jag hal menar du? Har jag fel om allt? Varför inte istället svara på frågorna?
Citera
2018-08-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmoder
Lubbe75.
Du vet vad KM går för. Vet du då att KM inte har något som helst med HA försvinnande att göra? Vem som helst kan faktiskt hamna i en situation där man "råkar" döda någon. Var du tillsammans med KM mellan 02.00 och 08.00 den 14 juni 1992? Om du inte var det kan du inte veta om KM är oskyldig. KM och alla andra som diskuterats som ev GM kan vara helt underbara personer för övrigt men något gick väldigt fel den där kvällen och dumma val gjordes såsom att dölja det istället för att ringa polis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in