2018-08-01, 20:34
Medlem
Är det INGEN som känner KM och har frågat honom? Var det inte solklart redan förra sommaren att han är pilot???
Citera
2018-08-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illeriller78
Är det INGEN som känner KM och har frågat honom? Var det inte solklart redan förra sommaren att han är pilot???

Tror att det är flera här som känner eller känner till KM, men fråga honom om han är pilot? Tror inte svaret från honom blir ja iaf. OM han är pilot så är han nog väldigt nöjd att efter 26 år klarat sig undan...Och om det nu finns en pilot som inte ger sig till känna så finns det förmodligen en anledning till det
Citera
2018-08-01, 21:04
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Ang det här tioåriga inlägget prinzessan: är det samme som pilot du talar om här och varifrån kom den uppgiften? Särskilt intressant om medhjälpare. Jag kanske drar mot strömmen men tror starkt på pilot + en eller två ytterligare som inblandade i detta.

1998 i maj (tror det var i maj) gick polisen ut med info om att de hade en ny huvudmisstänkt (PR avskrevs i november 1997). Detta skrevs om i media, och jag har för mig att det var vid någon typ av presskonferens som polisen gick ut med detta. Där berättades det om den nye huvudmisstänkte. 2001 fick polisen frågan om den person som den berättat om tre år tidigare fortfarande var intressant för utredningen. Polisen svarade att den nye personen fortfarande var huvudmisstänkt. Detta har jag skrivit om tidigare i tråden.

Då MMPG förhördes -98 (och polisen fann det bortglömda/borttappade tipset, varpå MMPG blev aktuell), så borde detta vara densamme som den förra året anhållne mannen. Det är i alla fall min tolkning.
Citera
2018-08-01, 21:10
Medlem
Mördaren är KM och det är ju så solklart.
Citera
2018-08-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin3
Det var BW och KM som gick med Helena vid bron. Jag tror att de har med detta mordet att göra. Även den vita bilen spelar ju roll.

Redan i Juni hade du en bra teori ser jag.
Citera
2018-08-01, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illeriller78

Alla är livrädda för honom. Speciellt Alla troll. Jag vet hur det ligger till för JAG har vågat.
Citera
2018-08-01, 21:39
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Det där med att Jenvén har uttryckt sig lite olika tragglade vi igenom förra sommaren. Tror det var i Veckans Brott Jenvén sa det du citerade. Orkar inte kolla igenom de där programmen igen just nu, och det spelar mindre roll var han har sagt det, bara att han har uttryckt sig olika.
Första uttalandet var väl i Efterlyst-programmet ett antal år tidigare.

Så lätt man glömmer, om jag nu deltog i tragglandet. Nja, i Veckans Brott sa han det här med att det är ytterst osäkert om det är Helena, det har ju citerats flitigt nu på slutet. Uppenbarligen lät det annorlunda ett par år tidigare, märkligt.
Citera
2018-08-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Så lätt man glömmer, om jag nu deltog i tragglandet. Nja, i Veckans Brott sa han det här med att det är ytterst osäkert om det är Helena, det har ju citerats flitigt nu på slutet. Uppenbarligen lät det annorlunda ett par år tidigare, märkligt.
Ah, ok. Tvärtom alltså. Orkade som sagt var inte kolla just nu när Jenvén sa vad.

Har inte sett här att det var det uttalandet från Veckans Brott som har citerats, bara att endast ett har nämnts.
Citera
2018-08-01, 22:30
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:

Då får du allt gärna berätta om vad som hände och kanske även varför det hände. I och med att det är solklart enligt dig så kan du också delge detta i tråden. Det blir spännande...
Citera
2018-08-01, 22:34
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elakastyggavargen
Alla är livrädda för honom. Speciellt Alla troll. Jag vet hur det ligger till för JAG har vågat.

Berätta hur det ligger till då 🙂
Citera
2018-08-01, 23:04
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elakastyggavargen

Då undrar vän av ordning, varför lägger du inte ut det i tråden. Antingen ljuger du, eller så är du ett troll eller kanske gärningsman.

Någon annan anledning att tjuvhålla på informationen kan jag inte se.
Citera
2018-08-01, 23:19
Medlem
Citat:

Solklar pilot skulle jag säga, sen hänger saker i luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in