Citat:
Ursprungligen postat av
Andra_Sidan
Låter som just de här moderaterna var de som stödde Reinfeldt massinvandring av bidragstagare utan asylskäl. Såna här ungdomsgäng och misslyckade figurer är inte att leka med. Ingen ide att som "ensam" säga till dem utan att ha polisens insatsstyrka bakom hörnet. Och räkna inte med polisen som redan går på knäna och inte frivilligt går in i de här no go zonerna som snart finns överallt i landet. För övrigt anser jag att Islam bör förbjudas i ett demokratiskt samhälle. Islam kommer i en snar framtid bli tusen gånger värre än den här gängbrottsligheten vi har nu.
Min första tanke när jag läste artikeln i Aftonbladet var just att det var Spännblattar!!
Spännblattar från Mellanöstern med noll impulskontroll och där aggressiviteten och våldet ligger precis under ytan.
Mycket tragisk händelse. Märks dock att dessa "öppna ditt hjärta" Moderater verka haft skugglappar på sig sista tio åren.... Men det är klart bor man i helvitt mångmiljonvilla område och arbetar långt ifrån verkligheten så blir det så.
Att man ALDRIG ensam överhuvudtaget skall argumentera med ett gäng spännblattar lärde man sig för över 15 år sedan i livets hårda skola då man både arbetat och bott i hårt segrerade bostadsområden.