2018-08-01, 11:13
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Exakt, VARFÖR ringer inte sönerna 112, istället ringer dom Pappa?????
Pappan åker dit och tar bilder istället för att ringa 112.
Jag har läst i tråden en bra stund nu för att förstå, allt är väldigt konstigt.

Är det så att den här PK familjen får panik när det blir konflikt med ett blattegäng, man är så oroliga över sitt rykte som invandrarkramare att man inte vill blanda in Polisen.
Kan det vara så enkelt?
Eller ligger det annat bakom?

knarkaffär som gått snett? Också det faktum att det var biljakt EFTER att farsan blev nerslagen är också väldigt märkligt. Barnens bil var inboxad av blattarnas ( plural ). Varför inte ringa 112 då om situationen var så pass hotfull?
Citera
2018-08-01, 11:14
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Moderaterna i Blekinge ville skräpa invandringspolitiken hösten 2014. Frun i den nu berikade familjen deklarerade dock att hon höll på Reinfeldts linje:

Länsförbundets vice ordförande Sophia Ahlin är besviken över partivännernas inställning.

– Som moderat gör det ont i mig att höra detta. Men det är inte förbundets hållning. Jag står bakom Fredrik Reinfeldt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/moderater-vagrar-valkampanj-vill-se-farre-flyktingar

Aktiva reinfeldtmoderater således. Enligt principen om att få ligga som man bäddar är min sympati därmed något begränsad. Hur många svenskar har inte misshandlats, våldtagits, rånats eller mördats på grund av den politik de aktivt arbetat för?

Aaaah poetisk rättvisa, nästan så man får orgasm
Självklart skall dessa jävla jubelidioter som har sett till att förstöra Sverige också få sin beskärda del utav eländet. DÖ era jävla PK-idioter, DÖ
Citera
2018-08-01, 11:16
Avslutad
Citat:

Är det så att den här PK familjen får panik när det blir konflikt med ett blattegäng, man är så oroliga över sitt rykte som invandrarkramare att man inte vill blanda in Polisen.
Kan det vara så enkelt?
Kan det inte bara handla om överjävligt godhetspundande i stil med ”Herreguuuuuud, de vet inte vad de gör. Låt en riktig människovän förklara utan att blanda in rättsväsendet som riskerar att förstöra dessa härliga demokraters framtidsutsikter”... dvs naivt önsketänkande direkt ur den egna röven?
Citera
2018-08-01, 11:22
Medlem
Frejrs avatar
Klok och genomsnäll?
Han mötte för första gången den mångkultur som han varit med och påtvingat det svenska folket.
Jag skulle snarare påstå att han är ond, gör vad som helst för makt och pengar samt saknar konsekvenstänk.

Folk blir misshandlade, våldtagna och rånad varje dag. Som tur är så var det ingen oskyldig som blev drabbad denna gång.
Citera
2018-08-01, 11:24
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Jag har en teori om att PK män och kvinnor får mer stryk mer rånade blir mer våldtagna etc. På grund av godtrogenhet. .

Grundproblemet är dock att olika folkgrupper och stammar kommer till Sverige för att leva på bidrag.

Ta bort alla bidrag för människor som aldrig själva bidragit så kommer invandringen till Sverige att minska med 95% över en natt.
Citera
2018-08-01, 11:29
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:

Kan det vara så enkelt?

Oh the ironi” det gick inte att komma fram till 112, det var lång kö ;-)

”En av mina söner ringde polisen men eftersom det var kö, ringde han istället upp mig via facetime och visade vad som hände, säger Mattias Liedholm”

http://www.sydostran.se/karlskrona/karlskronaprofil-misshandlades-brutalt-en-massa-blod/
Citera
2018-08-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG

”En av mina söner ringde polisen men eftersom det var kö, ringde han istället upp mig via facetime och visade vad som hände, säger Mattias Liedholm”

http://www.sydostran.se/karlskrona/karlskronaprofil-misshandlades-brutalt-en-massa-blod/
De ringde antagligen 11414, ett nummer där man aldrig får svar direkt.
Citera
2018-08-01, 11:32
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
knarkaffär som gått snett? Också det faktum att det var biljakt EFTER att farsan blev nerslagen är också väldigt märkligt. Barnens bil var inboxad av blattarnas ( plural ). Varför inte ringa 112 då om situationen var så pass hotfull?

”Men kvällen tar inte slut på sjukhuset. Mattias Liedholm berättar att sönerna senare under kvällen sett gärningsmannen på en bensinstation. De kontaktade polisen som ombad dem att ta bilens registreringsnummer men blir upptäckta av killarna - och en biljakt följer.

– De blir upptäckta och jagade av killarna. En lång biljakt följer där killarna försöker ramma bilen i hög fart och mina söner tar sig därifrån genom att köra mot polishuset, berättar Mattias Liedholm.
Sönerna får sedan poliseskort hem.
Citera
2018-08-01, 11:37
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
”Men kvällen tar inte slut på sjukhuset. Mattias Liedholm berättar att sönerna senare under kvällen sett gärningsmannen på en bensinstation. De kontaktade polisen som ombad dem att ta bilens registreringsnummer men blir upptäckta av killarna - och en biljakt följer.

– De blir upptäckta och jagade av killarna. En lång biljakt följer där killarna försöker ramma bilen i hög fart och mina söner tar sig därifrån genom att köra mot polishuset, berättar Mattias Liedholm.

Och givetvis tog polisen blattarna eftersom de körde efter den bilen och utöver det har därmed även reg-nummer samt vittnen och annat. Hur svårt är det att hitta en bil en den metropolen?

Satt sönerna i bilen och tog registreringsplåt eller gick de å strosade runt efter lite mjölkchoklad på Statoil efter farsan blev sönderslagen? Luktar jävla massa konstigheter i allt detta.

Blattarna cruisar runt efter grov misshandel på en politiker med vittnen och annat och polisen en bit bort får inte tag i dem. Antingen är det Sveriges mest inkompetenta snutar (nåja) eller så är det mycket mer i görningen här.
Citera
2018-08-01, 11:38
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:

Visst låter det konstigt. Med en pappa som svävar mellan liv och död borde polisen vara på tårna. Här får blattarna jaga dom med bil genom Karlskrona och ingen ser något eller reagerar. Kunde inte ungdomarna vilket nummer man ringer? 112.
Citera
2018-08-01, 11:39
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Och givetvis tog polisen blattarna eftersom de körde efter den bilen och utöver det har därmed även reg-nummer samt vittnen och annat. Hur svårt är det att hitta en bil en den metropolen?

Satt sönerna i bilen och tog registreringsplåt eller gick de å strosade runt efter lite mjölkchoklad på Statoil efter farsan blev sönderslagen? Luktar jävla massa konstigheter i allt detta.

Blattarna cruisar runt efter grov misshandel på en politiker med vittnen och annat och polisen en bit bort får inte tag i dem. Antingen är det Sveriges mest inkompetenta snutar (nåja) eller så är det mycket mer i görningen här.

Måste vara mer i görningen här.
Citera
2018-08-01, 11:42
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:

Blattarnas beteende som beskrivs i länken bekräftar och visar bara att de hatar Sverige och svenskarna samt helt saknar respekt för Polis och samhällsinstitutioner. De vet att de är filmade och att deras reg-nummer på bilarna finns nedtecknade, men struntar ändå allt. Det enda sättet att återgå till ett fungerande normalt fredligt samhälle är att kasta ut mångkulturen ur Sverige. För det krävs att svenskarna och andra européer formerar gäng tillsammans som är beredda att slå tillbaka mot alla sådana här händelser. Fullt krig med andra ord. Annars kommer blattarna att ta över vårt land fullständigt och allt som återstår av det är spillror om 30 år. Vill svenskarna äta kebab sedan i fortsättningen när vi kastat ut blattarna så får de öppna kebabrestauranger själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in