2018-08-01, 08:56
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Håller med antingen är det media som är otydliga, ofullständiga, falska eller så är det en annan hund begraven här. Som du säger, av 4 personer måste rimligen komma i håg flera av tre bilnummer så det kan bara vara att hämta in ägarna.

Nu är det facebook uppdateringar av de direkta inblandade så något är det som inte stämmer. De har inte ringt polisen är min gissning. De ville lösa detta internt i familjen. Varför? Förutom knark kan det vara relationer som gått snett.
Citera
2018-08-01, 09:00
Medlem
Citat:
Nej det är inte kö till 112 en anings väntan kan det vara. Det är vanligen jätteköer till 114 14 dit ska man bara ringa om man inte omedelbart behöver hjälp.

Vet inte om jag ska tro på dumhet eller falskt uttalande?
Läs Sydöstrans artikel
Citera
2018-08-01, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Läs Sydöstrans artikel

Jag hyser den största skepsis mot uppgifter i media. Däremot vet jag av profession en del om 112.
Citera
2018-08-01, 09:05
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Håller helt med. De behandlar invandrare som offer och tycker synd om dom, vill hjälpa dem att få bra liv, men det fungerar inte så i verkliga livet.

Jag håller inte med om att han får skylla sig själv helt och hållet. Svenskarna har fostrats in i PK-kulturen i en hel generation nu. En del människor i Sverige är fullständigt indoktrinerade av snacket om FN:s mänskliga rättigheter och allas lika värde. Se bara på alla dessa unga pantade feministiska tjejer som försvarar invandrade ligister till varje pris. Dessutom är svenskarna snälla. På gott och ont. Svenskar vill generellt inte andra folkslag ont. Detta leder till sänkt självbevarelsedrift.

Hur gick svenskarna från, att före andra världskriget och in på 50-talet, vara generellt rasligt medvetna människor som såg sanningen om bl.a negrers mentala underlägsenhet, till att bli totalt PK och dierkt vetenskapsfientliga i frågor som ras och IQ, etc? Svaret är indoktrinering genom media och medias målmedvetna strategi att utnyttja makten över nyheterna och informationen till detta samt att förgöra de människor som opponerade sig mot deras agenda. Innan alternativmedia så var en våldtagen flicka eller rånade nedslagna pensionärer en icke-nyhet såvida inte det stod i tidningarna. Idag riktar media all sin kraft på att stänga ute och förgöra alternativa medier med åsikter de inte gillar.
Citera
2018-08-01, 09:13
Medlem
"jag Skulle aldrig rösta SD, men nu fan har det gått för långt"

Detta är så jävla genomskinlig propaganda...
Om de nu hade varit så antirasistiska innan så hade de aldrig ansett att etnicitet var orsaken till något av det som hände.

Sen är ju frågan vad den inledande "konflikten" bestod av, innan de började följa efter sönerna i bil. Fick farsan stryk före eller efter detta?
Om före, drog ungarna ifrån sin misshandlade pappa med gärningsmännen efter sig?

Märkligt också som någon sa att ingen minns regnummer...
Citera
2018-08-01, 09:22
Medlem
Nä, ingen har fått ”vad de förtjänade” i detta. Oavsett politisk villfarelse ska man kunna säga till på skarpen vid behov.

Att 112 hade kö talar i min värld för att informella nätverk alt vaktstyrkor m batonger, till slut måste bli ett alternativ. Folk ska kunna ringa ännu ett nummer. Utan att de som ingriper straffas.

I det laglösa landet är vi redan.

Kan ju tyvärr inte länka, men på politikmobil fanns till nyss en Wall Of text från en kränkt fysiklärare som beskrev hur han blivit bortfintad i löneförhandling, fått byta klass mitt i terminen, göra laborationer i helklass utan bänkar åt alla elever och som grädde på moset fått skulden för att en kvinnlig elev blivit deprimerad av fysiklektionerna. (Handlade ej om sex.trak) Hans rektor var ML. Detta verkar vara borttaget nu. (Inlägget hette ”En dålig rektor”. Skribenten möjlig rättshaverist, men uppgifterna säger ändå sitt)

2010 meddelade SVT att elever på Ehrensvärdska Gymnasiet fått bygga dubbelgarage åt ML. Det kostade honom 18 200 kr. Eleverna byggde gratis och på skoltid, skedde 2008.
Citera
2018-08-01, 09:22
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
"jag Skulle aldrig rösta SD, men nu fan har det gått för långt"

Detta är så jävla genomskinlig propaganda...
Om de nu hade varit så antirasistiska innan så hade de aldrig ansett att etnicitet var orsaken till något av det som hände.

Sen är ju frågan vad den inledande "konflikten" bestod av, innan de började följa efter sönerna i bil. Fick farsan stryk före eller efter detta?
Om före, drog ungarna ifrån sin misshandlade pappa med gärningsmännen efter sig?

Märkligt också som någon sa att ingen minns regnummer...

Farsan ska ju innan han blev nerslagen ocskå ha gått och fotat/filmat bilarna. Tog de telefonen från honom månne?
Citera
2018-08-01, 09:28
Medlem
Citat:
Nej det är inte kö till 112 en anings väntan kan det vara. Det är vanligen jätteköer till 114 14 dit ska man bara ringa om man inte omedelbart behöver hjälp.

Vet inte om jag ska tro på dumhet eller falskt uttalande?
Ringde 112 när jag hittat en halvnaken gammal herre i sandaler på isgatan en bra bit från sjukhuset. Han skulle ut och köpa cigaretter, som inte längre säljs i sjukhuskiosken. Farbrorn var blålila och flåsig. Tog 20 min innan kontakt. Trodde han skulle kola.
Senast redigerad av rosalenin 2018-08-01 kl. 09:31.
Citera
2018-08-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Farsan ska ju innan han blev nerslagen ocskå ha gått och fotat/filmat bilarna. Tog de telefonen från honom månne?

Å fan det var ett vågat tilltag, då är det inte underlig om han blev misshandlad. Fota en arg kriminell blatte eller identifiera på annat sätt är lika med att utsätta sig för livsfara.
Citera
2018-08-01, 09:55
Medlem
Läser att en sjuk kvinna tycker att mannen förtjänade att bli misshandlad för att mannen tillhör ett parti som vill samarbeta med SD.
Citera
2018-08-01, 09:56
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Förstår inte allt om karma, att han får skylla sig själv. Han har en syn på brottslighet som stämmer överens med min och jag är inte M.
Väldigt intressant hur ni dömer utan att veta.
Så du säger det att du varken ser eller förstår hur 7-klövern och msm våldtar och förnedrar Sverige?
Kommer du överhuvudtaget vakna innan du själv blivit nedslagen, likt det förbannade moderatkräket?
Citera
2018-08-01, 09:57
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Läser att en sjuk kvinna tycker att mannen förtjänade att bli misshandlad för att mannen tillhör ett parti som vill samarbeta med SD.

Hur vet du att hon är sjuk?

Och varför blir du ens förvånad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in