2018-08-01, 00:07
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Haha, att du bara orkar

Kan du inte berätta lite mer om informationen du påstod dig ha betalat för? Retard.

”Har nu betalat för tjänsten. Enligt Alexa har NF 11 332 unika besökare per månad.”/Gul-groda

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR
Citera
2018-08-01, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Kan du inte berätta lite mer om informationen du påstod dig ha betalat för? Retard.

”Har nu betalat för tjänsten. Enligt Alexa har NF 11 332 unika besökare per månad.”/Gul-groda

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR
Om vi bortser från att mina siffror är betydligt mycket mer trovärdiga än dina så är våra påståenden lika mycket värda så länge ingen av oss har presenterat en källa.
Citera
2018-08-01, 01:44
Medlem
Demo den 25 augusti - parollen nu tar vi tillbaka vårt land ut med förrädarna ur riksdagen.
Skulle det var NMR som satt i riksdagshuset och vi säger att det var sossarna som demonstrerade så hade väl Simon Lindberg gett order skjut ner dem eller åtminstone sätt dem i arbetsläger.

Så NMR ska inte vara då kaxiga med att prata om att Sveriges folkvalda är förrädare. När dem i själva verket själva begår förräderi genom att trotsa och hetsa Sveriges folkvalda riksdag. Demonstrera men kalla inte oss den stora massan och majoriteten av den röstberättigade befolkningen för förrädare.
Citera
2018-08-01, 01:54
Medlem
Citat:
Det är nog snarare du som tappat de få hjärncellerna du hade till följd av allt ditt pundande. Jag har bifogat ett flertal länkar. Men jag förstår att ni rödingar är arga, ledsna och rädda för NMRs framfart. Ni drömmer väl mardrömmar om Finspång 2022 när ni nedkissade och söndergråtna står där vid galgen.

Det finns inget konstigt alls med de besökssiffror jag fört fram för NF. Fria Tider har 1-1.5 miljoner unika besökare per månad enligt google analytics.

Du har bifogat länkar ja, men en random länk till en artikel som inte tar upp det du påstår är inget bevis? Länkarna du bifogat och ditt påstående hänger inte ihop.
Citera
2018-08-01, 07:20
Medlem
Citat:
Det är nog snarare du som tappat de få hjärncellerna du hade till följd av allt ditt pundande. Jag har bifogat ett flertal länkar. Men jag förstår att ni rödingar är arga, ledsna och rädda för NMRs framfart. Ni drömmer väl mardrömmar om Finspång 2022 när ni nedkissade och söndergråtna står där vid galgen.

Det finns inget konstigt alls med de besökssiffror jag fört fram för NF. Fria Tider har 1-1.5 miljoner unika besökare per månad enligt google analytics.

Haha återigen ett påstående utan en källa. Ta dig samman nu, stäng ner nätporren (du behöver inte hugga av dig nått finger, stäng bara ner fönstret) och börja länka till dina påståenden.
Citera
2018-08-01, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Haha återigen ett påstående utan en källa. Ta dig samman nu, stäng ner nätporren (du behöver inte hugga av dig nått finger, stäng bara ner fönstret) och börja länka till dina påståenden.

Vafan, är jag shadowbanned på flashback nu eller vad är det frågan om?

Jag har förklarat flera gånger nu att ingen kan ha tillgång till den information ni eftersträvar

Ägarna själva har den, möjligen vissa leversntörer. Men knappast ett gäng folkförrädare och rödingar.
Citera
2018-08-01, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxmigrant
Finns en fin strof i en sång som beskriver ert tjatande:"We have fought you without fear for 800 years - and we will fight you for 800 more!"

Inse, är ni röda så är ni döda! Vi kommer döda er, förr eller senare.

Ni är allt lite gulliga med era bisarra fantasier. Det var väl exakt sådär Viktor Melin tänkte när han spelade in sina ljudfiler om ”allfader oden” 😂 Har ni någon kontakt med Viktor? Hur går det för honom i finkan? Klarar han att hålla sina nio fingrar i styr?
Citera
2018-08-01, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxmigrant
Ägarna själva har den, möjligen vissa leversntörer. Men knappast ett gäng folkförrädare och rödingar.

Med tanke på nazzarnas internetsäkerhet generellt så är det nog inte så otroligt 😆
Citera
2018-08-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ni är allt lite gulliga med era bisarra fantasier. Det var väl exakt sådär Viktor Melin tänkte när han spelade in sina ljudfiler om ”allfader oden” 😂 Har ni någon kontakt med Viktor? Hur går det för honom i finkan? Klarar han att hålla sina nio fingrar i styr?
Han hamnade i vev härom dagen, vården konstaterade att han har en del synliga sår i ansiktet om jag minns rätt.
Citera
2018-08-01, 09:19
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Om vi bortser från att mina siffror är betydligt mycket mer trovärdiga än dina så är våra påståenden lika mycket värda så länge ingen av oss har presenterat en källa.

Det blir bara än roligare när du inte ens tycks förstå hur pantad din slutsats är.

Men berätta nu mer om den där informationen du påstod att du betalat för. Jag är genuint intresserad.
Citera
2018-08-01, 09:23
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Du får sluta upp med att stoppa din haschpipa i fel kroppsöppningar. Det är bara att läsa de länkar jag bifogat flera gånger. Men svara nu på min fråga. Vad finner du så osannolikt med de besökssiffror jag förr fram för NF? Givet att Fria Tider har 1.0-1.5 miljoner unika besökare varje månad enligt google analytics.
Citera
2018-08-01, 09:28
Medlem
Citat:
Du får sluta upp med att stoppa din haschpipa i fel kroppsöppningar. Det är bara att läsa de länkar jag bifogat flera gånger. Men svara nu på min fråga. Vad finner du så osannolikt med de besökssiffror jag förr fram för NF? Givet att Fria Tider har 1.0-1.5 miljoner unika besökare varje månad enligt google analytics.

Ah är det där vi är nu?, när jag ska bedöma sannolikheten i dina fantasier om NF:s siffror utifrån dina påståenden om Fria Tider och Google analytics? 🤣🤣 well, det är ju enklare om du bara presenterar NF:s siffror, med en riktig källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in