Citat:
Ursprungligen postat av
Reggie Hamond
Mikey är bra men finns inte en chans att han vinner mot Spence i weltervikt. Om han verkligen vill ha den fighten kommer Spence köra över och knocka Mikey relativt enkelt.
Lomachenko mot Garcia är den ultimata matchen och den matchen ser jag som en 50/50 match.
Mikey kommer inte bli lätt för någon som han ställs emot och jag undrar vad du inte är imponerad över, en riktigt fin boxare i mina ögon. Jag hade lagt en liten slant på Easter (8.00 i odds), trodde att han skulle kunna arbeta bakom sin jab tack vare sitt löjliga övertag i räckvidd, men Mikey städade undan honom relativt enkelt. Hoppas att han kanske kan möta Spence, redan nu i december, tror jag läste att Spence skall boxas igen då.
Whyte vann också som sagt och han hade nog varit knockad om det hade vart 30 sekunder kvar av rond 12 när klockan ringde, men överlag kändes det som att han ville och vågade mer än Parker. Kanske kan han möta Chisora, som också vann tidigare under kvällen. Deras första match (Whyte vs. Chisora) var ju ett riktigt krig.