2018-07-22, 00:36
Medlem
Usyk vann med rätt taktik och bra kondis. Livsfarligt stanna framför Gasijev. Tycker att han vann 1 rond iaf, håller inte med domarna som gav alla 12 till Idun. Men Usyk var bäst. Utan tveckan!
Citera
2018-07-24, 16:09
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Vad tror ni om Parker vs Whyte på lördag? TV 10 visar matchen. En viktig fight för båda två.
Citera
2018-07-24, 21:15
Medlem
Whyte på poäng.. Bök o stök i12 (10)ronder.. Ser däremot sjukt framemot Mikey Garcia vs Robert Ester Jr på söndagsmorgonen.. Sjukt spännande fight!
Citera
2018-07-28, 22:07
Medlem
Visat har naturligtvis inte köpt in Garcia vs Easter. Lika bra det eftersom att deras usla kommentatorer ändå förstör halva nöjet med matchen, den andra halvan förstörs av att man vet att det är kalibern Malignaggi, Jones Jr, Froch, Ward etc man går miste om.

Finns där några TV-kanaler i Europa eller Ryssland som sänder HBO och Showtimes galor? Att köpa in en gala som går kl 5 på morgonen i Europa kan väl fan inte vara så dyrt.

Fulstream eller att sälja själen något jävla bettingas är inte vad jag är intresserad av, betala fett cash & sedan glo problem och reklamfritt är vad jag vill åt. Fan att det ska vara så jävla svårt...
Citera
2018-07-29, 09:50
Medlem
Mikey Garcia är bara bäst helt enkelt. Ser ingen som ska klå honom. Fantastisk boxare och idrottsman. Ett föredöme!
Citera
2018-07-29, 17:28
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Mikey Garcia är bara bäst helt enkelt. Ser ingen som ska klå honom. Fantastisk boxare och idrottsman. Ett föredöme!

Mikey är bra men finns inte en chans att han vinner mot Spence i weltervikt. Om han verkligen vill ha den fighten kommer Spence köra över och knocka Mikey relativt enkelt.

Lomachenko mot Garcia är den ultimata matchen och den matchen ser jag som en 50/50 match.
Citera
2018-07-29, 18:09
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Mikey är bra men finns inte en chans att han vinner mot Spence i weltervikt. Om han verkligen vill ha den fighten kommer Spence köra över och knocka Mikey relativt enkelt.

Lomachenko mot Garcia är den ultimata matchen och den matchen ser jag som en 50/50 match.

Mikey kommer inte bli lätt för någon som han ställs emot och jag undrar vad du inte är imponerad över, en riktigt fin boxare i mina ögon. Jag hade lagt en liten slant på Easter (8.00 i odds), trodde att han skulle kunna arbeta bakom sin jab tack vare sitt löjliga övertag i räckvidd, men Mikey städade undan honom relativt enkelt. Hoppas att han kanske kan möta Spence, redan nu i december, tror jag läste att Spence skall boxas igen då.

Whyte vann också som sagt och han hade nog varit knockad om det hade vart 30 sekunder kvar av rond 12 när klockan ringde, men överlag kändes det som att han ville och vågade mer än Parker. Kanske kan han möta Chisora, som också vann tidigare under kvällen. Deras första match (Whyte vs. Chisora) var ju ett riktigt krig.
Citera
2018-07-29, 19:16
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Mikey kommer inte bli lätt för någon som han ställs emot och jag undrar vad du inte är imponerad över, en riktigt fin boxare i mina ögon. Jag hade lagt en liten slant på Easter (8.00 i odds), trodde att han skulle kunna arbeta bakom sin jab tack vare sitt löjliga övertag i räckvidd, men Mikey städade undan honom relativt enkelt. Hoppas att han kanske kan möta Spence, redan nu i december, tror jag läste att Spence skall boxas igen då.

Whyte vann också som sagt och han hade nog varit knockad om det hade vart 30 sekunder kvar av rond 12 när klockan ringde, men överlag kändes det som att han ville och vågade mer än Parker. Kanske kan han möta Chisora, som också vann tidigare under kvällen. Deras första match (Whyte vs. Chisora) var ju ett riktigt krig.

Förstår inte riktigt den här matchningen. Spence är för stor och stark och kör över honom. Enkel seger för Spence. Mikey har dock inget att förlora då han går upp två viktklasser och kommer vara stor underdog.

Parker är den bättre boxaren, snabbare och har egentligen allt för att slå Whyte men boxning är så mycket mer än så. Whytes hjärta och krigarinställning gjorde att han vann matchen. Skulle hellre vilja se Whyte mot Jarrell Miller, Ortiz eller Ruiz. Helt enkelt en motståndare han inte mött förut.
Citera
2018-07-29, 20:14
Medlem
Citat:
Förstår inte riktigt den här matchningen. Spence är för stor och stark och kör över honom. Enkel seger för Spence. Mikey har dock inget att förlora då han går upp två viktklasser och kommer vara stor underdog.

Parker är den bättre boxaren, snabbare och har egentligen allt för att slå Whyte men boxning är så mycket mer än så. Whytes hjärta och krigarinställning gjorde att han vann matchen. Skulle hellre vilja se Whyte mot Jarrell Miller, Ortiz eller Ruiz. Helt enkelt en motståndare han inte mött förut.
Lör bli AJ i april på Wembley. Tror inte Hearn vågar ställa AJ mot Wilder.. Povetkin han dock överraska. Spännande i september oavsett.
Citera
2018-07-30, 02:52
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:

Nja, Parker är kanske mer explosivt begåvad, men där stannar det.

Whyte läste ju igenom honom, och Parker hade ingen plan B att svara upp med.

Dessutom tror jag mer det var kroppslagen snarare än tiden som tog ut sin rätt på Parker.
Citera
2018-07-31, 21:55
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
Nja, Parker är kanske mer explosivt begåvad, men där stannar det.

Whyte läste ju igenom honom, och Parker hade ingen plan B att svara upp med.

Dessutom tror jag mer det var kroppslagen snarare än tiden som tog ut sin rätt på Parker.

Whyte har hjärta och jävligt stark mentalt, det ger jag honom men tekniskt sett är Parker en betydligt bättre boxare.
Citera
2018-07-31, 23:07
Medlem
Enligt Tyson Fury är Deal Done med att möta Wilder. Var inga problem enligt Fury att få till dealen. Gick på 2 dagar. December nämndes som möjlig matchplacering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in