Citat:
Ursprungligen postat av
2718281828459045
Det ironiska är att det förmodligen är större risk att de anfaller HBTQ-vänstertomtar än SD:are, det har att göra med vilket kroppsspråk man har, om man signalerar svaghet eller inte.
Så har det alltid varit. Invandrare gillar också lattja och jävlas lite med sitt vita offer innan han får smaka asfalt - och då är politiskt förvirrade vänstertomtar och andra beta jönsar dem lättaste och roligaste offren.
En svensk med en nationalistisk ryggrad är inget roligt offer han kommer ju börja vråla och veva i ren ilska emot vad han anser är inget mer än smuts och regeringsimport.
Citat:
Ursprungligen postat av
EffinEjit
Ja, men sen? Hur många svartingar känner solidaritet med HBTQ-klubben eller feminister som trots allt är svartingförsvarets främsta frontlinje? ”Hej Adrenalin-Ahmed, för integrationens skull har vi tilldelat dig en mentor som heter Jonas Gardell som ska lära dig den korrekta svenska värdegrunden”... Jag skulle vilja se en feminists ansiktsuttryck när hon märker att män som Ahmed inte är här för att diska medan hon ”gör karriär”.

Inga, ta mina ord när jag säger detta - inga!
Invandrare ser HBTQ-klubben, Feminister och andra jönsar som nyttiga idioter. Om en invandrare går fram till dessa och säger "kyss mina fötter" då är de bäst för dem att de bara gör vad han säger.