2018-07-31, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Mja, invandrare är rätt djuriska av sig, de kan känna av personkemin från svenskar om de är ett gäng HBTQ-Invandrare supporters eller om man är mer åt SD-hållet.
Ja, men sen? Hur många svartingar känner solidaritet med HBTQ-klubben eller feminister som trots allt är svartingförsvarets främsta frontlinje? ”Hej Adrenalin-Ahmed, för integrationens skull har vi tilldelat dig en mentor som heter Jonas Gardell som ska lära dig den korrekta svenska värdegrunden”... Jag skulle vilja se en feminists ansiktsuttryck när hon märker att män som Ahmed inte är här för att diska medan hon ”gör karriär”.
Citera
2018-07-31, 17:37
Avslutad
Inte alls förvånad. Händer varje dag även om inte MSM skriver något om det. Det är han själv som velat ha massinvandring, nu ska vi även plocka in upp emot 500 000 närmaste 3 åren, så med största säkerhet lär han (och säkert hans barn) råka ut för liknande händelser framöver. Inget förvånande med det.
Citera
2018-07-31, 17:53
Medlem
En vanlig dag i Sverige. Att ”svennejävel” förekom är naturligt i dagens samhälle. Integrering som gått åt helvete.

Jag handlade på en stor butik i Örebro i dag. 4-5 invandrarbarn i åldrarna 7-15( ca) drog runt och slet i, öppnade förpackningar av leksaker, låtsas slogs och förde ett otroligt liv. Jag spände ögonen i en av de äldre barnen. Då svarade han:
Vad glor du på ”svennejävel”?

Jag orkade inte bry mig utan vek av. Annars hade lätt en situation kunnat uppstå.

Vi knyter näven i fickan. Mina vänner tror inte att jag är hatisk mot invandrarfiaskot!

Men jag är en av alla dom som totaltröttnat och troligtvis röstar SD eller fan på nazister snart. Givetvis i smyg😠

Det här samhället ballar ur.

Tror ni moderatfamiljen tänker om efter detta?
Citera
2018-07-31, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2718281828459045
Det ironiska är att det förmodligen är större risk att de anfaller HBTQ-vänstertomtar än SD:are, det har att göra med vilket kroppsspråk man har, om man signalerar svaghet eller inte.

Så har det alltid varit. Invandrare gillar också lattja och jävlas lite med sitt vita offer innan han får smaka asfalt - och då är politiskt förvirrade vänstertomtar och andra beta jönsar dem lättaste och roligaste offren.

En svensk med en nationalistisk ryggrad är inget roligt offer han kommer ju börja vråla och veva i ren ilska emot vad han anser är inget mer än smuts och regeringsimport.

Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Ja, men sen? Hur många svartingar känner solidaritet med HBTQ-klubben eller feminister som trots allt är svartingförsvarets främsta frontlinje? ”Hej Adrenalin-Ahmed, för integrationens skull har vi tilldelat dig en mentor som heter Jonas Gardell som ska lära dig den korrekta svenska värdegrunden”... Jag skulle vilja se en feminists ansiktsuttryck när hon märker att män som Ahmed inte är här för att diska medan hon ”gör karriär”.

Inga, ta mina ord när jag säger detta - inga!

Invandrare ser HBTQ-klubben, Feminister och andra jönsar som nyttiga idioter. Om en invandrare går fram till dessa och säger "kyss mina fötter" då är de bäst för dem att de bara gör vad han säger.
Citera
2018-07-31, 17:57
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel2017
Det finns nog mer i den här historien än som framkommit. Sönerna har alltså bil och körkort, dvs 18 år plus, varför hjälpte inte de och deras vänner sin far, när han misshandlades? Moderns Facebook inlägg fick mig att tro att det var barn hennes barn, inte unga vuxna män. Jag tror sönerna vet varför de bråkade och också vilka förövarna är. Bråk om flickvänner? De skulle ha ringt polisen först? Varför gjorde man inte det? Är det något som man vill dölja?

Haha...den va bra.
De tillhör för h-e den bjäbbande generationen snöflingor som möter jämnåriga kulturberikare som ligger några hundra år efter oss i utveckling (å nu va ja snäll) som inte har för vana att sätta sig ner och diskutera , kontemplera eller ha för vana att ta hänsyn till andras åsikter.... ingetdera är gott.
Citera
2018-07-31, 18:00
Medlem
Man kan inte ta konflikt med invandrare pga politiker, nämndemän; moderater. De är deras fel. Därför inte synd om dem. Vi måste förhärda oss och sluta tycka synd om dem.
Citera
2018-07-31, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Så har det alltid varit. Invandrare gillar också lattja och jävlas lite med sitt vita offer innan han får smaka asfalt - och då är politiskt förvirrade vänstertomtar och andra beta jönsar dem lättaste och roligaste offren.

En svensk med en nationalistisk ryggrad är inget roligt offer han kommer ju börja vråla och veva i ren ilska emot vad han anser är inget mer än smuts och regeringsimport.

Precis så är det, en gång försökte en mellanöstern-babbe starta bråk med mig och gav mig en putt, jag gav honom en smäll samma sekund, han blev så chockad att en svensk (finne tekniskt sett) kunde vara aggressiv att han inte ens slog tillbaka.
Citera
2018-07-31, 18:09
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
'' Ingen person har ännu gripits. Polisen har dock samlat in vittnesuppgifter och tror sig ha goda utsikter att identifiera och gripa gärningspersonerna. ''

Personer som polisen har haft o göra med förut?
Kanske därför de tycker sig ha '' goda utsikter att identfiera och gripa gäringspersonerna ''.

Först av allt lär de ha kännedom på registreringsnummer på de tre fordonen.

Sedan är säkert inte kommunen så stor att inte alla känner alla.

Sedan är det högst sannolikt att någon "oskyldig" på plats kommer att gola ner sina polare om vilka det var. Slår så gott som aldrig fel. Sådant här kan påverka körkortet, lämplighetsintyg, ansökan till branscher som kräver utdrag ur belastningsregistret och vem vill i längden umgås med folk som är kriminella?
Inte många.
Kriminellt drägg här hemma bakom murar av betong och ska sitta där tills de glöms bort.
Senast redigerad av Fashwave 2018-07-31 kl. 18:17.
Citera
2018-07-31, 18:10
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --..--
Det kan man tycka men vita män är ju som bekant undermänniskor i dagens rasbiologiska svenska samhälle och förtjänar därför ingen upprättelse alls. Hade vita gärningsmän slagit ner en arab eller svart man däremot då hade det varit fullt pådrag i pressen.

Visst är det ett fint samhälle vi lever i när vi återigen värderas utifrån etnicitet.

Självklart. Exakt samma slutsats som att ta mitt inlägg på orden och inte inse det finns ett ord som stavas: "ironi".

Vilka samhällen menar du då i dina villfarelser gör INTE det? Nämn ett och även gärna historiska exempel. Dock utesluts Narnia. Kör på!
Citera
2018-07-31, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Först av allt lär de ha kännedom på registreringsnummer på de tre fordonen.

Sedan är säkert inte kommunen så stor att inte alla känner alla.

Sedan är det högst sannolikt att någon "oskyldig" på plats kommer att gola ner sina polare om vilka det var. Slår så gott som aldrig fel. Sådant här Jan påverka körkortet, lämplighetsintyg, ansökan till branscher som kräver utdrag ur belastningsregistret och vem vill i längden umgås med folk som är kriminella?
Inte många.
Om din teori stämmer så har vi snart inte många kriminella kvar )
Citera
2018-07-31, 18:15
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155454951836345&set=a.10150325506 771345.334982.614091344&type=3&theater

Frugan har skrivit om händelsen där det framkommer att mannen blev misshandlad framför sina barn av folk som yttrat "svennejävlar".

Egentligen en tragisk händelse. Men kan detta få dessa moderater att kanske gå över till SD?

Sönerna och flickvännerna kommer definitivt rösta på SD.

Föräldrarna?

Kommer troligtvis vara ett första steg till att svälja det röda pillret.

Är det detta som kallas Karma?

Jag vill aldrig önska vanliga Svenssons olycka för att de inte förstår bättre.

Men de fick vad de efterfrågade.

Mångfald.

Svennejävel är ord som de aldrig kommer glömma.
Det ordet kommer att ringa i deras öron varje gång de ser nysvenskar.

För alltid.

Tack Fredrik "Renstäpp" för att du mer med och skapade den här fina mångkulturen.

Tack.
Citera
2018-07-31, 18:32
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RCI856645964
Jag undrar du inte misstolkar artikeln lite här. Jag menar att det i själva verket är Expressen som försöker luras och suggerera fram en känsla av att det finns en dimension av hatbrott mot HBTQ-människor bakom brottet. Så här lyder ju passagen i Expressen:

"Varför hennes man misshandlades vill hon helst inte spekulera i.
– Men det var återkommande att han kallades ”svennejävel”.
Det är något som "kan ha förekommit" enligt polisen.
[Här rycker den rättrådige journalisten in för att förvilla och leda spåret i en annan riktning:]
Sophia Ahlin är engagerad inom hbtq-rörelsen i Karlskrona, och enligt henne har även hennes man engagerat sig i mångfaldsfrågor.
– Alla som känner mig och Mattias vet att vi jobbar både politiskt och ideellt för mångfald, säger hon."

Den stackars hustrun har nog med den sista meningen bara velat uttrycka en allmän frustration över att maken misshandlats av invandrare fast hon och hennes man är så snälla och jobbar med mångfaldsfrågor. (Min gissning är att hon kanske inte ens sa citatet som svar på frågan om motivet till brottet).

Fake news/medvetet försök skapa förvirring av tidningen således, snarare än kvinnans fel.

OK, alltså lite otydligt vad hon sagt och vad Expressen tolkat in i det hela. Fake News eller en samhällsfarlig kvinna som önskar att politiska motståndare utsätts för brott. Att hon helhjärtat stött Reinfeldt mot sina moderatkollegor talar för att det kan vara som Expressen rapporterar. Kanske var hon än mer explicit och tidningen tolkade till hennes fördel? I dagens medielandskap är det omöjligt att veta; bäst att fälla istället för att fria för säkerhets skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in