2018-07-31, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migsvetsarn
Det var väl samma sak med den tjejen som blev våldtagen i ett mörkt skogsparti. Hennes lärare hade undervisat henne i att det var fördomsfullt att tänka negativa tankar om utländska män i grupp. Hon trotsade sin rädsla och tänkte på det som läraren undervisat henne i. Blev brutalt våldtagen och fick sitt liv förstört.

Vilket fall är detta, finns tråd på FB? Låter hursomhelst helt sjukt!
Citera
2018-07-31, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migsvetsarn
Det var väl samma sak med den tjejen som blev våldtagen i ett mörkt skogsparti. Hennes lärare hade undervisat henne i att det var fördomsfullt att tänka negativa tankar om utländska män i grupp. Hon trotsade sin rädsla och tänkte på det som läraren undervisat henne i. Blev brutalt våldtagen och fick sitt liv förstört.
Källa?

____

Han/frun verkar ha PK-vänner, kolla kommentarsfältet
Citera
2018-07-31, 13:08
Medlem
http://www.blt.se/karlskrona/brutal-misshandel-av-karlskronaprofil-vardas-pa-sjukhus/
Citat:
Mattias Liedholm ska ha åkt dit när ungdomarna kontaktade honom för att få hjälp.
Senast redigerad av porslinslandet 2018-07-31 kl. 13:15.
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Den här inställningen att man inte ska hata dem som slår sönder och samman ens nära är så jävla efterbliven och onaturlig.

Hur ska du kunna stå upp för dig själv och skydda det du älskar om du inte hatar det som hotar dem? Hat existerar av en praktisk anledning. Hata på bara säger jag, finns inget som helst fel i det när det är rättfärdigat.

Så klart att hon hatar dom. Som en good PK liberal kan man inte erkänna det utan det blir andra ord i stället. Stort hyckleri, man skulle kunna tro det är en kristen familj.
Citera
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Självgod och dryg dessutom.....

http://www.blt.se/karlskrona/moderatpolitiker-i-storbrak-med-polisen/

Ja en fullkomlig idiot Tror man kan störa grannar (i både villor och lägenheter) med extremt hög musik (hördes mycket långt, min vän som bor bra långt bort blev störd). Sen aspackad vägrar lyda polisen, bråka..
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2018-07-31 kl. 14:04.
Citera
2018-07-31, 13:12
Medlem
NorthernAngels avatar
Är detta samma man?

Citera
2018-07-31, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av signal1
”Jag vill hata dig för att den man du kallar svennejävel och ger dig på är en man som brinner och kämpar för mångfald i sin vardag.”

Men snälla fru Leidholm, din man brinner ju för detta som han just blivit utsatt för! Så varför en negativ ton i ditt inlägg? Du borde vara stolt och glad för din mans skull.

De får väl kämpa för en ännu större mångfald. Någon annan slutsats kan jag inte komma fram till. När mångfalden har blivit tillräckligt stor så kommer det inte att finnas några svennejävlar och då har fam. Leidholm nått ända fram.

Konstigare än så är det inte.
Citera
2018-07-31, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Är detta samma man?

Ja.
Citera
2018-07-31, 13:15
Medlem
Är man med i leken får man leken tåla.
Citera
2018-07-31, 13:18
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Tror inte Mattias Liedholm är helt oskyldig i den här affären, han är känd för att vara en bråkmakare som sysslat med skumma affärer.

Mitt första intryck var synd om pappan som fick däng oprovocerat. Sedan fick jag reda på genom att googla mannens namn att han varit iblandad i diverse tidigare konflikter med sin omgivning.

Vad jag förstår har han satt sig i bilen och konfronterat ett antal personer, då det redan blivit bråk? Varför ringde han inte polisen istället?

När jag läser på facebook där hans fru skrivit, så ser jag extremt mycket aggressiva kommentarer. Jag har aldrig sett något liknande. Många skriver att politikern fått vad han ville, nämligen mångkultur. Jaha, mycket oväntad reaktion får jag säga, eller inte?
Senast redigerad av Hegamon 2018-07-31 kl. 13:20.
Citera
2018-07-31, 13:21
Medlem
Japhys avatar
Den stora frågan borde vara om nymoderaten hade öppnat sitt hjärta? Folk som inte älskar massinvandring ska inte bli förvånade om de får stryk. Så tyckte Reinfeldt.
Nymoderaten fick vad han förtjänade.
Citera
2018-07-31, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Mitt första intryck var synd om pappan som fick däng oprovocerat. Sedan fick jag reda på genom att googla mannens namn att han varit iblandad i diverse tidigare konflikter med sin omgivning.

Vad jag förstår har han satt sig i bilen och konfronterat ett antal personer, då det redan blivit bråk? Varför ringde han inte polisen istället?

När jag läser på facebook där hans fru skrivit, så ser jag extremt mycket aggressiva kommentarer. Jag har aldrig sett något liknande. Många skriver att politikern fått vad han ville, nämligen mångkultur. Jaha, mycket oväntad reaktion får jag säga, eller inte?

Ja, det är märkligt att han inte ringde polisen direkt, det är ju en god idé även om han själv åkte dit. Polisstationen ligger ju bara nån minut bort.

Han är inte speciellt omtyckt i Blekinge vad jag hört Och det kan man förstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in