2018-07-31, 01:23
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Undrar lite försiktigt (utan att egentligen vilja blanda in fler ingredienser i denna röra/soppa) vem som är far till MH:s barn.

I den delen av bloggen som jag hann läsa lyste han med sin frånvaro.

Inte heller nämndes barnen så särskilt mycket (förutom att de var svikna osv) - bara äldste sonen - men de kanske var hos sin pappa när MH skrev?

Hon skrev att UW och hon hade en hel del gemensamt som t.ex. att de båda varit gifta förut. Jag gissar därför på att barnen är från hennes tidigare äktenskap.
Citera
2018-07-31, 01:30
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Hon skrev att UW och hon hade en hel del gemensamt som t.ex. att de båda varit gifta förut. Jag gissar därför på att barnen är från hennes tidigare äktenskap.
Ja så tolkar även jag det. Den mannen kanske avhandlades i en annan blogg...

Jag undrade bara lite om nån visste vem han är, men det är kanske lika bra att han får vara anonym.

(Det kändes ändå plötsligt lite intressant efter att ha läst MH:s blogg. Kanske att hon får spela en större roll här än tidigare, och då är all info om henne av intresse.)
Citera
2018-07-31, 01:51
Medlem
Citat:

Möjligtvis var också han
ryggradslös?

Jag kan vad gäller ryggrad åkalla GWs beskrivning av fd polischefen E "han har en ryggrad som en daggmask".

Här åsyftar jag inte UW.

Förtal av de som står närmast UW och som han nu har ansvaret för i en ytterst svår situation kommer endast skapa en avgrundsdjup klyfta. Inte bara till UW utan också till hans barn hon säger sig älska och samtidigt missbrukar grovt deras förtroendet.

Nej, tack.
Citera
2018-07-31, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Ok, jag fick intrycket från kommentarerna här att bloggerskan och UW hade gemensamma barn.
Sen har vi ju ytterligare den rökande kvinnan på hans tomt. Han ligger i med fruntimren UW.

Nja, den rökande unga kvinnan hade väl varit mer ett "fosterbarn" till familjen, eller?
Citera
2018-07-31, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nja, den rökande unga kvinnan hade väl varit mer ett "fosterbarn" till familjen, eller?
Vet inte säkert. Det är så mycket svammel, uppenbar desinformation av 4-6 postare, och otaliga inlägg att det är omöjligt att hålla isär allt, tyvärr.
Citera
2018-07-31, 02:04
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

Ja det stämmer nog eftersom hon var ganska ung och såg ut som den kvinna som LW kallade som deras andra dotter eller dylikt i sin gamla blogg.
Citera
2018-07-31, 02:04
Medlem
MH:
Vi har fått bekräftat att UW faktiskt jobbar inom försvaret.
Nu börjar t.o.m min hjärna fundera i komplottbanor. Är UW skyldig och lyckats sätta dit SD?!
Tröttnat på detta eviga slit med att dela barnen med någon annan? Tröttnat på, ja, undrar om LW lekte med honom....? Kanske sökte hon stöd hos honom när relationen med SD började bli sur och han fick förhoppningar. UW begär skilsmässa några månader innan Lenas första anmälan mot SD och folk menar det har hänt mer saker dem emellan

MH menar att W-barnen styrde åtminstone UW. Hon säger att barnen var de vuxna.
Jag tycker det är intressant.
Citera
2018-07-31, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Vet inte säkert. Det är så mycket svammel, uppenbar desinformation av 4-6 postare, och otaliga inlägg att det är omöjligt att hålla isär allt, tyvärr.

Jag vet. Avvakta utredningen är det absolut säkraste. Ett nytt ord därifrån så får alla rita om sina kartor.
Citera
2018-07-31, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binju
MH:
Vi har fått bekräftat att UW faktiskt jobbar inom försvaret.
Nu börjar t.o.m min hjärna fundera i komplottbanor. Är UW skyldig och lyckats sätta dit SD?!
Tröttnat på detta eviga slit med att dela barnen med någon annan? Tröttnat på, ja, undrar om LW lekte med honom....? Kanske sökte hon stöd hos honom när relationen med SD började bli sur och han fick förhoppningar. UW begär skilsmässa några månader innan Lenas första anmälan mot SD och folk menar det har hänt mer saker dem emellan

MH menar att W-barnen styrde åtminstone UW. Hon säger att barnen var de vuxna.
Jag tycker det är intressant.

En försmådd kvinnas ord?
Nej.

Men man får tycka olika.
Citera
2018-07-31, 02:29
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Möjligtvis var också han
ryggradslös?

Jag kan vad gäller ryggrad åkalla GWs beskrivning av fd polischefen E "han har en ryggrad som en daggmask".

Här åsyftar jag inte UW.

Förtal av de som står närmast UW och som han nu har ansvaret för i en ytterst svår situation kommer endast skapa en avgrundsdjup klyfta. Inte bara till UW utan också till hans barn hon säger sig älska och samtidigt missbrukar grovt deras förtroendet.

Nej, tack.

Måhända har hon insett att det var olämpligt och därför valt att lösenordskydda bloggen nu.
Grämer mig dock över att jag inte hann läsa klart den först.
Citera
2018-07-31, 02:35
Medlem
Honan6

Kan du snälla posta MHs sista inlägg?
Eller om det står något intressant från maj till nu.
Citera
2018-07-31, 02:41
Medlem
Citat:
Måhända har hon insett att det var olämpligt och därför valt att lösenordskydda bloggen nu.
Grämer mig dock över att jag inte hann läsa klart den först.

Inte jag.

Inte heller tror jag att hon grämer sig. Hon nådde sitt syfte. Det stavas Hämnd.

Hon stampar/ger tillbaka hänsynslöst på redan försvarslösa personer fyllda av sorg. Rent av döda.

Det fyller mig av Förakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in