2018-07-31, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ja det var henne jag syftade på. Troligtvis lyssnar hon inte på råd, eller så vågar vännerna inte påpeka det.

Angående NW så missförstod jag vad du menade då. En del andra har ifrågasatt sanningshalten i hans utsagor i tråden förut, jag tolkade det nog som att du försökte göra likadant. Hjärnan börjar bli trött denna tiden på dygnet.
Det är lugnt. Jag tror du missförstod mig. No hard feelings.

Får som allmän observation säga att jag tycker att mitt inlägg om LW som en svekfull person hittills inte framkallat några jättereaktioner, utan det har varit sakliga invändningar mot mina argument och inget ad hominem. Det överraskade mig. Positivt alltså..
Trött nu.
Citera
2018-07-31, 00:51
Medlem
Missade bloggen helt....
Vem var UW gift först med? LW eller bloggerskan?
UW verkar inte ha mycket till ryggrad.
Citera
2018-07-31, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Missade bloggen helt....

LW först och MH sen
Citera
2018-07-31, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
LW först och MH sen
Tack. Hur många ggr har UW ynglat av sig?
Citera
2018-07-31, 00:57
Medlem
Citat:
Tack. Hur många ggr har UW ynglat av sig?

Tre gånger med LW, ingen gång med MH och därutöver vet jag faktiskt inte om några fler
Citera
2018-07-31, 01:00
Medlem
Citat:
Tre gånger med LW, ingen gång med MH och därutöver vet jag faktiskt inte om några fler

Ok, jag fick intrycket från kommentarerna här att bloggerskan och UW hade gemensamma barn.
Sen har vi ju ytterligare den rökande kvinnan på hans tomt. Han ligger i med fruntimren UW.
Citera
2018-07-31, 01:04
Medlem
Citat:
Ok, jag fick intrycket från kommentarerna här att bloggerskan och UW hade gemensamma barn.
Sen har vi ju ytterligare den rökande kvinnan på hans tomt. Han ligger i med fruntimren UW.

Sen var det väl en styvmamma som gav sonen alibi? Det kan förvisso vara rökaren inser jag nu
Citera
2018-07-31, 01:07
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Undrar lite försiktigt (utan att egentligen vilja blanda in fler ingredienser i denna röra/soppa) vem som är far till MH:s barn.

I den delen av bloggen som jag hann läsa lyste han med sin frånvaro.

Inte heller nämndes barnen så särskilt mycket (förutom att de var svikna osv) - bara äldste sonen - men de kanske var hos sin pappa när MH skrev?
Citera
2018-07-31, 01:09
Medlem
Citat:
Sen var det väl en styvmamma som gav sonen alibi? Det kan förvisso vara rökaren inser jag nu
Ja, tror det.

En reflektion på personerna som figurerar här är att det rör sig om religiösa, militärer och div. befattningar inom den "statliga" eller kommunala sektorn. Vuxna människor som leker skattgömma.
Jag minns att det tidigare snackades om sekt i tråden. Jag är benägen att hålla med om det.
Känns inte helt fräscht.
Citera
2018-07-31, 01:13
Medlem
Citat:
Missade bloggen helt....

LW. Vad jag vet har inte LW ifrågasatt hans ryggrad. Däremot bloggerskan som UW begärde skilsmässa ifrån. Och vidhöll den, trots hennes kamp för motsatsen.

Det tyder, enl mig, på att både beslutet och hans ryggrad var allt annat än svag snarast solid.
Citera
2018-07-31, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Undrar lite försiktigt (utan att egentligen vilja blanda in fler ingredienser i denna röra/soppa) vem som är far till MH:s barn.

I den delen av bloggen som jag hann läsa lyste han med sin frånvaro.

Inte heller nämndes barnen så särskilt mycket (förutom att de var svikna osv) - bara äldste sonen - men de kanske var hos sin pappa när MH skrev?

Jag har aldrig hört något om pappan men tolkade inte bloggen som en livs dagbok utan helt kopplat till skilsmässan med UW. Hon kanske har en annan där övrigt liv beskrivs?
Citera
2018-07-31, 01:20
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Jag har aldrig hört något om pappan men tolkade inte bloggen som en livs dagbok utan helt kopplat till skilsmässan med UW. Hon kanske har en annan där övrigt liv beskrivs?

Ja så kan det vara - UW verkade vara det genomgående temat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in