Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Detta uttalande, som fick Aron Flam att dumförklara EABT, var dock intressant:

https://twitter.com/ArgBlatteTalar/status/1023812762605113344

Och från hans facebookinlägg:

Han är förmodligen rätt stekt i MED-sammanhangen nu.

Stekt, kokt, panerad, friterad och ugnsbakad...

MED är ett judeparti och om arga blatten inte fattar hur man undviker att trampa på judarnas ömma tår, eller ömma kroknäsor, så är han körd.
Citera
2018-07-30, 17:48
Medlem
Jag är inte riktigt säker, jag kanske bara har fått för mig eller missförstått... men är det sant att AfS kommer att massutskicka valsedlar till alla hushåll i Sverige inför valet? Eller rör det sig "endast" om vissa större områden?
Citera
2018-07-30, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Stekt, kokt, panerad, friterad och ugnsbakad...

MED är ett judeparti och om arga blatten inte fattar hur man undviker att trampa på judarnas ömma tår, eller ömma kroknäsor, så är han körd.

Hmm, vad står "EAB" för? Men blatten är ju som väntat korkad, så knappast förvånande att han inte fattar ett skit. Släpp aldrig in honom i en porslinsbutik för den delen heller.

Tillägg; EAB står för "En arg blatte" va?
Senast redigerad av IKN 2018-07-30 kl. 17:55.
Citera
2018-07-30, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelpressaren
Du drömmer. Var ska de åka tillbaka? Till misär och elände. Vem vill lämna Sverige för ett arabland eller ett afrikanskt land?

De flesta blattar och negrer åker fram och tillbaka mellan Sverige, andra europeiska länder där andra delar av klanen slått sig ner och hemländerna. De åker på semester till Somalia, Irak och Syrien. Alltihop är en enda stor bluff. Allihop är här av ekonomiska och materiella skäl. De är lycksökare och parasiter som inte alls behöver vara här och i de flesta fall när som helst skulle kunna flytta till något annat land.
Citera
2018-07-30, 19:33
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Jag är inte riktigt säker, jag kanske bara har fått för mig eller missförstått... men är det sant att AfS kommer att massutskicka valsedlar till alla hushåll i Sverige inför valet? Eller rör det sig "endast" om vissa större områden?
Såsom jag har förstått d kommer aktivisterna (/ valarbetarna ) att dela ut valsedlar till vissa utvalda områden nu i dagarna
De nämnda områdena har valts ut på grundval av hur invånarna där röstat i tidigare val
Vill du vara med så välkommen att anmäla dej 😊
Citera
2018-07-30, 19:47
Medlem
orvar2014s avatar
Citat:
Hur har AfS tänkt repatriera 0.5 miljoner människor?

Inser de inte hur svårt det är? Det kommer bli massiva protester och strejker från massor av människor utöver den halvmiljonen, de kommer inte bara sätta sig på planen och åka hem.
Är AfS för omogna för att förstå detta?

Att deportera 0.5 miljoner människor kommer kräva våld och det kommer leda till att världssamfundet går in och stoppar.

Att rensa Sverige från invandrare är lika med inbördeskrig.
Tycker ni det är värt att skjuta människor för att få bort invandrare ur Sverige?

Förstår ni detta?

På samma sätt som de flesta kommit hit, med ekonomiska styrmedel. Uta att ha läst partiprogramet i detalj kan jag tänka mig;
1. Dra in bidragen i Sverige. Ge större (tidsbegränsade) bidrag om personen flyttar till land x. Detta rensar ut den tärande delen av invandringen snabbt.
2. Effektiva avvisningar av de som inte får asyl, utvisade m.m. Går garanterat att ha avtal med div länder att dom tar emot "flyktingar" om pass m.m. saknas.
3. Gör det obekvämt.... lek med tanken att riva rinkeby, och erbjuda alla en ny fin 1a med kokvrå i ett nybyggt barackläger 30mil norr om Esrange för de som har bostadsbidrag. Står givetvis alla fritt att köpa bostadsrätt på strandvägen om dom vill.... Men för att bo gratis är det bara ta bussen till det natursköna Idivuoma .. Eller kan dom ta alt 1 ovan och leva riktigt bra i något annat land.
Citera
2018-07-30, 20:01
Medlem
Om vi tänker den otröstliga tanken att dagens politik fortskrider, att alla som kommer hit får stanna oavsett skäl och även deras efterföljande släktingar och vänner. Kranarna hålls öppna, det måsta vara så, vi kan inte byta spår, erkänna att det blev fel. Allt kommer gå åt helvete men man har bestämt sig, man ska köra på så här in i döden.

Finns det då en möjlighet att pizza- och bilhandlarfolket föder upp avkommor som kan ersätta handlingsförlamade svenskar på ett fullvärdigt sätt över hela spektrat av myndighetsbeslutande och bidragsutbetalande tjänster på kommunal och statlig nivå? Ju mer insatta och involverade de blir i samhällsfunktioner och bidragsekonomi, kommer avkommorna att inse sin egen undergång med en fortsatt massinvasion.

Kanke kan de bli landets räddare när de tar över styret av återvandringsverk, socialkontor och försäkringskassor runt om i landet. Tuffa beslut för att genomföra återvandring i stor skala eller strypa bidragskranen till ett minimum kräver hårda nypor som svensken saknar. Man har med all tydlighet visat att man inte mäktar med att reda ut detta och då pratar vi om de klaraste och enklaste formerna av nödvändiga beslut som uteblir.

Dessa avkommor lider inte av svenskens bakbundna godhetsfängsel och pk-rädsla. De kan ta beslut enligt satt lagstiftning och följa politikens lovord. Ska 80 000 utvisas då är det så, då blandar man inte in felriktad påhittad medmänsklighet. Avkomman är immun mot sådana aktivistfasoner och viker inte en tum trots att batik-Berit står bredvid och sliter sitt långa gråa hår och skriker, vi står inte ut när Achmed 34 år berättar att han blivit bög av att åldras 16 år sedan 2015.

Frågan är vart avkommorna vänder sig om 4 år om deras röst på Jimmie blir noll värd igen efter höstens val. Vem ska då rädda skötsamma assimilerade invandrare och svenskar från undergång, Kasselstrand?

Kanske lika bra att avkomman röstar Afs redan i detta val, hoppa över ett onödigt steg om ytterligare 4 meningslösa bortkastade år.
Citera
2018-07-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Marcus Jonsson står på plats åtta. De första 15 kandidaterna kommer in. För att ordningen ska ändras måste 5% av alla väljare som röstat på ett visst parti i en valkrets kryssat en kandidat. Således kommer den på plats 15 petas först om någon längre ned än plats 15 kryssats av minst 5% i en valkrets. KD fick 4,57% 2014 och fick 16 mandat. Där någonstans kommer då avgöras vilka som kommer in om någon får mer än 5% i en valkrets av partiets röster.

Nu kan du kryssa Jonsson ändå men han sitter säkert så länge inte sju kommer in på personkryss, vilket är osannolikt då endast fyra totalt personkryssats in i RD sedan systemet infördes.

Med reservation att jag möjligen inte är helt insatt i frågan.

Tack för klargörandet. Jag var uppenbarligen inte insatt i detta alls. Då blir det kanske i stället Håkan Englund, på plats 29, även om det mest troligen är betydelselöst. Han är radikal och bra.
Citera
2018-07-30, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Tack för klargörandet. Jag var uppenbarligen inte insatt i detta alls. Då blir det kanske i stället Håkan Englund, på plats 29, även om det mest troligen är betydelselöst. Han är radikal och bra.

Skumläste igenom hans tweets, men såg inget "häpnadsväckande" från honom "tyvärr". Varför exakt tänker du kryssa honom? På vilket sätt är han radikal? Om du övertygar mig så kommer jag också kryssa honom. Om du inte vill skriva här kan du alltid PMa mig istället.
Citera
2018-07-30, 21:53
Medlem
Hur många procent tror ni AfS har idag?
Citera
2018-07-30, 21:54
Medlem
loqus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CJFleetwood
Om vi tänker den otröstliga tanken att dagens politik fortskrider, att alla som kommer hit får stanna oavsett skäl och även deras efterföljande släktingar och vänner. Kranarna hålls öppna, det måsta vara så, vi kan inte byta spår, erkänna att det blev fel. Allt kommer gå åt helvete men man har bestämt sig, man ska köra på så här in i döden.

Finns det då en möjlighet att pizza- och bilhandlarfolket föder upp avkommor som kan ersätta handlingsförlamade svenskar på ett fullvärdigt sätt över hela spektrat av myndighetsbeslutande och bidragsutbetalande tjänster på kommunal och statlig nivå? Ju mer insatta och involverade de blir i samhällsfunktioner och bidragsekonomi, kommer avkommorna att inse sin egen undergång med en fortsatt massinvasion.

Kanke kan de bli landets räddare när de tar över styret av återvandringsverk, socialkontor och försäkringskassor runt om i landet. Tuffa beslut för att genomföra återvandring i stor skala eller strypa bidragskranen till ett minimum kräver hårda nypor som svensken saknar. Man har med all tydlighet visat att man inte mäktar med att reda ut detta och då pratar vi om de klaraste och enklaste formerna av nödvändiga beslut som uteblir.

Dessa avkommor lider inte av svenskens bakbundna godhetsfängsel och pk-rädsla. De kan ta beslut enligt satt lagstiftning och följa politikens lovord. Ska 80 000 utvisas då är det så, då blandar man inte in felriktad påhittad medmänsklighet. Avkomman är immun mot sådana aktivistfasoner och viker inte en tum trots att batik-Berit står bredvid och sliter sitt långa gråa hår och skriker, vi står inte ut när Achmed 34 år berättar att han blivit bög av att åldras 16 år sedan 2015.

Frågan är vart avkommorna vänder sig om 4 år om deras röst på Jimmie blir noll värd igen efter höstens val. Vem ska då rädda skötsamma assimilerade invandrare och svenskar från undergång, Kasselstrand?

Kanske lika bra att avkomman röstar Afs redan i detta val, hoppa över ett onödigt steg om ytterligare 4 meningslösa bortkastade år.

Majoriteten av de icke-västliga invandrarna klarar definitivt inte att upprätthålla ett fungerande samhälle. Bara att se hur det ser ut där i hemländerna, eller de exempel på hur de fungerar i svenska myndigheter och institutioner. Det blir korruption och nepotism och mer trohet till klanen/släkten eller religionen än något svenskt eller fungerande samhällsfunktion. Visst är det dåligt på sina ställen med svenskar vid rodret, men med dessa invandrare skulle det fullständigt att haverera.
Citera
2018-07-30, 21:57
Medlem
Citat:
Hur många procent tror ni AfS har idag?

Svårt att säga, men jag skulle tippa på drygt 3 procent. Kommer dock knappast att redovisas av något opinionsinstitut innan valet tyvärr. Sentios beställare är anti-AfS och särredovisar allt förutom AfS, och YouGov lät tydligen inte folk uppge vilket parti de vill rösta på som fanns i övrigt-kategorin senast. Resterande undersökningar är som vi alla vet urusla på att ge korrekta siffror av den här typen av partier, som SD.
Senast redigerad av IKN 2018-07-30 kl. 22:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in