Citat:
Ursprungligen postat av
Egnatankar
Jag tycker mycket, mycket illa om Mina Dennert. men jag blir också en smula mörkrädd när jag hör ett antal extremt misogyna män på allvar föreslå att vi ska avskaffa kvinnlig rösträtt.
Nåja, det kommer inte att hända inom en minst sagt överskådlig tid. Så larma på ni, grabbar.
Det andra är att ni har visat att ni inte är ett dugg bättre än de islamister ni varnar för.
Off topic: Jag är en kvinna, och jag röstar på Sverigedemokraterna.
Jag är också rädd för att den totala lynchningen av män och manlighet, den senaste tiden, kommer resultera i att kvinnors rättigheter försvinner.
Mycket av det grundar sig nog I att det ej varit någon kvinna I offentligheten som gått ut och tillrättavisat alla rabiata feminister som uppmuntrar till manshat.
Jag har länge stått upp för kvinnor och tillrättavisat de som ser kvinnor som lägre stående. Men jag har slutat göra det sedan jag började läsa på och insåg vad feminismen och genusvetenskapen gjort mot män och kvinnor.
Jag skulle aldrig vilja att kvinnor får mindre rättigheter än män. Men när kvinnor i Sverige har de så extremt mycket bättre än män och ändå blir inbillade att de är mer utsatta och därför uppmanas att aktivt hata och basha män så anser jag också att man bör lära sig en läxa som jag lärde mig tidigt i livet.
Du kommer få stryk om du tjafsar med någon som är starkare.