2018-07-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Hoppas att de får med fler män, det finns väl tusentals vänsterkillar. Eller har det gått så
långt att du uppfattas som "svag" man om du ställer upp på sådant, lite töntigt om det
är så

Finns inga män som stödjer sådan dårskap.
'Vänsterkillar' är kastrerade hen-bögar.
Och de ses med rätta som pinsamma fjollor.
Senast redigerad av DrinkBleach 2018-07-30 kl. 13:22.
Citera
2018-07-30, 13:12
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Är det värt att diskutera kvinnors rösträtt? Kan det ha varit det sämsta beslutet någonsin som väst genomfört? Man häpnar ju när man tittar på deras facebooksidor där 90% kvinnor endast resonerar och argumenterar med känslor. Det är som att försöka prata sans med prepubertala ungdomar. Det går inte.

Det intressanta här är att kvinnligt inflytande i politiken kommer att leda till att samtliga kvinnor i landet kommer att bli av med alla sina rättigheter. Det är avgjort. Frågan är bara om det är islamisterna eller nationalisterna som kommer att ta deras rättigheter ifrån dem. Det beror ju på vem som vinner kulturkriget, slaget om civilisationen.

Why Women DESTROY NATIONS * / CIVILIZATIONS - and other UNCOMFORTABLE TRUTHS
https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
Citera
2018-07-30, 13:17
Medlem
godhetsapostelns avatar
Mina är vänlig nog att själv påpeka sina psykiska problem här :http://djungeltrumman.se/mina-dennert/

Hon drivs av psykisk ohålsa och inte någon ideologisk övertygelse. Som den kanadensiske psykologen Jordan Peterson påpekar saknar samhället helt verktyg mot galna kvinnor.

Det är för övrigt 9ggr så vanligt att kvinnor tvångsomhändertas för psykiska problem än män.

Det absurda är normaliseringen av psykisk ohälsa och att dessa psykfall får uttala sig som om dom vore experter
Citera
2018-07-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Är det värt att diskutera kvinnors rösträtt? Kan det ha varit det sämsta beslutet någonsin som väst genomfört? Man häpnar ju när man tittar på deras facebooksidor där 90% kvinnor endast resonerar och argumenterar med känslor. Det är som att försöka prata sans med prepubertala ungdomar. Det går inte.

Om det är värt att diskutera vet jag inte, men klart är att det var det störsts misstaget i västvärldens historia och första spiken i kistan för vår civilisation.
(((Vem))) hjälpte till att genomföra det tro?
(((Vem))) vill vita människor så illa?
Senast redigerad av DrinkBleach 2018-07-30 kl. 13:26.
Citera
2018-07-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Det intressanta här är att kvinnligt inflytande i politiken kommer att leda till att samtliga kvinnor i landet kommer att bli av med alla sina rättigheter. Det är avgjort. Frågan är bara om det är islamisterna eller nationalisterna som kommer att ta deras rättigheter ifrån dem. Det beror ju på vem som vinner kulturkriget, slaget om civilisationen.

Tror västs kvinnor lider av någon slags kollektiv dissonans eller masshysteri. Man har nu blivit en dominerande faktor och många kan nu dominera kuvade afghanska män som man lindar in i något godhetstänk. Man gör inte allt detta för något gott för samhället utan bara för sin egna egoism och att få likes, tvärtemot den altruism som dom förespråkar. Jag menar vilken rationell fritänkande individ kan missa all den problematik som massinvandringen har orsakat. Och det är detta jag tror att kvinnorna har fastnat i 12-års åldern kognitivt. Dom har stagnerat.
Citera
2018-07-30, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1

Jag hoppas du får rätt. Karma om det blir pisslamisterna, poetisk rättvisa om det blir nationalisterna.
"Black Pigeon Speaks" är briljant.
Citera
2018-07-30, 14:30
Medlem
happilappis avatar
Jag älskar hur dom säger att dom är partipolitiskt obundna när alla tillhör den extrema vänsterkanten. Borde fan vara olagligt att ljuga om såna här saker.
Citera
2018-07-30, 15:03
Medlem
Jag tycker mycket, mycket illa om Mina Dennert. men jag blir också en smula mörkrädd när jag hör ett antal extremt misogyna män på allvar föreslå att vi ska avskaffa kvinnlig rösträtt.

Nåja, det kommer inte att hända inom en minst sagt överskådlig tid. Så larma på ni, grabbar.

Det andra är att ni har visat att ni inte är ett dugg bättre än de islamister ni varnar för.

Off topic: Jag är en kvinna, och jag röstar på Sverigedemokraterna.
Citera
2018-07-30, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Hoppas att de får med fler män, det finns väl tusentals vänsterkillar. Eller har det gått så
långt att du uppfattas som "svag" man om du ställer upp på sådant, lite töntigt om det
är så

Så "tusentals vänsterkillar" (och några tiotusen tjejer) borde få bestämma politiken för 10 miljoner människor i Sverige?

Eller kanske dessa kanske femtio tusen vänstermänniskor borde få lov att överrösta minst en miljon Sverigedemokrater i Sverige?

För vänstermänniskorna är ju "goda", till skillnad från Sverigedemokraterna?

Vi kanske ska införa en "godhetsfaktor" i det svenska valet, så att alla röster på MP, C, V och F! räknas dubbelt, eftersom de som röstar på dessa partier är så goda? Men rösterna på Sverigedemokraterna borde kanske bara räknas till hälften, eftersom Sverigedemokrater är så onda?
Citera
2018-07-30, 15:29
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag tycker mycket, mycket illa om Mina Dennert. men jag blir också en smula mörkrädd när jag hör ett antal extremt misogyna män på allvar föreslå att vi ska avskaffa kvinnlig rösträtt.

Nåja, det kommer inte att hända inom en minst sagt överskådlig tid. Så larma på ni, grabbar.

Det andra är att ni har visat att ni inte är ett dugg bättre än de islamister ni varnar för.

Off topic: Jag är en kvinna, och jag röstar på Sverigedemokraterna.

Jag är också rädd för att den totala lynchningen av män och manlighet, den senaste tiden, kommer resultera i att kvinnors rättigheter försvinner.

Mycket av det grundar sig nog I att det ej varit någon kvinna I offentligheten som gått ut och tillrättavisat alla rabiata feminister som uppmuntrar till manshat.

Jag har länge stått upp för kvinnor och tillrättavisat de som ser kvinnor som lägre stående. Men jag har slutat göra det sedan jag började läsa på och insåg vad feminismen och genusvetenskapen gjort mot män och kvinnor.

Jag skulle aldrig vilja att kvinnor får mindre rättigheter än män. Men när kvinnor i Sverige har de så extremt mycket bättre än män och ändå blir inbillade att de är mer utsatta och därför uppmanas att aktivt hata och basha män så anser jag också att man bör lära sig en läxa som jag lärde mig tidigt i livet.

Du kommer få stryk om du tjafsar med någon som är starkare.
Citera
2018-07-30, 15:32
Medlem
En av medlemmarna i facebookgruppen har skärmdumpat ett tidningsuppslag från Stenungsund. Där berättas det om Röstamermänskligts lokala arbete och planer framåt.

Man får också veta att ”Agapes vänner STO” - frivilligorganisation till stöd för ensamkommande - har fått stöd från kommunen. 160 000 för utbetalande av hyror. Agape betalar hyreskostnaden för ca 19 av de 40 asylsökande ungdomar (?!?) som bor i Stenungsund. Detta med hjälp av stödet från kommunen och därtill tidigare bidrag och donationer.

(Om det finns andra ungdomar - typ infödda svenskar och andra vithetspriviligierade - i behov av bostad, och om kommunen då även stöder dessa med bidrag förtäljer inte historien. Dvs tidningsartikeln).

Det nämns även att kyrkan, Rädda Barnen och Rasister mot Artister - eller om det var Artister mot Rasister - stöttar.

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10155684001064013&id=593569012&set= gm.233649474023768&source=57&ref=m_notif&notif_t=f eedback_reaction_generic
Citera
2018-07-30, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Så "tusentals vänsterkillar" (och några tiotusen tjejer) borde få bestämma politiken för 10 miljoner människor i Sverige?

Eller kanske dessa kanske femtio tusen vänstermänniskor borde få lov att överrösta minst en miljon Sverigedemokrater i Sverige?

För vänstermänniskorna är ju "goda", till skillnad från Sverigedemokraterna?

Vi kanske ska införa en "godhetsfaktor" i det svenska valet, så att alla röster på MP, C, V och F! räknas dubbelt, eftersom de som röstar på dessa partier är så goda? Men rösterna på Sverigedemokraterna borde kanske bara räknas till hälften, eftersom Sverigedemokrater är så onda?

Här diskuterar gruppen mansrollen.

En könsseparatistisk (?) ”gubbgrupp” har startats, berättar någon i tråden.

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10215692283315071&id=1082092294&set =gm.233025757419473&source=48&ref=m_notif&notif_t= feedback_reaction_generic
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in