Citat:
Med tiden får man erfarenheter och är med om saker. Livets gång. Det finns som som inte ens sett en död person fast dom är pensionärer.Hittade ett gammalt inlägg från dig EGT.
Du verkar ha varit med om flera händelser med lik som burits iväg och avspärrade hem. Även din sambo har sett en kropp bäras ut ur skogen.
Verkar otroligt att ni två sett allt detta.
De flesta kommer nog aldrig under sin livstid få se ett lik på en brottsplatsundersökning.
Som jag skrivit tidigare, du vill gärna ifrågasätta sanningshalten i de flesta inlägg som skrivs här.
Jag tycker inte din trovärdighet är så hög.
Du kanske bara är intresserad av krimfall och mord (vilket många är) men har egentligen inte så mycket relevant fakta att komma med kring de inblandade.
Sedan har det varit väldigt tyst från dig det sista?
Fast nu har du visst skrivit att du tror till 10% att SD är GM
Häromdagen sa du att chansen är 50%.
Dela gärna vilka nya fakta som framkommit som gör att du ändrat dig så drastiskt?
Du verkar ha varit med om flera händelser med lik som burits iväg och avspärrade hem. Även din sambo har sett en kropp bäras ut ur skogen.
Verkar otroligt att ni två sett allt detta.
De flesta kommer nog aldrig under sin livstid få se ett lik på en brottsplatsundersökning.
Som jag skrivit tidigare, du vill gärna ifrågasätta sanningshalten i de flesta inlägg som skrivs här.
Jag tycker inte din trovärdighet är så hög.
Du kanske bara är intresserad av krimfall och mord (vilket många är) men har egentligen inte så mycket relevant fakta att komma med kring de inblandade.
Sedan har det varit väldigt tyst från dig det sista?
Fast nu har du visst skrivit att du tror till 10% att SD är GM
Häromdagen sa du att chansen är 50%.
Dela gärna vilka nya fakta som framkommit som gör att du ändrat dig så drastiskt?
Bor man i en större stad och rör sig mycket på kanske udda tider så ser man saker. Men jag bryr mig egentligen inte om din tilltro. Skulle jag säga att jag tror till 100% att SD är mördaren och allt jag skrev var helt förutsättningslöst åt det hållet, skulle du tro på mig och kalla det för trovärdigt...?
Jag tror att jag kunnat levererat ganska mycket i tråden, som ni dessutom kunnat verifierat. Det andra som inte går att verifiera och där jag inte vill säga hur den infon kommit till mig, får ni helt enkelt värdera själva. Gärna kritiskt, jag kan ha missat saker med.
Men det mest jag skriver är väl ändå hypoteser och hur jag ser och tolkar olika faktauppgifter. Det har väl inget med trovärdigheten att göra?!
Vad som förändrats, egentligen inte så mycket, mer än att vissa saker förstärkts för mig. Känslan av SD:s rättspatos, större empati än vad ni här inte ens är i närheten att beskriva, hans ärlighet i saker som han inte ens borde vara ärlig med.
Det i hans personlighet som jag tycker jag vill ha honom som GM är det jag inte vet... och som en skrev "personkontroll", som jag inte heller har koll på. Detta är ju en mörk sida som aldrig visas för någon, och den har jag inte alls koll på.