Citat:
Troll förtjänar att trollas, svårare är det faktiskt inte. Passa dig så du inte själv blir inbogserad
Om det nu är så oerhört svårt att hitta sakliga argument för Appleprylar och er iFläktpojkars agenda, så ni måste missbruka ad hominem för att försvara det heliga anti-kunskapsäpplet, varför inte istället bara erkänna er besegrade på de punkter Apple uppenbart suger? Nog för att jag tar på mig det frivilliga ansvaret att informera er iDioter om uppenbar fakta ni själva kan leta upp på Google (antar ju att ni bojkottar Google och därmed lärdom, eftersom Google är Apples konkurrent), men att jag även skall ta ansvar för skrivskyddet i era hjärnor är väl ändå lite väl mycket att begära?

Citat:
Det är du som har fel, objektivt sett. Det blir inte ens rätt för att du måste caps-skrika för att försöka nå poängen. Standard SIM är en standard, mini-SIM en annan, micro-SIM en tredje. Samtliga standarder är fysiskt inkompatibla med varandra, fastän mikrochipet bara utgör en minimal del av SIM-kortsytan. Förstår du nu? Du får lipa över dina missförstånd precis hur mycket du vill. Eftersom detta är ett 18+ forum finns det ändå ingen som kommer ta dina sandlådefasoner på allvar.
Citat:
Sluta trolla din efterblivna tönt, jag har redan klargjort vad det var jag menade.När du görs varse om att du snackar i nattmössan, ja då kommer nästa dumhet, nämligen att "Apple vägrade stödja micro-SIM som var marknadsstandard fram till iPhail (aka. iPhone)". FAKTA är att Apple var bland de första, eller fan till och med FÖRST, att stödja just micro-SIM standard.
På det kommer nu alltså nästa galenskap från dig, att Apple skulle ha vägrat stödja mini-SIM. FAKTA är första iPhone använde mini-SIM, och att andra iPhone "3G" använde mini-SIM och ta mig tusan den tredje iPhone "3GS" använde också mini-SIM.
På det kommer nu alltså nästa galenskap från dig, att Apple skulle ha vägrat stödja mini-SIM. FAKTA är första iPhone använde mini-SIM, och att andra iPhone "3G" använde mini-SIM och ta mig tusan den tredje iPhone "3GS" använde också mini-SIM.
Spelar det någon roll när Apple tog beslutet att vägra stödja standarden? Apple var först att sluta upp med det, liksom en hel rad övriga de facto-standarder jag påpekade. Det är liksom inte mitt problem att du inte förstår detta.
Citat:
Tycker seriöst synd om dig att Apple inte gör bättre produkter, när hela din personlighet verkar baseras på kvalitetsbristerna hos detta mainstreamskräp. Du behöver inte se ner på dig själv bara för du köper Apple (visst finns det en anledning, men till den graden blir det bara löjeväckande)Apple har dock blivit bättre, det är helt korrekt. Kanske inte Mac OS, men framför allt iPhone har ju tagit sig ur fosterstadiet från sina 3.5 tum och death grip. Efter Steve Jobs död har även Apple som företag vuxit upp en hel del, trots att iSheeps anser motsatsen och pratar om "the fall of Apple".
Citat:
Måste faktiskt erkänna att jag blir imponerad av din exceptionella oförmåga på att ge exempel, OssKabanoss. Du skyr verkligen inga medel i din desperata jakt att via personangrepp försöka glorifiera iSkit. Apple borde verkligen anställa dig Vi är inte det minsta förvånade över att du inte fattar skillnaden på en skräpdator för 500kr och en ny Mac för 25000kr. Du är inte en produktiv människa, utan bara ett dokumenterat socialfall utan smak, förstånd eller pengar. Dina inlägg är i sig utmärkta svar på topic! Fortsätt, fortsätt!