2018-07-28, 18:49
Medlem
krautbrains avatar
Det kommer bli våld om det står grupper utanför vallokalerna med mål att påverka. Dock verkar kampanjen hittills vara en flopp (om man ser till antalet medlemmar i diverse Facebookgrupper) så troligtvis kommer de inte kunna samla folk till dessa auktioner.
Citera
2018-07-28, 18:49
Bannlyst
Det är väl inget mer mänskligt att förstöra Sverige?
Citera
2018-07-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winstonecool
Hon kommer vara den första som propagerar för hijab när den dagen kommer.

Samma sak att du skulle propagera för svensk invandring till Iran, det ökar din makt. När sedan nya klädkoder införs blir du jublande glad.

Om jag som svensk bodde i Iran och propagerade för att massa norrmän ska få komma till Iran och få massa pengar östa över sig och medborgarskap samtidigt som många norrmän begår grova brott i Iran, på samma gång som jag är knäpptyst om att norrmännen i Sverige inte får något av detta vilket är anledningen till att norrmän ”flyr” från Sverige till Iran, så hade nog iranierna genomskådat mig. De hade ju inte skattefinansierat min aktivism för dessa stackars norrmän.
Citera
2018-07-28, 18:53
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
"Men vi ville ju bara peppa och stötta!"

Ser nu att VISU pryder sin hemsida med #röstamermänskligt:s logga:
http://vistarinteut.org/

Den råkar dessutom ha samma röda nyans som VISU:s egen. Samma reklambyrå? Som sagt, när #röstamermänskligt listar kontaktpersoner på 29 orter finner man 23 personer som är direkt engagerade för ensamkommande, däribland VISU:s egen ordförande. På hemsidan skriver de:

Skulle inte förvåna mig om det här initiativet föddes i VISU.

Klart det är så. Bildgooglade VSIU;s logotyp och hoppsan...

Citat:
I mitten av maj gick Emmaus Björkå ut med att de under året kommer att ge över en miljon kronor till organisationer som arbetar med stöd till papperslösa och gömda flyktingar. Nu byggs siffran alltså på ytterligare, denna gång med fokus på ensamkommande barn och ungas rättigheter. Samtidigt lanserar #vistårinteut sin valkampanj och startar en landsomfattande turné.

http://emmausbjorka.se/2018/07/16/100-000-kronor-till-vistarinteut/
Citera
2018-07-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustartilleriet
Om jag som svensk bodde i Iran och propagerade för att massa norrmän ska få komma till Iran och få massa pengar östa över sig och medborgarskap samtidigt som många norrmän begår grova brott i Iran, på samma gång som jag är knäpptyst om att norrmännen i Sverige inte får något av detta vilket är anledningen till att norrmän ”flyr” från Sverige till Iran, så hade nog iranierna genomskådat mig. De hade ju inte skattefinansierat min aktivism för dessa stackars norrmän.

Hade du haft statsmaktens stöd så hade du inte haft några problem.
Citera
2018-07-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Förmodligen inte många. Men man jobbar på så många fronter så möjligt.
Inför förra valet fick jag rätt många PM från ängsliga personer som var skiträdda för att "hängas ut".

Japp, men det var fyra år sedan. ”Klimatet” är idag radikalt annorlunda än förra eller förrförra valet och det är inte Mina Dennerts krafter som år 2018 har momentum. Flashback-trådarna man såg både 2010 och 2014 med SD-sympatisörer som är oroliga att någon ska spionera vilken valsedel de tar verkar i år lysa med sin frånvaro.

År 2010 hade SD strax under sex procent. De har alltså vuxit många hundra procent sedan dess och idag är det mainstream. Som svensk man är sannolikheten att du röstar SD större än att du röstar på något annat enskilt parti. Jag känner folk som ska rösta SD i år men som 2010 deltog i den stora anti-rasistdemon på Sergels torg efter att SD kom in i riksdagen. Ingen kommer ju bli förvånad om SD blir största parti och får en fjärdedel av rösterna, medan 2010 visade TV-bilderna sossar som grät som det vore jordens undergång för att SD fick strax under sex procent.

Har man stöttat SD länge kanske man inte tänker på detta, men majoriteten av de som i september kommer rösta SD är personer som för fyra år sedan röstade på rödgröna eller Öppnaerahjärtan-Alliansen.
Citera
2018-07-28, 19:02
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustartilleriet
Finns det en endaste människa i Sverige som tänkt rösta politiskt inkorrekt men som låter sig övertygas om att inte göra det av någon vistårinteut-batikhäxa utanför vallokalen? Känns väldigt orimligt.

Frågan är om de är så fräcka att de koommer försöka ta bort vissa valsedlar eller själva kommer dela ut sedlar? Är det ens tillåtet?
Citera
2018-07-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winstonecool
Hade du haft statsmaktens stöd så hade du inte haft några problem.

Jo, men det hade jag ju inte haft. För att iranierna är tydligen inte lika fina och goda värdegrunds-människor som svenskarna, så de röstar inte fram alltåtalla-politiker till makten i sitt land.
Citera
2018-07-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Frågan är om de är så fräcka att de koommer försöka ta bort vissa valsedlar eller själva kommer dela ut sedlar? Är det ens tillåtet?

Sen när har vänstern någonsin brytt sig om huruvida det är lagligt eller ej?
Citera
2018-07-28, 19:09
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfdr
Står inte det redan i AfS valmanifest.
Nej det gör det inte. Däremot finns sådan information i folks genomsjuka, indoktrinerade vänsterhjärnor.
Senast redigerad av FittJanne 2018-07-28 kl. 19:25. Anledning: Error
Citera
2018-07-28, 19:10
Medlem
Organisationen berättar på sin hemsida hur man gör för att själv sätta upp ett stånd och propagera för ”att rösta mer mänskligt”. De är tacksamma för sådana initiativ.

Funderar på att hjälpa till med medmänskligheten på valdagen. Människor som är på väg att rösta får prata med mig, där jag frågar om de vill ha ett samhälle som tar hand om sina gamla och sjuka eller ett samhälle som prefererar friska unga män utifrån. Om de tvekar att ta den SD-valsedel jag sticker i deras hand, tipsar jag om AFS som ett alternativ.
Citera
2018-07-28, 19:13
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Organisationen berättar på sin hemsida hur man gör för att själv sätta upp ett stånd och propagera för ”att rösta mer mänskligt”. De är tacksamma för sådana initiativ.

Funderar på att hjälpa till med medmänskligheten på valdagen. Människor som är på väg att rösta får prata med mig, där jag frågar om de vill ha ett samhälle som tar hand om sina gamla och sjuka eller ett samhälle som prefererar friska unga män utifrån. Om de tvekar att ta den SD-valsedel jag sticker i deras hand, tipsar jag om AFS som ett alternativ.

Vore fantastiskt om folk på eget bevåg eller om AfS ställde sig bredvid dessa tokstollar och gjorde just det.

Urladdningen från dessa muppar skulle kunna antända en närliggande gräsmatta av den negativa energin.
Senast redigerad av Expohunter 2018-07-28 kl. 19:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in