2018-07-28, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusGlad
Hon tycks ha en underlig blandning av underlägsenhets- och överlägsenhetskänslor. Uppvuxen med välbärgade föräldrar men samtidigt en av få ”blattar”/”rasifierade” i villaområdet.

Och så det obearbetade traumat kring första levnadsåret på barnhem (?), och att de biologiska föräldrarna ”inte ville” ha henne (?). Som adopterad är man faktiskt ”köpt”, som en handelsvara från ett fattigare land till ett rikare.

Du är alldeles för snäll och empatisk.

Invandrare vill ha mer invandring för att det ökar deras makt på bekostnad av ursprungsbefolkningen. Mina struntar fullständigt i svenska fattigpensionärer, att svenska tjejer blir våldtagna eller att välfärden inte kommer att existera inom en snar framtiden. Mina vill ha MAKT. Och hon vill att svensken betalar.
Citera
2018-07-28, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Jag högg ditt inlägg.

Ja, dessa personer är knappast representativa för, och detta är viktigt, arbetarklassen. Dvs merparten av den arbetande befolkningen i Sverige.

Det värsta med dessa grupper och personer är att den som tänker till lite väldigt fort blir klar med att dessa personer och grupper rakt av utnyttjar migranter och invandrare för egen vinnings skull. Folk som verkligen sliter, de som går upp kl. 05:00 och tar sig centralt i en stad och t ex hjälper till med hemlösa mm, behöver inga grupper eller någon typ av stjärnglans i medierna.

Det är ett riktigt vidrigt beteende och endast detta bör givetvis göra att de flesta rakt av demonstrativt röstar mot allt dessa anser att man ska rösta på. Att rösta på vad dessa anser vara "bäst" står i paritet med att rösta på Hitler.

Vallokalerna ska i år skyddas bättre mot extremister (som Röstamermänskligt) skriver Expressen.

https://www.expressen.se/ledare/skydda-vallokalerna-mot-extremisterna/
Citera
2018-07-28, 18:34
Medlem
Varför tycker Dennert att det är så viktigt att massa afghaner ska komma just till Sverige? Kan hon inte propagera för att de ska få integreras och få medborgarskap i hennes hemland Iran?
Citera
2018-07-28, 18:35
Medlem
madchances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Mest obehagligt tycker jag att det är att de kommer att stå utanför vallokalerna. Ett sorts STASI maskerat bakom leenden och handhjärtan.

Dessa muppar gör förmodligen den typiske SD-väljaren arg/irriterad, inte rädd.
Citera
2018-07-28, 18:37
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winstonecool

Invandrare vill ha mer invandring för att det ökar deras makt på bekostnad av ursprungsbefolkningen. Mina struntar fullständigt i svenska fattigpensionärer, att svenska tjejer blir våldtagna eller att välfärden inte kommer att existera inom en snar framtiden. Mina vill ha MAKT. Och hon vill att svensken betalar.

Ditt inlägg var väl en fantastisk sammanfattning angående denna Mina och hennes svenskfientliga organisationer.
Hon är en oerhört farlig person som försöker lura den stora massan till misär för att gynna hennes intressen.
I ett funktionellt system/samhälle så skulle motkrafter få agera lika öppet och med stöd av MSM samt olika sociala media.
Inte i Sverige med sin livsfarliga MiljöPartistkommunistiska styrning i åsikter och MSM.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2018-07-28, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winstonecool

Mina är iofs gift med en svensk man denna gång. (Första barnet har hon visst med en iranier, tror jag.) Hon tycks stå som ensam ägare till huset.

Mina har rika föräldrar och är höginkomsttagare i Billdal. Hon kommer knappast bli fattigpensionär själv, och HON verkar allt annat än empatisk.

Men borde hon inte oroa sig över islamiseringen? Vill hon se sin enda dotter och eventuella barnbarn i hijab?
Citera
2018-07-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustartilleriet
Varför tycker Dennert att det är så viktigt att massa afghaner ska komma just till Sverige? Kan hon inte propagera för att de ska få integreras och få medborgarskap i hennes hemland Iran?

Hon kanske tänker återvända dit. När det är afghanfritt. 😝
Citera
2018-07-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Riktigt jävla obehagligt. En organisation, som finansieras av makthavarna, skall se till att folk röstar "rätt" & skrämma osäkra från att ta röstsedlar från SD.

Nedmonteringen av demokratin har definitivt snabbats upp på senare tid.

Finns det en endaste människa i Sverige som tänkt rösta politiskt inkorrekt men som låter sig övertygas om att inte göra det av någon vistårinteut-batikhäxa utanför vallokalen? Känns väldigt orimligt.
Citera
2018-07-28, 18:44
Medlem
Citat:
Mina är iofs gift med en svensk man denna gång. (Första barnet har hon visst med en iranier, tror jag.) Hon tycks stå som ensam ägare till huset.

Mina har rika föräldrar och är höginkomsttagare i Billdal. Hon kommer knappast bli fattigpensionär själv, och HON verkar allt annat än empatisk.

Men borde hon inte oroa sig över islamiseringen? Vill hon se sin enda dotter och eventuella barnbarn i hijab?

Hon kommer vara den första som propagerar för hijab när den dagen kommer.

Samma sak att du skulle propagera för svensk invandring till Iran, det ökar din makt. När sedan nya klädkoder införs blir du jublande glad.
Citera
2018-07-28, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jag nämnde NMR som ett exempel då det är en grupp som är känd för politisk aktivism, som exempelvis demonstrationer, flygbladsutdelningar, etc. etc. Med detta gjorde jag gällande, på ett sätt som jag trodde att de flesta skulle förstå, att oavsett vem eller vilka som bedriver någon form av aktivism utanför vallokalerna så kommer åtminstone min röst att förbli densamma.

Skriv det då istället för att få det att verka som att vänstern och "högern" är "lika goda kålsupare", för gissa vad? Det är de inte. Vänstern är så jävla mycket värre. Det är även en feg taktik, att hela tiden försöka framstå som "mitten" och det "mest normala", vilket tyder på att du strävar efter att bli accepterad, av samma krafter som har bekämpat oss i decennier.

Men bra iaf att du låter dig vara opåverkad, tummen upp. Tycker bara att det är onödigt att kasta skit på grupper som inte har med det här att göra. Du behöver inte konstant bevisa att du är "antinazist", det är bara löjligt och genomskinligt.
Citera
2018-07-28, 18:47
Medlem
Citat:

Hennes man är en cuck.

Hazarerna står väl dock inte för så mycket islamisering. Var och varannan påstår sig ju dessutom vara bög och/eller kristen konvertit vilket inte känns så islamistiskt. Däremot är de väldigt överrepresenterade i vissa typer av kriminalitet.

Citat:
Ursprungligen postat av madchance
Dessa muppar gör förmodligen den typiske SD-väljaren arg/irriterad, inte rädd.

Precis så. Kanske kommer någon säga något surt till batikhäxorna vilket i media kommer vinklas till att de blev anfallna av nazister och att detta är ett hot mot demokratin.
Citera
2018-07-28, 18:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustartilleriet
Finns det en endaste människa i Sverige som tänkt rösta politiskt inkorrekt men som låter sig övertygas om att inte göra det av någon vistårinteut-batikhäxa utanför vallokalen? Känns väldigt orimligt.
Förmodligen inte många. Men man jobbar på så många fronter så möjligt.
Inför förra valet fick jag rätt många PM från ängsliga personer som var skiträdda för att "hängas ut".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in