2018-07-28, 16:24
Medlem
Gruppen hatar vita och suger inte vit penis.

De har också den olustiga förmögan att hetsa mot den vita folkgruppen genom att försöla stoppa etablering av VITA fattiga boer sydafrikaner i sverige. Xenofobin och rasismen är utstuderad.
Citera
2018-07-28, 16:31
Medlem
Såklart kärringarna inte vill bli av med sina toyboys och sitt levebröd.
Citera
2018-07-28, 16:37
Medlem
Hogdals avatar
Tror effekten kan bli den motsatta. I den mån de ens hinner interagera med röstande (hur ska det gå till) så kommer de påminna dem om migrationsfrågan, i vilken större delen av de röstande tycker annorlunda än de etablerade partierna.

Väldigt få människor tycker om att bli tillsagda om vad de ska göra, och ännu mindre vad de ska tycka. Instinktivt vill man då vara obstinat, vilket konkret betyder att man röstar på ett sätt man blivit tillsagd att inte göra
Senast redigerad av Hogdal 2018-07-28 kl. 16:39.
Citera
2018-07-28, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SherrodBrown
Gruppen hatar vita och suger inte vit penis.

De har också den olustiga förmögan att hetsa mot den vita folkgruppen genom att försöla stoppa etablering av VITA fattiga boer sydafrikaner i sverige. Xenofobin och rasismen är utstuderad.

Massiv SJW- och whitebashing-faktor på det här gänget.

Mina Dennert säger i en intervju för vänsterhippa Djungeltrumman att hon om och om igen får frågan: var kommer du *egentligen* ifrån? Hon kopplar själv denna fråga till sitt mörka och spretigt lockiga hårsvall, kan någon här bekräfta ifall MD är (censur)?

http://djungeltrumman.se/mina-dennert/
Citera
2018-07-28, 16:43
Medlem
Sqrbankens avatar
Intressant förövrigt hur man kommer att lägga upp strategin. Nog är de många nu - onda självgoda vänsterparasiter - men alla landets vallokaler kanske de trots allt inte kan skicka ut Stasi till. Jag gissar att man kommer att fokusera på vallokaler i områden bebodda av övervägande vit medel -och underklass och då kanske i orter i södra Sverige där SD inte sällan var nära största parti, eller största (?), redan i senaste valet.

Eftersom det handlar om att göra personlig avkastning i slutändan - givetvis - och inte ett skit om att faktiskt göra samhället bättre gäller det också att trigga igång rättfärdiga reaktioner av förakt. Det blir "bra teve" som det heter i branschen.

Genom att ringa ut polarna på SVT och fyran och trycka på rätt knappar kan aktivisteliten säkert exponeras på bra sändningstid i en miljö där det uppiskade hatet pyr i luften. Har man tur kanske till och med NMR:are hittar dit och börjar knuffas och riva sönder regnbågsflaggor!

- "Högerextrema brukar våld mot väljare - skam går på torra land!"

Då kan folk som Dennert åter igen framstå som modiga och goda i detta hav av hat - Godhetens fyrar i en mörk tid. Det är väldigt bra för den egna aktiekursen.
Citera
2018-07-28, 16:48
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
För att vara ett folk som säger sig värna demokrati så har svenskarna väldigt många saker de själva skulle anse vara problematiska om de hände i andra länder. "Demonstrationer och påverkansoperationer av regimtrogna utanför vallokaler " hade genererat bekymrade huvuden på sned i Aktuellt om det rapporterats från till exempel Ryssland.

Vad den enskilda människan röstar på skall vara endast en sak mellan väljaren och väljaren eget samvete. Det är liksom det som är den demokratiska tankens fundament.
Rätt och fel röstar man bara i diktaturer.

Ordvalet är också skrämmande i och med att man insinuerar att det skulle gå att rösta omänskligt, det är inget annat än avhumanisering av meningsmotståndare. Sådant brukar föregå hemska saker om man ser till historien och världen i stort.

Jag är för övrigt en pårökt tokliberal som inte bor i Sverige längre så vill inte dras in i några "men niiiirå?!"-diskussioner
Citera
2018-07-28, 16:48
Medlem
Mer mänskligt vore väl att dra ner på invandringen och istället satsa på bistånd. Ur ren utilitaristisk synpunkt alltså. Du kan på det sättet hjälpa betydligt fler människor. Istället har vänstern (s+mp) gjort precis tvärtom. Det finns inget rationellt i deras tänkande, ens ur vänstersynpunkt.
Citera
2018-07-28, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Åtminstone ett av deras syften är det säkert, vilket i min egen mening är skit samma så länge de håller sig utanför vallokalerna. Jag kommer då inte att rösta annorlunda oavsett om det står asylhaverister eller folk från NMR utanför vallokalerna när det är dags.

En ärligt ställd fråga, är du trög? Varför är du tvungen att dra upp NMR i diskussionen när vi pratar om detta? Nämn ETT tillfälle där NMR har utfört något liknande, någonsin. Nästa gång det sker ett terrordåd kanske vi ska dra upp SD också? För det känns ju jätterelevant. "Varken terrorister eller SD kan tysta oss!!!" (med referens till kontrajihadisten Breivik). Nej jag kommer inte att rösta på NMR.
Citera
2018-07-28, 16:55
Medlem
KokaGrodas avatar
Ser ni dom utanför vallokalerna så filma/fota dem samt polisanmäl - precis som dom själva gör...

Själv hoppas jag få ställa frågor om vad de anser om de feminina afghanerna verkligen lyckats tillfredsställa de här tanternas sexuella nöd, och om de tycker det är solidariskt att deras ego-godhet ska fortsätta finansieras av oss skattebetalare som nu ska in och rösta?

#jagärkär, #slickamigistället, #visomintevethut

Rymdkram
Citera
2018-07-28, 16:56
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Vore bra om det fanns ett sånt register så du aldrig kan få ett jobb inom kommun, landsting eller stat.
Det är folk som du som horar ut Sverige så att det blivit en soptipp.

Ja vi vet ju alla vad som händer med de oliktänkande på 1930 talets Tyskland. Skulle nazisterna få makten skulle jag säkert hamna i något läger.

Därför som det är väldigt viktigt att upplysa väljarna om att tänka rätt och inte gå på SD och M retorik där man ställer fattig mot fattig för att kunna styra över oss.

Sedan har ju många svenskar ett väldigt hycklande och tråkigt sätt att resonera. "jag är inte rasist men..." har många bra poänger. Oftast brukar någon vit svensk säga något elakt om invandrare och väldigt generaliserande, när man sedan protesterar mot det säger han typ "jo men sen finns det såklart några bra invandrare med!" (fast han använder något rasistiskt uttryck om invandrarna där). Dessa personer är viktigt att både bemöta och registrera just för att de inte ska kunna stå och hålla tal på pride eller i något offentligt sammanhang för att sedan spy galla över andra och rösta på tex SD, AFS eller M. Detta borde vara officiellt så kan alla se att "jaha men du kalle petterson du sa ju att alla var lika mycket värda, varför röstade du då på SD 2010????". Så kunde man avskeda sådana personer så vi slapp alla hycklare.

SD borde ha förbjudits innan de kom in riksdagen förövrigt men det är ju en annan fråga.

Tror som sagt inte att de här modiga aktivisterna kommer kunna påverka så många på så kort tid men det är en bra tanke. Tycker dock att man borde gå några steg längre.
Citera
2018-07-28, 17:00
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tycker det är bra. Folk ska kunna stå för vad de röstar på. Vågar man inte stå för att man är rasist och röstar på SD så ska man helt enkelt inte rösta.

Tror inte det här kommer få någon större effekt tyvärr, annat än att fega Sverigedemokrater kommer gråta ut i massmedia och köra med offerkoftan på som vanligt.

Det är oftast rasister som vill stoppa de ensamkommande så inte så konstigt att de som är anti-rasister kommer därifrån. Ingen människa (eller djur) är illegal.

Tycker att ens röster ska vara registrerade så att jag kan kolla upp vad "kalle petterson" röstade på 2010. Så om han påstår sig stå för medmänsklighet men sen röstat på M eller SD så ska jag få veta det så jag kan försöka undvika att anlita de företag som anställer han eller förbjuda han att gå på mina pjäser osv. Det är en fråga om trygghet från att slippa rasism eller att ens anhöriga ska utsättas för rasism.

Du får som läxa att slå upp ordet "valhemlighet" i din samhällslärabok från högstadiet och så vill jag att du innan kl 22 idag skriver ett inlägg på 200 ord i tråden: "Valhemlighet, fördelar och konsekvenser".

Nu tror jag i och för sig inte att du klarar samma studiehastighet som de andra barnen så du kan också skriva den förenklade rubriken "Vad jag fantiserar om att dumma gubben Trump hade gjort om imperialist-USA inte haft valhemlighet"

Men som det är nu så fyller du inte grundskolans kunskapskrav om demokrati.
Citera
2018-07-28, 17:00
Medlem
53....so whats avatar
Inget att bli kissenödig över........låt packet fördriva sin fritid hur dom vill.
Se till att ni får dom valblanketter ni behöver genom att kontakta resp parti,
fixa till det hemmavid.
Om man vill protestera mot något vid vallokalen, gör det. Funktionärer skall finnas för detta.

Kan sen inte tro annat än att det stärker de som är SD genom sådana här aktioner.
Folket har vaknat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in