Citat:
Ursprungligen postat av
Smultr0n
Notera kepsen! 😂
"FLYGRAKAN
A cache by cajjoo
Systerhax (HD)
21 Feb 18
Efter ett trevligt event, bjöd CO oss deltagare på en FTF-burk mitt i hangaren. Fattade knappt vad som hände det var plan och folk överallt. Blev med signerad bland alla andra i eventgänget innan några av oss skyndade in i värmen för att lösa mysten som släpptes samtidigt. Tack Cajjoo!
Softpocahontas (LW)
21 Feb 18
cajjoos synnerligen trevliga event på segelflygklubben med gott fika, massor med prat, spännande berättelser och visning i hangarerna toppades med att bjuda på [FTF] av denna cache just när den släpptes.
Blev upphämtad av Latorp ("på vägen") och fick åka flott till lokalen. Kom strax innan start och det sipprade redan ut sorl och kaffedoft ända till ytterdörren. Det goda fikat satt som en smäck och sedan var det bara att lyssna och njuta av den livfulla berättelsen om BAKGRUND och allt spännande på vägen med signaltrupper, televerk, bussar, dans - och så flygningen. Jag vill också bli pensionär vid 55! Och flyga flygplan! Och dansa! Aerodynamik, meteorologi, variometer, flygmedicin, spakar och roder... Det pirrar i kroppen vid tanken på att susa i närmare 300 knyck, loopa och glida fram.
Men jag gläder mig tillsvidare åt att i alla fall få dela cachingglädjen med er. Tack Bert och Dung för en toppenkväll med fika, gemenskap, spännande berättelser och studiebesök - och så två fina FTF:er som grädde på moset! Man kan ju inte lägga FP på event, så jag lägger en här istället som tack för kvällen."